Eenzaamheid binnen een relatie is de ergste eenzaamheidquote:Op dinsdag 29 april 2008 17:27 schreef Onlyy het volgende:
[..]
Ja..maar dan ben ik er toch niet. Zoals ik hem ken denk ik niet dat hij in mijn huis gaat rommelen. Het gaat hem immers om mij..dat ie me kan zien..maarja als ik er niet ben heeft ie er weinig aan.
Ik vind het wel moeilijk allemaal..zie allemaal scenario's voor me dat ik alleen overblijf op deze wereld en dat ik nooit iets beters zou krijgen dan hem.....
Als ik het zo lees kan het anders niet veel slechter en is alles al gauw beter.quote:Op dinsdag 29 april 2008 17:27 schreef Onlyy het volgende:
[..]
Ik vind het wel moeilijk allemaal..zie allemaal scenario's voor me dat ik alleen overblijf op deze wereld en dat ik nooit iets beters zou krijgen dan hem.....
Succes ermee..quote:Op dinsdag 29 april 2008 17:59 schreef Onlyy het volgende:
Okee..voor nu..bedankt voor al jullie reacties..echt superfijn!!!! Ik ga nu de pc afsluiten..en straks lekker weg hier..ik hoop ZO dat ik dit vol kan houden. Ik vind het nu al moeilijk. Ik hou jullie op de hoogte!!!
en ik kan mij altijd oprecht schamen voor mannen zoals die van Onlyy.quote:Op dinsdag 29 april 2008 21:51 schreef Queen_Bee het volgende:
Wat word ik toch altijd treurig van mensen als Onlyy.
quote:Op dinsdag 29 april 2008 22:12 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Hoe haal je het in je kop om iemands vertrouwen zo naar de palestijnen te helpen?
Hear hear.quote:Op dinsdag 29 april 2008 18:31 schreef Xennia het volgende:
[..]
Eenzaamheid binnen een relatie is de ergste eenzaamheid
Vrees dat je gelijk krijgtquote:Op dinsdag 29 april 2008 18:26 schreef Garisson72 het volgende:
volgende melding van onze lieve onlyy:
"jaaaa toch nog ff afgesproken, hij wilde me zo graag nog ff zien, en toen zei hij van 'jaaa en we kunnen het toch nog weleens proberen' en ik zág gewoon dat hij het meende... dat het deze keer écht heul anders was..."
vandaag al, deze feestdag wordt vast speciaal.quote:
Ze komt hem vanavond tegen in de lokale feesttent, hij verklaart zijn eeuwige liefde aan haar, zij wankelt, hij fluistert dat zij de ware voor hem is, en het is gedaan.quote:Op woensdag 30 april 2008 09:35 schreef Lord Dreamer het volgende:
[..]
vandaag al, deze feestdag wordt vast speciaal.
Omg, hij weet wel precies wat hij moet zeggen he?quote:Op dinsdag 29 april 2008 16:56 schreef Onlyy het volgende:
En nu zegt ie dat ie alles al voor zich zag..wij samen een huisje..onze huisdiertjes en blablabla..kom op zegggg ik kan hier echt niet tegen!!
Hoezo 'hoop' je dat je dit kan volhouden? Jeez, je hoeft alleen je telefoon niet op te nemen en je sloten laten vervangen. It aint freaking rocket sciencequote:Op dinsdag 29 april 2008 17:59 schreef Onlyy het volgende:
Okee..voor nu..bedankt voor al jullie reacties..echt superfijn!!!! Ik ga nu de pc afsluiten..en straks lekker weg hier..ik hoop ZO dat ik dit vol kan houden. Ik vind het nu al moeilijk. Ik hou jullie op de hoogte!!!
Kan me niet voorstellen dat hij zo zal denken. Denk eerder dat hij blij is en zich voorneemt om niet meer vreemd te gaan. Natuurlijk is de kans op herhaling erg groot.quote:Op woensdag 30 april 2008 10:56 schreef mgerben het volgende:
[..]
Omg, hij weet wel precies wat hij moet zeggen he?
Bedenk eens bij jezelf hoe hij, als hij wint, de telefoon neerlegt met een 'YES' en denkt 'wat een suffe trut!'
Kan helpen om het vol te houden
Ach joh, er zijn ergere dingen in het leven.quote:Op dinsdag 29 april 2008 22:12 schreef RealZeus het volgende:
[..]
en ik kan mij altijd oprecht schamen voor mannen zoals die van Onlyy.
Hoe haal je het in je kop om iemands vertrouwen zo naar de palestijnen te helpen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |