Smsjes kosten veel geld...en de finale komt er nog aan...quote:Op dinsdag 29 april 2008 23:19 schreef Lady-night het volgende:
Het is wel angstig...Brian die dus de hele avond baalt en geen weerwoord heeft...en nu na 1 minuut een ommezwaai maakt ten gunste van Amanda.....ik had toch wel ingeschat dat hij vast zou houden aan zijn principe....en nu wordt Bart gebashed,....hij heeft niets meer over van zijn geld...50.000 gulden...
Brian waar zijn jouw 50.000 euro???

Brian toch wel iets minder volgens mij. Die spreekt Amanda aan op haar onfatsoenlijk gedrag, het zomaar weglopen.quote:Op dinsdag 29 april 2008 23:20 schreef Copycat het volgende:
Totaal van alle realiteit los.

.
 .

Ik vrees dat Amanda zo gruwelijk verwent is in haar leven(in materiële zin) dat ze in het leven voorheen precies zo was. Maar dat is een inschatting hoor. Die griet wordt gedumpt meteen als Brian haar niet meer nodig heeft. En Brian vindt zichzelf ook al veel langer belangrijk in mijn ogen.quote:Op dinsdag 29 april 2008 23:19 schreef Disana het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk in. Ware het niet dat ze door het programma omhoog getild zijn en op een voetstuk gezet. Waren ze gewoon in de maatschappij gebleven, dan zouden ze tegenslag nog enigszins kunnen incasseren; zoals het nu is, denken ze allebei dat ze heel wat zijn.

Groep Jaap weet dat hij Brian en Amanda zo nog maar nodig kan hebben.....quote:Op dinsdag 29 april 2008 23:20 schreef Peter6000 het volgende:
Ik zie toch een duidelijk onwil van Jaap, om iets samen met Huub te doen.
Het is niet de eerste keer dat Huub toenadering zoekt.
edit: Al heeft hij wel het idee morgen hierover een groepsgesprek te houden, om Brian en Amanda over de zeik te krijgen.

Omdat de anderen het daarover hadden en hij terecht inschat dat dat nog te berde gebracht gaat worden door Huub. Hij is inderdaad minder wereldvreemd dan Amanda, maar nog steeds way out there.quote:Op dinsdag 29 april 2008 23:21 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Brian toch wel iets minder volgens mij. Die spreekt Amanda aan op haar onfatsoenlijk gedrag, het zomaar weglopen.

Amanda heeft Bart toch, die helpt haar wel op wegquote:Op dinsdag 29 april 2008 23:22 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
En nog maar een paar weekjes te gaanIs er opvang geregeld?

Brian zegt nu al dat de "die persoon" nooit meer dat hok mag betreden. Tegen A en B....no way dat Bart dat hok nog eens betreed.quote:

Ze was toch echt nog iets benaderbaarder voor ze een relatie met Brian begon. Het is haar naar het hoofd gestegen, net als Brian. Van niemandallen zijn ze veranderd in mensen die denken dat hen alles toekomt. Dat laatste schrijf ik toch echt wel toe aan de verwennerij en verheerlijking door de redactie.quote:Op dinsdag 29 april 2008 23:22 schreef tutjehola het volgende:
[..]
Ik vrees dat Amanda zo gruwelijk verwent is in haar leven(in materiële zin) dat ze in het leven voorheen precies zo was. Maar dat is een inschatting hoor. Die griet wordt gedumpt meteen als Brian haar niet meer nodig heeft. En Brian vindt zichzelf ook al veel langer belangrijk in mijn ogen.
Amanda is aan het overleven, een straatmeid. Helaas, die heeft duidelijk gemist wat een kind nodig heeft.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |