Heel goed, geen last meer van hem gehad?quote:Op maandag 5 mei 2008 15:07 schreef Onlyy het volgende:
Hahahaha jahoor dat zou Onlyy hier wel durven te zeggen. Maar dat is gelukkig niet zo![]()
Ben lekker druk bezig met de studie en genieten van de zon!!!!!
Neehoor..maar ik mis hem wel...quote:Op maandag 5 mei 2008 17:15 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Heel goed, geen last meer van hem gehad?
Ik moet er eigenlijk nog niet aan denken om een andere jongen aan de haak te slaan...........quote:Op maandag 5 mei 2008 17:20 schreef DuTank het volgende:
Dat is normaalMaar daar kom je overheen als je nu lekker in je stadje bevrijdingsfeest gaat vieren en een andere boy aan de haak slaat
Ach jawel. Zodra die schwanz in je mond glijdt besef je dat er meerdere vissen in de oceaan zwemmen die allemaal net zo lekker smaken.quote:Op maandag 5 mei 2008 17:31 schreef Onlyy het volgende:
[..]
Ik moet er eigenlijk nog niet aan denken om een andere jongen aan de haak te slaan...........
Hahahahquote:Op maandag 5 mei 2008 17:35 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ach jawel. Zodra die schwanz in je mond glijdt besef je dat er meerdere vissen in de oceaan zwemmen die allemaal net zo lekker smaken.
Als je niet op zoek bent dan kom je vaak de leukste jongens tegen, houd een open mind, je bent er nog steeds wel van overtuigd dat je een goede keuze hebt gemaakt?quote:Op maandag 5 mei 2008 17:31 schreef Onlyy het volgende:
[..]
Ik moet er eigenlijk nog niet aan denken om een andere jongen aan de haak te slaan...........
Only you hold the power to change this doomed future without picsquote:
You don't have pictures either, my friendquote:Op maandag 5 mei 2008 18:43 schreef MrDice het volgende:
[..]
Only you hold the power to change this doomed future without pics![]()
Pas maar op Scorpie, MrDice heet nu al my friend volgens onlyy.quote:Op maandag 5 mei 2008 20:05 schreef Onlyy het volgende:
[..]
You don't have pictures either, my friend
Awwww damn ik zit in de 'friends zone'.quote:Op maandag 5 mei 2008 20:14 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Pas maar op Scorpie, MrDice heet nu al my friend volgens onlyy.
Ik blijf gewoon de botte klootzak uithangen, dan komt het allemaal goed.quote:
hey vreemdloper, had jij geen vriendinnetje?quote:Op maandag 5 mei 2008 23:48 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik blijf gewoon de botte klootzak uithangen, dan komt het allemaal goed.
TS, neuken? PM me maar ff, dan spreken we wat af.
Met aan de haak slaan bedoelde ik gewoon het versieren van een jongen voor één avondje in de kroeg en eventueel nog een nachtje daarbij, maar meer niet snappie?quote:Op maandag 5 mei 2008 17:31 schreef Onlyy het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |