Tuurlijk!quote:Op dinsdag 29 april 2008 23:22 schreef ruudpuntenel het volgende:
En nog maar een paar weekjes te gaanIs er opvang geregeld?

quote:Op dinsdag 29 april 2008 23:26 schreef mazaru het volgende:
Als ze morgen allemaal de villa uitgaan, dan zullen ze ook wel de uitslag van de enquette van de Telegraaf te horen krijgen

En tijdens de dropping denk ik dat ze nog wel wat meer te horen gaan krijgen.quote:Op dinsdag 29 april 2008 23:26 schreef mazaru het volgende:
Als ze morgen allemaal de villa uitgaan, dan zullen ze ook wel de uitslag van de enquette van de Telegraaf te horen krijgen

`MIjn god Brian....ik moet betalen bij de supermarkt!`quote:Op dinsdag 29 april 2008 23:26 schreef Disana het volgende:
[..]
Ze was toch echt nog iets benaderbaarder voor ze een relatie met Brian begon. Het is haar naar het hoofd gestegen, net als Brian. Van niemandallen zijn ze veranderd in mensen die denken dat hen alles toekomt. Dat laatste schrijf ik toch echt wel toe aan de verwennerij en verheerlijking door de redactie.

.
 .

Dan weet die rat het ook waarschijnlijk alquote:

Echt?quote:Op dinsdag 29 april 2008 23:27 schreef mazaru het volgende:
Dus rat heeft doorgebeld dat Bart niet meer mag binnenkomen?

En hij mag al naar achter komen.quote:Op dinsdag 29 april 2008 23:27 schreef mazaru het volgende:
Dus rat heeft doorgebeld dat Bart niet meer mag binnenkomen?

LOL.quote:Op dinsdag 29 april 2008 23:28 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
`MIjn god Brian....ik moet betalen bij de supermarkt!`

Bart wilde geen details of locatie geven, maar ze gaan koninginnedag vieren.quote:Op dinsdag 29 april 2008 23:29 schreef Deisyy het volgende:
Wat gaan ze morgen doen dan?

Als ze echt principes hebben doen ze morgen niet mee met die dropping, want dat komt van Bart af.quote:Op dinsdag 29 april 2008 23:28 schreef Copycat het volgende:
De laffe losers gaan op bedje liggen.
Goffer. En morgen de hele dag weg.
Dure dagstreams.

Hoe laat lopen ze af?quote:Op dinsdag 29 april 2008 23:28 schreef Copycat het volgende:
De laffe losers gaan op bedje liggen.
Goffer. En morgen de hele dag weg.
Dure dagstreams.

Toedeledokie Bartquote:

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |