100% dat tweedequote:Op dinsdag 29 april 2008 23:34 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Sorry, mn hele leven koninginnedag of een jaartje Zweedse vrouwen checken...?
quote:Op dinsdag 29 april 2008 23:32 schreef Yesse het volgende:
[..]
Dan ga je in je hoofd terug naar Nederland Zweden
Zeker wel!quote:
Nederlandse meisjes zijn heel lief en leuk hoorquote:Op dinsdag 29 april 2008 23:34 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Sorry, mn hele leven koninginnedag of een jaartje Zweedse vrouwen checken...?
Zweedse vrouwen zijn godverdomme mooi en domquote:Op dinsdag 29 april 2008 23:36 schreef Yesse het volgende:
[..]
Nederlandse meisjes zijn heel lief en leuk hoor
Jaquote:Op dinsdag 29 april 2008 23:36 schreef Yesse het volgende:
[..]
Nederlandse meisjes zijn heel lief en leuk hoor
Aaaah, ik ben dus niet de enige die ze dom vondquote:Op dinsdag 29 april 2008 23:38 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Zweedse vrouwen zijn godverdomme mooi en domwat wil je nog meer voor een jaar? een lieve en leuke zoek ik wel als ik ga trouwen
quote:Op dinsdag 29 april 2008 23:38 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Zweedse vrouwen zijn godverdomme mooi en domwat wil je nog meer voor een jaar? een lieve en leuke zoek ik wel als ik ga trouwen
zeker niet! op mijn ex vriendin en wat anderen na zijn al die zweedse vrouwen domme inhoudsloze vrouwen!quote:Op dinsdag 29 april 2008 23:40 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Aaaah, ik ben dus niet de enige die ze dom vond
aaah niet huilen, op ieder potje past een deksel...!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 3 september 2009 23:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
niet? En je hebt er nooit werk van gemaakt? Of vind je haar er niet leuk uitzien.
Op donderdag 3 september 2009 23:10 schreef The_Dean het volgende:
Het is mijn zus, gast.
Dat is dan ook weer niet liefquote:Op dinsdag 29 april 2008 23:40 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
zeker niet! op mijn ex vriendin en wat anderen na zijn al die zweedse vrouwen domme inhoudsloze vrouwen!
quote:Op dinsdag 29 april 2008 23:42 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:Nee, want dat heb ik tenminste iemand naast meSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Iddquote:Op dinsdag 29 april 2008 23:40 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
zeker niet! op mijn ex vriendin en wat anderen na zijn al die zweedse vrouwen domme inhoudsloze vrouwen!
Ja, echt heel ergquote:Op dinsdag 29 april 2008 23:42 schreef Yesse het volgende:
[..]
Dat is dan ook weer niet liefof zijn ze echt zo dom?
quote:Op dinsdag 29 april 2008 23:42 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
aaah niet huilen, op ieder potje past een deksel...!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck the EBU
best wel heel erg..! kan morgen wel verhaal doen via de PM als je het echt wil wetenquote:Op dinsdag 29 april 2008 23:42 schreef Yesse het volgende:
[..]
Dat is dan ook weer niet liefof zijn ze echt zo dom?
quote:Op dinsdag 29 april 2008 23:43 schreef Piles het volgende:
[..]
Nee, want dat heb ik tenminste iemand naast me
dus ik moet niet stoppen want dan heb jij iemand naast je? ben je alcoholist?quote:Op dinsdag 29 april 2008 23:43 schreef Piles het volgende:
[..]
Nee, want dat heb ik tenminste iemand naast me
Ik quote alleen je spoilerquote:Op dinsdag 29 april 2008 23:46 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
dus ik moet niet stoppen want dan heb jij iemand naast je? ben je alcoholist?
quote:Op dinsdag 29 april 2008 23:44 schreef Yesse het volgende:
[..]
hoe raad je heSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.het laatste beetje dat ik zaterdag over had gelaten...
om mn eigen koninginnenacht te vieren!
Op donderdag 3 september 2009 23:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
niet? En je hebt er nooit werk van gemaakt? Of vind je haar er niet leuk uitzien.
Op donderdag 3 september 2009 23:10 schreef The_Dean het volgende:
Het is mijn zus, gast.
je mag best openlijk zeggen dat je alcoholist bent hoor, als ik de regels van een alcoholist naast mezelf leg ben ik ook alcolist, ik haal gemakkelijk 20 biertjes in een week, doe zo een fles wodka op een avondquote:
Ik ben precies het tegenovergestelde van een alcoholistquote:Op dinsdag 29 april 2008 23:49 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
je mag best openlijk zeggen dat je alcoholist bent hoor,
Hij vindt zichzelf gewoon vervelendquote:Op dinsdag 29 april 2008 23:49 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
je mag best openlijk zeggen dat je alcoholist bent hoor, als ik de regels van een alcoholist naast mezelf leg ben ik ook alcolist, ik haal gemakkelijk 20 biertjes in een week, doe zo een fles wodka op een avonden draai mn hand niet om voor een paar shotjes absinth
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |