Precies, ik spreek uit ervaring en ik weet nu hoe dat werkt...en hoe stupide dat dus isquote:Op vrijdag 2 mei 2008 12:05 schreef Greys het volgende:
[..]
Want in die situatie (min of meer) hebben we allemaal wel eens gezeten, right?
quote:Op vrijdag 2 mei 2008 13:18 schreef Lord Dreamer het volgende:
Wow . niet verwacht dat je dat stap werkelijk ook zou volhouden. netjes gedaan hoor. ( dat mag dan ook wel gezegd worden)
Ik ook hoorquote:Op vrijdag 2 mei 2008 15:31 schreef Vivi het volgende:
[..]
Precies, ik spreek uit ervaring en ik weet nu hoe dat werkt...en hoe stupide dat dus is.
Het zou jammer zijn dat je jezelf vervreemd van je vriendengroep omdat je ex daar dan ook is, maar verder heb je het fantastisch gedaan.quote:Op vrijdag 2 mei 2008 12:29 schreef Onlyy het volgende:
[..]
Ja je hebt wel gelijk..maarja het is toch moeilijk omdat ook die vrienden een deel van mijn leven zijn gewordenMaargoed een deel van het contact zal hoe dan ook gaan wegvallen, zoals verjaardagen en vakanties, omdat hij er dan ook is.
quote:Op maandag 5 mei 2008 09:05 schreef mighty_myte het volgende:
goed geregeld, Onlyy.
nu kun je lekker sletten deze zomer!
Gewoon een update mag ook, iig iets.quote:Op maandag 5 mei 2008 08:01 schreef Scorpie het volgende:
Ja Onlyy, een update zou leuk zijn. Bijvoorbeeld met foto`s enzo.
En je cupmaat natuurlijk.
Hey hallo, mogen wij mannen ook eens genieten van ons zware werk in dit topic? Wij verdienen nu ook een kans op een date met haar natuurlijkquote:
Jullie offeren je wel op als afleiding?quote:Op maandag 5 mei 2008 14:01 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Hey hallo, mogen wij mannen ook eens genieten van ons zware werk in dit topic? Wij verdienen nu ook een kans op een date met haar natuurlijk
Ja, natuurlijk doen we dat. Vooral als afleiding zie ik een rol weggelegdquote:Op maandag 5 mei 2008 14:03 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Jullie offeren je wel op als afleiding?
Of als buffer tussen haar en de ex?
Dat is dan wel weer liev.![]()
![]()
Hoe durf jequote:*vermoed dat er een ander onderdeel wordt gebruikt om mee te denken dan het hoofd maar dat is natuurlijk speculatief.*
quote:Op maandag 5 mei 2008 14:07 schreef Scorpie het volgende:
Ja, natuurlijk doen we dat. Vooral als afleiding zie ik een rol weggelegd
Och, blijkbaar is het raak, ik was enkel aan het speculeren hoor.quote:Hoe durf je
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |