abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Vis een optie? dinsdag 29 april 2008 @ 16:19:55 #1
70532 loveli
N
pi_58382743

Het vorige deel: deel 155

Voor wie is "Slank de zomer in", ook wel bekend als "Slank <seizoen> in/door" bedoeld?
De Slank-topics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen die wel wat kilootjes kwijt willen raken, maar geen overgewicht hebben (BMI van 27 of lager).
Wat niet de bedoeling is: (te)veel offtopic praten, eindeloze discussies voeren over keuzes van anderen, persoonlijke ruzies uitvechten in dit topic.
Wat wel de bedoeling is: praten over afvallen, hoe je dat doet en hoe het gaat, advies vragen, opscheppen over je resultaten, elkaar een beetje steunen en het gezellig houden!

Bij een BMI van boven de 27 ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub. Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt.
Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje 'Ik wil ook!'.

Linkjes
Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Ik wil ook!
Dat kan! Ga naar Dieet-web en maak daar een account aan. Je kunt zelfs een klein profiel aanmaken waarin je gegevens zet. Met je eigen account kun je zelf je updates doorgeven. Dat kun je een keer in de week doen, of dagelijks of wanneer jij maar wilt. We verwachten minimaal een update per maand, ook als je niets bent afgevallen in die periode. Op deze manier kunnen we zien of je nog meedoet. Nadat je een account hebt aangemaakt en een eerste update hebt ingevoerd, moet je Troel even een PM sturen dat je in het lijstje wilt van dit topic, want die zorgt ervoor dat je aan het juiste lijstje gekoppeld wordt. Stuur je geen PM, dan kom je niet in de lijst.

Deelnemers
De volgende lijst is een lijst met deelnemers aan deze reeks. Het is een plaatje dat automatisch geupdate wordt op het moment dat je je gegevens invult.

En sommige mensen mochten het al opgemerkt hebben, de regelmatige bezoekers van deze reeks zijn iets intiemer geworden dan we allemaal gedacht hadden, want we kennen elkaar vanaf nu bij de voornaam!
Mocht je een probleempje hebben met namen onthouden, dan wil dit misschien wel helpen:

Conleche = Colette
Miss_S = Saskia
Mordradead = Douwe
Principessa = King
Sylvana = Sylvana
Veiligheidsspeldje = Marianne
motorbloempje/Faithy = Gaby

Mocht je de laatste zijn die in een topic post, open dan even een nieuwe! De OP is hier te vinden.
crap in = crap out
pi_58382806
Ik heb al 5 eierkoeken op. . En hoe slecht zijn pistoletjes met eiersalade van Bakker Bart?
Still a little bit of your face I haven't kissed.
  Vis een optie? dinsdag 29 april 2008 @ 16:23:59 #3
70532 loveli
N
pi_58382821
Laatste post uit vorige topic:

Vorige week heeft m'n zus het nog opgezocht op PubMed, het beste is 6 weken de enkel niet te belasten en een rekverband draagt niet bij aan snellere genezing. Eventueel kan een brace-achtig ding helpn, maar het wordt niet per se aangeraden. Vroeger was het advies om zo snel het kon weer te beginnen met belasten, maar daar zijn ze nu van teruggekomen.
Het ligt er natuurlijk een beetje aan hoe erg de schade is, maar je bent een paar weken geleden ook al door je enkel gegaan. Volgens mij kun je beter je enkel een tijdje ontzien dan toch belasten en later spijt krijgen.

Bij mijn eerste enkelblessure stond ik een kwartier later weer op het voetbalveld. Als ik toen wist wat ik nu weet... Vorig jaar juni is het mij ook (weer) overkomen en ik heb nu nog steeds last als ik bepaalde schoenen draag, nl. erg hoge hakken en skischoenen.

(hoeveel kcal verbrand je eigenlijk met hinkelen?)
crap in = crap out
pi_58382973
quote:
Op dinsdag 29 april 2008 16:23 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik heb al 5 eierkoeken op. . En hoe slecht zijn pistoletjes met eiersalade van Bakker Bart?
Ik ga ervan uit dat je een bruin pistoletje hebt genomen, dan is het 200 kcal. Wel erg lekker..eierkoeken daarentegen...ik snap niet hoe iemand dat ooit door z'n strot krijgt
pi_58383105
quote:
Op dinsdag 29 april 2008 16:33 schreef shinydiscoball het volgende:

[..]

Ik ga ervan uit dat je een bruin pistoletje hebt genomen, dan is het 200 kcal. Wel erg lekker..eierkoeken daarentegen...ik snap niet hoe iemand dat ooit door z'n strot krijgt
En met een wit pistoletje? .

De eierkoeken waren ook een beetje uit verveling, ik zit al vanaf 11 uur in de bieb, tot m'n vriend me vanavond om 7 uur weer op komt halen, hehe. Maar ik vind ze wel lekker. .
pi_58383167
quote:
Op dinsdag 29 april 2008 16:39 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

En met een wit pistoletje? .

De eierkoeken waren ook een beetje uit verveling, ik zit al vanaf 11 uur in de bieb, tot m'n vriend me vanavond om 7 uur weer op komt halen, hehe. Maar ik vind ze wel lekker. .
Dan 210 ofzo. Maar ik tel nu eiersalade voor 1 snee en dat is 75 kcal, ik weet natuurlijk niet hoeveel ze erop doen. Maargoed van 1 zo'n pistoletje ga je niet dood toch?
pi_58383230
quote:
Op dinsdag 29 april 2008 16:43 schreef shinydiscoball het volgende:

[..]

Dan 210 ofzo. Maar ik tel nu eiersalade voor 1 snee en dat is 75 kcal, ik weet natuurlijk niet hoeveel ze erop doen. Maargoed van 1 zo'n pistoletje ga je niet dood toch?
Welnee. . En vezels had ik met m'n Brinta van vanochtend al binnen.

Oeh. Ik heb voor vanavond zin in spinaziesalade.
pi_58383302
Zo, het stoofpotje staat lekker te sudderen Peter is als het goed is rond half 7-kwart voor 7 hier, dus dan heeft het bijna 2 uur gesudderd, dan moet het wel goed zijn ( officieel is het 5 kwartier, maar ik doe het altijd wat langer, vind ik het nog lekkerder )
  dinsdag 29 april 2008 @ 16:53:56 #9
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_58383366
Tvp.
Ik weet nog niet wat ik ga eten.
Verleiding was groot om iets ongezonds te gaan eten, maar ik houd het toch maar op bammetjes met ei .
Niet meer actief op Fok!
pi_58383378
Conleche, neem alsjeblieft aan van iemand met veel ervaring met enkel-letsel: voorzichtig!!! Beter twee kilo aankomen door minder sport dan jarenlang last van je enkel
pi_58383678
Vanavond eten wij bij anderen. We gaan daarna samen aan de slag in de kerk. Waarschijnlijk wordt het patat, nuja, dat kan een keer
pi_58383682
Oh NOEzzzz, 2 kilo aankomen. Ik willut niet
/dreinmodus.

Ik sta wel met m'n enkel in de TT

ff serieus, ik ga wachten tot de pijn helemaal over is en die handdoekfrommeltechniek van PF lijkt me ook wel een goeie. Maar 6 weken lijkt me wat overdreven. Het is ook geen ernstige blessure. D'r zit niet een heel ei op of zo.
pi_58383727
quote:
Op dinsdag 29 april 2008 17:08 schreef conleche het volgende:
Oh NOEzzzz, 2 kilo aankomen. Ik willut niet
/dreinmodus.

Ik sta wel met m'n enkel in de TT

ff serieus, ik ga wachten tot de pijn helemaal over is en die handdoekfrommeltechniek van PF lijkt me ook wel een goeie. Maar 6 weken lijkt me wat overdreven. Het is ook geen ernstige blessure. D'r zit niet een heel ei op of zo.
OK, let me put it this way: de komende dagen rustig aandoen, en als het dan overgaat is er wrs ook gewoon niets aan de hand. Maar als het, zeg, maandag nog pijn doet: dokter bellen. Ofzo.

Enkels zijn klote-dingen
pi_58383750
Beter een tijdje erg rustig aan doen, dan voor de rest van je leven er last van houden.
  Vis een optie? dinsdag 29 april 2008 @ 17:19:21 #15
70532 loveli
N
pi_58383897
Of deze: beter rustig aandoen dan geen hakken meer kunnen dragen.
crap in = crap out
pi_58383989
quote:
Op dinsdag 29 april 2008 17:19 schreef loveli het volgende:
Of deze: beter rustig aandoen dan geen hakken meer kunnen dragen.
Ah, jij weet een meisje op d'r gevoelige punt te raken!
pi_58384164
Maar rustig aandoen is wel erg vervelend , vooral als het opeens langer duurt.

Maar doe voorzichtig! En ga niet lopen klooien met rekverband (zegt zij die haar enkel gekneusd had, maar de dag erna perse naar Amsterdam moest om te shoppen en 's avonds snowboarden . Dat is enige keer geweest dat ik zo'n rekverband eromheen deed, en het was niet comfortabel!) ... probeer dan liever de sporten waarbij je 'gevaar' loopt een beetje te vermijden ... hardlopen maak je bijna geen gekke bewegingen mee, als je dan weer begint met sporten, begin dan liever daarbij dan iets waarbij je loopt te dansen en te springen: onverwachte bewegingen zijn dodelijk .
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_58384174
Sterkte met je enkel Conleche. Idd maar ff rustig aan doen, voor je er alleen maar meer/langer last van hebt.

Damn, die site met al die recepten die ik in het vorige topic postte is echt goed Staan echt zoveel lekkere dingen in Ben nou maar een speciale map op mn pc aan het maken met de lekkerste recepten, zodat ik ze snel kan vinden en uitprinten als ik ze ga maken
pi_58385022
tvp. ik heb meer dan een half jaar last gehad van een verstuikte enkel (gescheurde enkelbanden) door eigenwijsheid
pi_58387497
TVP
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
  dinsdag 29 april 2008 @ 20:45:40 #21
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_58387779
sterkte met je enkel conleche *knuf*

en idd doe het wel rustig aan.. ik was ook eigenwijs en heb 2 keer binnen 3 maanden mijn enkelbanden gescheurd... is geen aanrader en errrrrrggg pijnlijk.
(en later nog een 3e keer..... gevaarlijk hoor, volleyballen)

ik ben dus alweer een poos wakker, straks weer nachtdienst.
net spinazie met gele rijst gehad en een kipfilet.
was lekker. van8 weer ananas mee, en special K.... en heb nog eierkoeken op de achterhand.

vanmiddag 85,0 kg weer een grens bereikt... nu dus echt op naar de 80
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_58388243
Nieuwe kleertjes...niet letten op haar en gezicht was te erg dus even wat overheen gepaint

2e hands jurkje:

Rokje (beetje apart maar vind het wel grappig):

pi_58395232
Leuke kleren Zou niks voor mij zijn, maar bij jou staat het wel leuk

Is iedereen al druk aan het feesten ofzo dat er al zolang niks gepost is?

Ik ben al sinds 6 uur wakker, slaap echt slecht de laatste tijd :S Peter ligt nog wel te slapen, het is gelukkig mooi weer, hopelijk blijft dat zo Dan kunnen we als hij wakker is en we gedouched en gegeten hebben enzo lekker de stad in
  woensdag 30 april 2008 @ 10:29:27 #24
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_58395254
Nice clothes .
Ik ben ook al een tijdje wakker. Even een aflevering van Desperate Housewives gekeken en net even uitgebreid gedoucht . Nu even iets eten en dan even naar de supermarkt. Vanmiddag even de stad in. Het is mooi weer en het is feest in de stad, dus ik zal niet veel online zijn vandaag. Happy Queen's Day everbody!

Ok, ik heb maar liefst vijf keer 'even' getypt (zes keer als ik deze ook nog meetel ).
Niet meer actief op Fok!
pi_58395303
Hoe lang duurt even bij jou?

Fijne Koninginnedag iedereen

Vanavond trouwens een stoofpotje eten met kippenboutenvlees, paprika, champignons, ui en prei en daarbij rijst
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')