Zeker geen tokkie. Ik ken Marcel, hij is een heel aardige kerel.quote:Op dinsdag 29 april 2008 18:56 schreef mounirk het volgende:
Lijkt me ook een tokkie..
Okay. Excuses dan..quote:Op dinsdag 29 april 2008 19:04 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Zeker geen tokkie. Ik ken Marcel, hij is een heel aardige kerel.
Alsof ouders nooit eens kunnen stappenquote:Op dinsdag 29 april 2008 19:11 schreef happyme28 het volgende:
Ieuw wat een engerd. Wat is het toch een kansloos mens. Stappen op het Leidseplein... en de kids dan?? Zucht.....
Vertel mij eens hoe jij aan je "ik-stop-iedereen-die-een-oorbel-heeft-in-het-tokkie-hokje" mening bent gekomen. Of heb je gewoon een gave ?? Ik vind die pruim eerder een tokkie, "Aus der himmel gefallen zommer parkiete" Vieze centen trekster, hand op houder, bedelaarster....bah wat een pokkewijf.quote:
Oh puh-lease, we hebben het over Natasia hè? Alsof zij enig greintje moedergevoel in haar donder heeft zitten.quote:Op dinsdag 29 april 2008 19:17 schreef tonks het volgende:
[..]
Alsof ouders nooit eens kunnen stappen
quote:Natasia is momenteel het gespreksonderwerp in de kooi. Huub maakt zich nogal boos over het feit dat Natasia’s haar nieuwe vriend hem heeft bedreigd. Huub doet rake uitspraken zoals we ze alleen van Huub kennen. Claire zegt constant kip en roept Huub tot de orde. Huub lijkt zich er weinig van aan te trekken en zegt haar dat hij zich niet wil laten bedreigen. Amanda en Brian zijn alweer uit bad, hebben zich gedouched en nu geniet Brian van een massage gegeven door Amanda die boven op hem zat. De discussie over Natasia gaat verder, Huub zegt dat ook Natasia haar goede momenten heeft maar dat ze totaal verknipt is. Volgens Huub is Natasia in staat om hem dood te schieten als ze hem tegen komt op straat.
Snel verlept dusquote:Op dinsdag 29 april 2008 19:13 schreef schatje het volgende:
Ja, die leeftijd verbaasde mij ook. Ik dacht dat ze veel ouder was. Zo ziet ze er tenminste wel uit.
Haram.quote:
Okay.. U made ur point.quote:Op woensdag 30 april 2008 00:11 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Haram.
OT:
Gewoon geen, 'check my weer in het nieuws' stunt?
Gaan we tongzoenen ?quote:Op woensdag 30 april 2008 00:16 schreef mounirk het volgende:
[..]
Okay.. U made ur point.
Een tongzoen dan?
Je mag dus niet meer stappen als je kinderen hebt?quote:Op dinsdag 29 april 2008 19:11 schreef happyme28 het volgende:
Ieuw wat een engerd. Wat is het toch een kansloos mens. Stappen op het Leidseplein... en de kids dan?? Zucht.....
Scheer jij ff alle antiliianen en surinamers over een kam, dwaas.quote:Op woensdag 30 april 2008 09:22 schreef controlaltdelete het volgende:
Stom wijf alleen die blik al in haar ogen toont dat ze niet spoort. Afgeragde snol is het, binnen korte tijd heeft ze inmiddels 3 kerels versleten waarvan ze elke keer uitriep dat het de liefde van haar leven was? Weer een goede voorbeeld voor haar kids, not dus maar in surinaamse/ antiliaanse kringen schijnt dit soort gedrag normaal te zijn.
Als kerel zijnde moet er toch ook iets mis met je zijn wil je het voor elkaar krijgen om met dezevan bil te gaan!
Nee antis en suris zijn zo lekker monogaam.quote:Op donderdag 1 mei 2008 12:07 schreef navigator het volgende:
[..]
Scheer jij ff alle antiliianen en surinamers over een kam, dwaas.![]()
ik hoop dat er wat anders aan de hand was...het liefst iets met stemproblemen ofzoquote:Op donderdag 1 mei 2008 12:07 schreef navigator het volgende:
[..]
Scheer jij ff alle antiliianen en surinamers over een kam, dwaas.![]()
Ik zag er laatst bij het AMC, misschien nog een borstvergrotinkje?
Zoiets vertelde Claire gisteren tegen Palma ja. Natasia komt een singeltje promoten. Negeert Huub, haar nieuwe vriend bedreigt em nog even, optreden wordt verziekt door Jaap, Natasia boos weg. Iets in die richting.quote:Op vrijdag 2 mei 2008 10:44 schreef Urquhart het volgende:
Loopt ze vanavond weg bij Jensen? Althans zulke geruchten las ik ergens.
surinaamse kringen dat is er vast een waar jij niet in verkeerd vandaar ook die reactie maargoed een en al bullshitt wil niet zeggen dat natasia een goed voorbeeld is geweest voor de surinaamse cultuur maar als je persoonlijk een probleem heb met iemand die je alleen van de tv kent...ga je, je zelf dan niet afragen of dat wel helemaal lekker is? lijkt me zo zonde van je tijd ik ken haar niet maar wens haar een plezierig leven... ennuh zij is vast niet de enige nederlander(bekende nederlander) die zoveel mannen slijt !quote:Op woensdag 30 april 2008 09:22 schreef controlaltdelete het volgende:
Stom wijf alleen die blik al in haar ogen toont dat ze niet spoort. Afgeragde snol is het, binnen korte tijd heeft ze inmiddels 3 kerels versleten waarvan ze elke keer uitriep dat het de liefde van haar leven was? Weer een goede voorbeeld voor haar kids, not dus maar in surinaamse/ antiliaanse kringen schijnt dit soort gedrag normaal te zijn.
Als kerel zijnde moet er toch ook iets mis met je zijn wil je het voor elkaar krijgen om met deze .....van bil te gaan!
quote:Op vrijdag 2 mei 2008 10:44 schreef Urquhart het volgende:
Loopt ze vanavond weg bij Jensen? Althans zulke geruchten las ik ergens.
Als hij een heel aardige kerel is, wat doet ie dan met Natasia Blank?quote:Op dinsdag 29 april 2008 19:04 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Zeker geen tokkie. Ik ken Marcel, hij is een heel aardige kerel.
Ze schijnt goed te voldoen in de huishouding. Schoonmaken, koken e.d., dat is ook wat waard...quote:Op zaterdag 3 mei 2008 08:21 schreef Marrije het volgende:
[..]
Als hij een heel aardige kerel is, wat doet ie dan met Natasia Blank?
Doe ff normaal Papegaai, ook als het te veel moelite kost om je hersens te gebruikenquote:Op woensdag 30 april 2008 09:22 schreef controlaltdelete het volgende:
Weer een goede voorbeeld voor haar kids, not dus maar in surinaamse/ antiliaanse kringen schijnt dit soort gedrag normaal te zijn.
Moet ik hier nou nog serieus op gaan reageren?quote:Op zaterdag 3 mei 2008 08:21 schreef Marrije het volgende:
[..]
Als hij een heel aardige kerel is, wat doet ie dan met Natasia Blank?
Ja?quote:Op zondag 4 mei 2008 19:27 schreef Sm0keZ het volgende:
Moet ik hier nou nog serieus op gaan reageren?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |