abonnement Unibet Coolblue
pi_65539331
quote:
Op donderdag 29 januari 2009 16:32 schreef NDAsilenced het volgende:
Ondertussen zijn er nóg meer beelden vrijgekomen, nu met geluid!:







Wat betreft combat werkte meerdere swings en stabs met je wapen, en het blok systeem nog niet goed, of was nog niet aangezet.

Het ziet er in ieder geval niet naar uit dat je een gigantisch dikke computer nodig hebt
pi_65540074
Even de poll hier neerzetten, dan staat ie goed zichtbaar bovenaan:
quote:
let op! Het ras bepaalt je traditionale vijanden! de facties zijn:
Ork+Mahrim, Mirdian+Humans+Dwarves, Alfar. Cross faction clans zijn mogelijk, maar hebben wel zo zijn nodige nadelen (en voordelen).

Daarnaast is het ook belangrijk om te weten dat je maar 1 (één) karakter kunt aanmaken per server! of in ieder geval maar voor 1 ras per server kunt kiezen. Beta testers kunnen tijdelijk wel meerdere karakters aanmaken.Poll: Welk ras zou je willen spelen?
  • Alfar of Nagast
  • Dwarves of Dvergheim
  • Humans of Mercia
  • Mahirim of the Tribelands
  • Mirdain of Mirendil
  • Orks of Morak

    Ook een poll maken? Klik hier
  • pi_65593048
    Tsja.. snap eigenlijk nogsteeds niet waarom DFO zoveel aandacht krijgt.

    van wat ik heb gezien; slechte UI, animations en geluid + dingen zoals die runspeed.. ugh.
    Maarja, ik kan de potentie ervan zien.. maar of dat genoeg is..
    Miniature Replica Soldier,
    Sure to be one.... Deadly Encounter!
    Minitature Replica Soldier,
    No Fortress can hold him back!
    pi_65595318
    Mahirim video:
    pi_65596939
    quote:
    Op zaterdag 31 januari 2009 12:58 schreef Aeterna het volgende:
    Tsja.. snap eigenlijk nogsteeds niet waarom DFO zoveel aandacht krijgt.

    van wat ik heb gezien; slechte UI, animations en geluid + dingen zoals die runspeed.. ugh.
    Maarja, ik kan de potentie ervan zien.. maar of dat genoeg is..
    Naja al die dingen worden nog getweaked, bedoel hij is nu in beta en bijna elke dag komt er wel een dikke patchlijst uit..

    en trouwens die comment over runspeed is omdat de wereld zo imens groot is, loop maar eens langs een klein gebouw op of in een gebouw dan valt dat allemaal reuze mee.
    pi_65609430
    "The Noob" heeft haar laatste darkfall preview online gezet. Ze geeft enorm veel informatie over het bouwen van een clanstad. Het klinkt ontzettend gaaft!
    http://beta.thenoobcomic.com/df_preview/part9.html
    quote:
    Player cities
    I have read the comments about the previous update, and I saw that there was some perplexity about the change of tone in the preview – i.e. from fairly positive to gushing enthousiastic.

    What happened? The answer is simple: PVP. When the number of testers was in the low hundreds, fights were few and far between. While the game looked solid, it was still just a promise of good things to come. Now - with many more players -finding someone to fight is not hard anymore and, as I already described last week, it’s a lot of fun.

    I posted the poll screenshot in preview 8 to give you an idea of the overall reception of Darkfall by the other testers. Do not assume that everyone is happy with everything in the game. The beta forums are full of discussions about game features with opinions both positive and negative. However, the majority of the beta testers is happy with what they’ve seen so far, even when it’s followed by a “but I would like to see these changes…” caveat. Since there are some serious issues of reading comprehension, let me make this as clear as possible one more time: “majority” does not mean “all”. “The game is fun” does not mean “the game is 100% ready”.

    Anyway, player cities. I cannot give credit where it’s due because of the NDA (I will once it lifts), but a clan has done a huge work of research in city building with the scant resources available in a short time to limited numbers of people and has been cool enough to share their findings. I had the pleasure to help them for a bit in an earlier build and learn what little I know about player cities.

    You cannot build a city wherever you like, but you must find a location with a city clanstone or hamlet clanstone and claim it as your own. To claim it, you need to purchase a shard at a capital city vendor and use it when you reach the city. Everyone in game gets a message which says “(clan name) are the proud new owners of (city name)”. I don’t know if this happens for hamlets or just for cities, but since at the moment there are enough city clanstones for everyone I assume that people prefer claiming cities. In release things may get interesting when all the clanstones are taken, since at that point they will need to be taken from other clans.

    Once the clanstone is taken, a limited number of people can bind to it (subject to increase as construction proceeds). Structures are built in preset spots - starting with a bank - and they unlock more available structures. You cannot drop whatever you want wherever you want. When you go in build mode you see the area from above and see where the selected building can be put in preset locations. Right now most clans are still at the stage “clanstone + bank”, so I cried a river until a dev kindly used her mad hax skillz to give us some screenshots of some relatively more advanced city building in a Mirdain clan city. Enjoy.






    quote:
    What can be built in any given city location varies. As far as I understood, some places will allow you to build mines, for example, but no farms, or viceversa; others will have no harbour. With the exception of harbour and wall placeholders (i.e. ruined harbours and crumbled walls), you cannot tell from the beginning what can be built in a given city until you’ve started unlocking the buildings tree, and in my personal opinion this is a poor feature. I would hate to be in the guild that spent weeks gathering a ton of resources just to discover that the building they really need can’t be built at their location of choice. The dev answer is that they are welcome to conquer their neighbours’ city if it’s more attractive – but in my opinion it’s still bad because all the time and effort that a guild put into their city goes down the drain. It favors blind luck over careful planning, unless there’s a fool-proof way to gauge what a city may become from looking at the area. I guess that if you want mines you should choose a mountain town or a cave town, and if you want farms maybe the desert is not the best place to live, but I don’t know. Oh well, we’ll see how it goes! Maybe it will be a non-issue once guilds get busy with conquest.

    What else?

    Player built mines and farms will yield more rare drops than nodes found in the wilderness.
    Harbours (obviously) can be used to build ships. This requires also a Clan Workbench.
    Siege Workshops can be used to build warhulks. This requires also a Clan Workbench.
    Houses increase the number of people who can bind at a clanstone (I don’t know if any other building has this effect).


    Note on houses: this is not instanced player housing. These are house structures in which anyone can enter. They can provide good perching spots in a battle but there’s no magic invisible barrier to hide behind. Wherever you can go, so can your enemy.

    Speaking of which, do you want to go pirating but your clan has no harbour? Or no clan city altogether? Welcome to ninja crafting. You can go in anyone’s city and use their vendors, bank, crafting stations, etc. if they don’t bother to defend them in person or with guard towers.

    Mind you, all the members of the city’s clan get a message when you enter in their area and every time you use their stuff and they’ll have the huge advantage of respawning right there even if you kill them the first time. At present people respawn at full stamina and health, and this means that currently fighting someone at their clanstone is a Bad Idea, no matter how much they suck, because you’ll get immediately bindrushed while you’re still low on stam/health after the fight. I don’t know how it will work in sieges, or if it’s subject to change in release.

    I doubt that I’ll write any more previews – so I’ll take the opportunity to say that it’s been a great pleasure to share what information I could with you – or at least those of you who didn’t email me to say that I am a lying cunt and that Darkfall doesn’t exist.

    See you in game and I hope that you’ll love it as much as I do.
      zondag 1 februari 2009 @ 15:35:42 #107
    181126 MouzurX
    Misschien?
    pi_65626062
    quote:
    Op zaterdag 31 januari 2009 12:58 schreef Aeterna het volgende:
    Tsja.. snap eigenlijk nogsteeds niet waarom DFO zoveel aandacht krijgt.

    van wat ik heb gezien; slechte UI, animations en geluid + dingen zoals die runspeed.. ugh.
    Maarja, ik kan de potentie ervan zien.. maar of dat genoeg is..
    De Ui wordt door iedereen die het GESPEELD heeft geprezen maar jij vind het ineens slecht... vertel.
    When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.
    pi_65626682
    quote:
    Op zondag 1 februari 2009 15:35 schreef MouzurX het volgende:

    [..]

    De Ui wordt door iedereen die het GESPEELD heeft geprezen maar jij vind het ineens slecht... vertel.
    het is natuurlijk maar mijn mening eh. Dus raak er niet te erg van overstuur.

    Darkfall UI: Clicky
    Het zijn allemaal blokken, alles vierkant en binnen de skills(geloof ik) is dat nog eens verder gedaan omdat er blokken binnen de blokken zitten.

    Daarentegen heb je bijvoorbeeld de UI van Aion, waar ik toch wel van gecharmeerd ben.
    Clicky
    Mooie ronden vormen, maar toch simpel gehouden. Dat kijkt gewoon een stuk prettiger dan allemaal rechte vormen.

    En de movement speed is gewoon traag, dat zeggen ook mensen die het gespeeld hebben.
    Maarja, dat schijnt dan weer te moeten om te zorgen dat mensen niet te erg laggen ivm spells/archery e.d.

    [ Bericht 1% gewijzigd door Aeterna op 01-02-2009 15:56:36 (url ipv img door grootte) ]
    Miniature Replica Soldier,
    Sure to be one.... Deadly Encounter!
    Minitature Replica Soldier,
    No Fortress can hold him back!
      zondag 1 februari 2009 @ 19:16:53 #109
    1872 Jumparound
    bedankt voor de vis
    pi_65632694
    die laatste doet me veel denken aan D&D online, dat is ook wel een fijne UI...
    Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
    Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren.
    Ecosia
    ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy
    pi_65636933
    Guess wie nu in de beta zit
      zondag 1 februari 2009 @ 21:59:27 #111
    1872 Jumparound
    bedankt voor de vis
    pi_65638353
    afcajos?
    Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
    Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren.
    Ecosia
    ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy
      zondag 1 februari 2009 @ 22:19:59 #112
    181126 MouzurX
    Misschien?
    pi_65638975
    quote:
    Op zondag 1 februari 2009 15:55 schreef Aeterna het volgende:

    [..]

    het is natuurlijk maar mijn mening eh. Dus raak er niet te erg van overstuur.

    Darkfall UI: Clicky
    Het zijn allemaal blokken, alles vierkant en binnen de skills(geloof ik) is dat nog eens verder gedaan omdat er blokken binnen de blokken zitten.

    Daarentegen heb je bijvoorbeeld de UI van Aion, waar ik toch wel van gecharmeerd ben.
    Clicky
    Mooie ronden vormen, maar toch simpel gehouden. Dat kijkt gewoon een stuk prettiger dan allemaal rechte vormen.

    En de movement speed is gewoon traag, dat zeggen ook mensen die het gespeeld hebben.
    Maarja, dat schijnt dan weer te moeten om te zorgen dat mensen niet te erg laggen ivm spells/archery e.d.
    Ja maar blokkerige UI maakt het nou niet slecht, alleen lelijk.
    De meeste klachten zijn maar kleine dingen of dingen die wel gemaakt zullen worden, maar er moet vooral naar de combat en crafting gekeken worden als je het mij vraagt.

    -Het blokken werkt niet, daar moeten ze nog een beetje met de staminacijfers gaan tweaken.
    -Te weinig verschillende slagen.
    -Schilden zijn niks waard doordat ze enorm veel stamina kosten.
    -Wapens doen bijna allemaal dezelfde damage oid heb ik gelezen? Verschillende soorten zwaarden bijv
    Natuurlijk moet je geen enorme verschillen hebben maar er mag wel een klein beetje verschil in zitten.
    -Je kan 3 minuten weg rennen van iemand.

    -Het kost teveel geld om te craften, teveel fails
    -Nodes gaan niet weg dus je kan urenlang op 1 boom hout staan kappen. Bomen die ineens weg gaan is ook nep maar dat ze niet weg gaan is al helemaal nep + slecht qua gameplay.

    Maarja ik hoop dat ze hier deze maand nog flink aan werken, het vinden van bugs enzo gaat vrij snel aan de patches te zien, en zolang de combat leuk is en crafting een beetje te doen is kunnen ze wat mij betreft releasen om wat cash binnen te halen zodat ze meer mensen kunnen aannemen.

    Ja arghhh ik wil ook in de beta, bij die laatste wave zijn er echt enorm veel mensen uitgenodigd volgens mij.
    When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.
    pi_65639218
    tvp
    pi_65645846
    Tsja,, ik ga er altijd maar vanuit dat ik nooit in een beta kom. Maar ach, als ik het spel maar een keer kan proberen, dan kan ik er wellicht bepalen of het de moeite waard zal zijn. Really on the fence over here.

    De hoge kosten van skills vooral en items vind ik juist een goed iets. Geld moet wel wat waard zijn tegenover WoW bijvoorbeeld waar alles heel veel Gold kost, omdat het allemaal niks waard is.
    Miniature Replica Soldier,
    Sure to be one.... Deadly Encounter!
    Minitature Replica Soldier,
    No Fortress can hold him back!
    pi_65658271
    Zo, even het meeste bekeken en dit is echt wel mijn 'cup of tea'.
    Vrijelijk PvPen en niet zoals in WoW dat carebearachtige gedoe, een wereld waar je niet in een half uurtje al helemaal aan de andere kant staat, echt vrij bent om te doen wat je wilt.
    Ik ga dit absoluut uitproberen

    WoW had zo moeten zijn, dan was ik nog lang niet gestopt.
    pi_65685195
    quote:
    Op maandag 2 februari 2009 15:24 schreef Migwi het volgende:
    Zo, even het meeste bekeken en dit is echt wel mijn 'cup of tea'.
    Vrijelijk PvPen en niet zoals in WoW dat carebearachtige gedoe, een wereld waar je niet in een half uurtje al helemaal aan de andere kant staat, echt vrij bent om te doen wat je wilt.
    Ik ga dit absoluut uitproberen

    WoW had zo moeten zijn, dan was ik nog lang niet gestopt.
    a dream comes true eindelijk UO 2 ! alhoewel, hopelijk
    pi_65704327
    Dan maar even een trapje met wat leaked video's.


    Wat PvP in de noobarea:


    Vissen en het koken van de vis.


    En ben nog even de befaamde 270mb video aant uppen.
    Edit: hijs nu klaar. Link

    [ Bericht 6% gewijzigd door Aeterna op 03-02-2009 21:09:53 ]
    Miniature Replica Soldier,
    Sure to be one.... Deadly Encounter!
    Minitature Replica Soldier,
    No Fortress can hold him back!
    pi_65707941
    trouwens de Darkfall client (8.3GB) word aangeboden als Torrent, dus als je dan een key krijgt dan kun je meteen aan de gang weet niet of linkie posten hier mag dus moet je maar even op betaleaks kijken (zoek op het forum naar torrent)
    pi_65716770
    quote:
    Op dinsdag 3 februari 2009 21:10 schreef Roachie het volgende:
    trouwens de Darkfall client (8.3GB) word aangeboden als Torrent, dus als je dan een key krijgt dan kun je meteen aan de gang weet niet of linkie posten hier mag dus moet je maar even op betaleaks kijken (zoek op het forum naar torrent)
    Als je een key krijgt.. Daar zeg je me wat.
    Al lijken er toch redelijk grote waves uit te gaan als je overal eens kijkt.
    Valt me overigens wel op dat iedereen wat anders zegt.
    Miniature Replica Soldier,
    Sure to be one.... Deadly Encounter!
    Minitature Replica Soldier,
    No Fortress can hold him back!
    pi_65721878
    quote:
    Op dinsdag 3 februari 2009 19:52 schreef Aeterna het volgende:
    Dan maar even een trapje met wat leaked video's.


    Wat PvP in de noobarea:


    Vissen en het koken van de vis.


    En ben nog even de befaamde 270mb video aant uppen.
    Edit: hijs nu klaar. Link
    jezus wat een chaos en saaie bedoening die filmpjes zeg :\

    Die gevechten zien er echt te hopeloos belachelijk uit...
    pi_65731187
    Het is ook maar zo dat nog niemand echte magic/bows heeft, of echt gewend is aan de FPS-style aiming ermee. Anders zul je natuurlijk mages hebben die freeze skills/poison/death magic of wat dan ook gebruiken en archers in de bomen etc. Het is maar de absolute starter area dus dat zal ook wel goedkomen.
    Miniature Replica Soldier,
    Sure to be one.... Deadly Encounter!
    Minitature Replica Soldier,
    No Fortress can hold him back!
    pi_65809925
    quote:
    Op zondag 1 februari 2009 22:19 schreef MouzurX het volgende:

    [..]

    Ja maar blokkerige UI maakt het nou niet slecht, alleen lelijk.
    De meeste klachten zijn maar kleine dingen of dingen die wel gemaakt zullen worden, maar er moet vooral naar de combat en crafting gekeken worden als je het mij vraagt.

    -Het blokken werkt niet, daar moeten ze nog een beetje met de staminacijfers gaan tweaken.
    -Te weinig verschillende slagen.
    -Schilden zijn niks waard doordat ze enorm veel stamina kosten.
    -Wapens doen bijna allemaal dezelfde damage oid heb ik gelezen? Verschillende soorten zwaarden bijv
    Natuurlijk moet je geen enorme verschillen hebben maar er mag wel een klein beetje verschil in zitten.
    -Je kan 3 minuten weg rennen van iemand.

    -Het kost teveel geld om te craften, teveel fails
    -Nodes gaan niet weg dus je kan urenlang op 1 boom hout staan kappen. Bomen die ineens weg gaan is ook nep maar dat ze niet weg gaan is al helemaal nep + slecht qua gameplay.

    Maarja ik hoop dat ze hier deze maand nog flink aan werken, het vinden van bugs enzo gaat vrij snel aan de patches te zien, en zolang de combat leuk is en crafting een beetje te doen is kunnen ze wat mij betreft releasen om wat cash binnen te halen zodat ze meer mensen kunnen aannemen.

    Ja arghhh ik wil ook in de beta, bij die laatste wave zijn er echt enorm veel mensen uitgenodigd volgens mij.
    Niet echt waar vind ik
    pi_65810208
    quote:
    Op vrijdag 6 februari 2009 19:31 schreef OreO het volgende:

    [..]

    Niet echt waar vind ik
    Welk deel ?
    Als jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen
    pi_65825761
    Ze zijn in ieder geval erg druk met patchen, ook weaponspeeds zijn erin nu.. dusjah, eigenlijk wel hoop dat het op zijn minst speelbaar is.
    Miniature Replica Soldier,
    Sure to be one.... Deadly Encounter!
    Minitature Replica Soldier,
    No Fortress can hold him back!
    pi_65829491
    quote:
    Op vrijdag 6 februari 2009 19:40 schreef Ame_thyst het volgende:

    [..]

    Welk deel ?
    Dit dus
    When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.
    pi_65841893
    Zit eraan te denken om dit spel aan te schaffen als mijn 3de MMORPG, ooit eens begonnen met UO, daarna een tijdje Guildwars gespeeld, nu Darkfall? Ben alleen bang dat het erg teleurstelt, heb hoge verwachtingen van een stad bouwen En vind het ook erg jammer dat je geen eigen huis kan hebben zoals in UO...

    Hopelijk maken ze het een week gratis ofzo, kan ik kijken of ik het wat vind.
      zondag 8 februari 2009 @ 17:23:00 #127
    181126 MouzurX
    Misschien?
    pi_65854552
    Citybuilden is ook gemeld dat het alleen maar standaard is.
    Je mag niet kiezen waar je de gebouwen neerzet bijv.

    Maarja de game heeft potentie. Release zal wel crap zijn maar hopelijk krijgen ze een beetje een goede playerbase zodat er wat jaartjes aan gesleuteld kan worden.
    When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.
    pi_65995268
    quote:
    Op zondag 8 februari 2009 17:23 schreef MouzurX het volgende:
    Citybuilden is ook gemeld dat het alleen maar standaard is.
    Je mag niet kiezen waar je de gebouwen neerzet bijv.

    Maarja de game heeft potentie. Release zal wel crap zijn maar hopelijk krijgen ze een beetje een goede playerbase zodat er wat jaartjes aan gesleuteld kan worden.
    Dat is jammer, het leuke van UO vond ik dat je je eigen huisje kon hebben en in de shard waar ik op speelde kon je je eigen vendor hebben en daar je eigen gemaakte spulletjes verkopen. Ook het mijn en vis systeem was geniaal, hoe beter je skill wat hoe meer kans je had om iets beters te vinden, niet dat je altijd iets beters vond, alleen de kans werd iets groter zodat de echte zeldzame ores nooit in overvloed waren. Daarbij kon je ook juwelen maken met tinkeren, die 5% tot 25% bonus gaven waardoor je helemaal zeldzame ores kon vinden Geniaal allemaal. Hoop echt dat zoiets terugkomt. Nu zijn die craft systemen imo allemaal maar halfbakken.
    pi_66359220
    In beta was de snelste manier van geld verdienen, mensen vermoorden die grinden. Dat van die magic missile casten om je magic skill omhoog te krijgen is echt irritant, vooral dat geluid. Ik hoop dat je het straks alleen kan levelen als je ook damage doet, zal de mensen die macro's gebruiken tegenwerken. Stad bouwen kost veel, maar als je genoeg mensen hebt gaat het redelijk snel, had met een vrij kleine guild in 3 dagen een bank, vendor, huis staan. Er is nog genoeg te veranderen aan de game, hoewel veel mensen het een carebare game willen maken. Mounted combat was tot nu toe erg zwak, maar ze zijn het aan het verbeteren.
    pi_66359240
    quote:
    Op zondag 8 februari 2009 03:35 schreef TheJanitor het volgende:
    Zit eraan te denken om dit spel aan te schaffen als mijn 3de MMORPG, ooit eens begonnen met UO, daarna een tijdje Guildwars gespeeld, nu Darkfall? Ben alleen bang dat het erg teleurstelt, heb hoge verwachtingen van een stad bouwen En vind het ook erg jammer dat je geen eigen huis kan hebben zoals in UO...

    Hopelijk maken ze het een week gratis ofzo, kan ik kijken of ik het wat vind.
    Om eerlijk te zijn zou je niet zo graag een eigen huis willen omdat het gewoon gevaarlijk is om alleen te reizen.
    pi_66360208
    TVP.
    Roken is lekker
    pi_66363401
    Net een super vet gevecht gehad, kom ik bij mijn guild city aan zie ik 4 gasten van een andere clan die mij aanvielen(ik was op mount). Ik vermoord 1 gast while mounted, mount was bijna dood dus ik effe rennen en dodgen toen de mount unspawned. Zie ik de overgebleven 3 achter een rots, dus ik val ze aan vermoord er 1 en een andere na iet van 10% health gebracht toen kwamen mijn guildies er aan, en hebben de andere 2 gepakt, had ze eigenlijk wel alle 4 kunnen pakken.
    pi_66372337
    Ik wil verdomme nu eens die beta key ontvangen.
    Als jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen
    pi_66377753
    quote:
    Op donderdag 12 februari 2009 18:46 schreef TheJanitor het volgende:

    [..]

    Dat is jammer, het leuke van UO vond ik dat je je eigen huisje kon hebben en in de shard waar ik op speelde kon je je eigen vendor hebben en daar je eigen gemaakte spulletjes verkopen. Ook het mijn en vis systeem was geniaal, hoe beter je skill wat hoe meer kans je had om iets beters te vinden, niet dat je altijd iets beters vond, alleen de kans werd iets groter zodat de echte zeldzame ores nooit in overvloed waren. Daarbij kon je ook juwelen maken met tinkeren, die 5% tot 25% bonus gaven waardoor je helemaal zeldzame ores kon vinden Geniaal allemaal. Hoop echt dat zoiets terugkomt. Nu zijn die craft systemen imo allemaal maar halfbakken.
    Welke shard ? neverlands ?

    Om even een kleine update te geven wat er allemaal is gebeurd :

    - Preorderes voor beta spelers, na 2 minuten was link geleaked en zat heel de wereld de preorder te spammen, dus nu is die weer down (heb gelukkig een account kunnen maken voordat hij down ging heb alleen geen Creditcard om te dokken )

    - Torrent is gereleased waardoor je de game alvast kunt downloaden : http://www.eu1.darkfallon(...)ll%20Install.torrent maarja, torrents zuigen dus ben nu 10 uur verder en zit pas op 4%..

    - problemen met ISP zijn hopelijk snel voorbij, dan kunnen de preorders weer verder.

    dat was het wel zo'n beetje, ik hoop dat ze snel paypal en die crap toelaten zodat ik ook kan dokken en kan spelen !
    pi_66383363
    Ze zeiden dat heel azie op die pre order probeerde te komen lol. Ja torrent gaan vaak niet echt snel wel kut, maar ik ben blij dat ik maar een patch van iets van 50mb hoef te downloaden.

    Trouwens als iemand nog een clan zoekt met een goede structuur;

    http://www.laudanumonline.com
    pi_66451499
    quote:
    Op maandag 23 februari 2009 16:30 schreef Roachie het volgende:

    [..]

    Welke shard ? neverlands ?

    Om even een kleine update te geven wat er allemaal is gebeurd :

    - Preorderes voor beta spelers, na 2 minuten was link geleaked en zat heel de wereld de preorder te spammen, dus nu is die weer down (heb gelukkig een account kunnen maken voordat hij down ging heb alleen geen Creditcard om te dokken )

    - Torrent is gereleased waardoor je de game alvast kunt downloaden : http://www.eu1.darkfallon(...)ll%20Install.torrent maarja, torrents zuigen dus ben nu 10 uur verder en zit pas op 4%..

    - problemen met ISP zijn hopelijk snel voorbij, dan kunnen de preorders weer verder.

    dat was het wel zo'n beetje, ik hoop dat ze snel paypal en die crap toelaten zodat ik ook kan dokken en kan spelen !
    Neverlands idd, je gaat me toch niet vertellen dat jij die Roach was (Papa Roach? of gewoon Roach) die daar speelde?
    pi_66458933
    quote:
    Op woensdag 25 februari 2009 16:57 schreef TheJanitor het volgende:

    [..]

    Neverlands idd, je gaat me toch niet vertellen dat jij die Roach was (Papa Roach? of gewoon Roach) die daar speelde?
    hehe ja [DoV] Roach wie was jij dan ?
    pi_66469119
    quote:
    Op woensdag 25 februari 2009 20:51 schreef Roachie het volgende:

    [..]

    hehe ja [DoV] Roach wie was jij dan ?
    The Knight Lance was mijn main account Die moet je vast wel kennen. Darien was mijn crafter en Jazar mijn mage
    pi_66470904
    quote:
    Op donderdag 26 februari 2009 05:40 schreef TheJanitor het volgende:

    [..]

    The Knight Lance was mijn main account Die moet je vast wel kennen. Darien was mijn crafter en Jazar mijn mage
    The Knight Lance klinkt me inderdaad wel heel erg bekend in de oren ! is wel een tijd geleden zeg haha
    pi_66487124
    quote:
    Op donderdag 26 februari 2009 09:26 schreef Roachie het volgende:

    [..]

    The Knight Lance klinkt me inderdaad wel heel erg bekend in de oren ! is wel een tijd geleden zeg haha
    Maareh is Darkfall een beetje als Neverlands?
    pi_66487199
    quote:
    Op maandag 23 februari 2009 00:06 schreef OreO het volgende:

    [..]

    Om eerlijk te zijn zou je niet zo graag een eigen huis willen omdat het gewoon gevaarlijk is om alleen te reizen.
    Nee, ik heb nog nooit in mijn leven met een huis gereisd. Hoe werkt dat dan? Draag ik hem dan mee op mijn schouders?
      donderdag 26 februari 2009 @ 20:43:01 #143
    22794 Enchanter
    Right you are Ken!!!
    pi_66494438
    Tot nu toe hele niet heel veel posotiefs gehoord over de launch , hopelijk kunnen ze het één en ander nog wat verbeteren
    Ik ben inmiddels overleden
    pi_66496608
    zo te zien is hun forum weer offline
    Als jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen
    pi_66497497
    Dit is echt de slechste launch die ik ook het meegemaakt, en de irc en forum zijn de heletijd down geweest.
    Ik heb nog niet eens kunnen spelen omdat er een bug met humans is,waarbij je crashed en naar de nda screen gaat als je gaat inloggen
    pi_66498522
    Eens. Die site is toch ook om te huilen.
    Geen Buy knopje, geen link naar waar het spel te koop is helemaal niets.
    Ter vergelijking http://eu.aiononline.com/en/
    Ook dat spel is nog niet uit maar je weet wel gelijk wat je ervan kan verachten, wat bij Darkfall totaal niet het geval is.
    Eergisteren las ik het verhaal dat de server het niet aankon. Kom op zeg, daar zijn tegenwoordig bedrijven voor waaraan je zulk werk kunt uitbesteden. Aventurine zou zich puur moeten richten op het in orde maken van het spel.
    Als jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen
    pi_66509401
    quote:
    Op donderdag 26 februari 2009 17:18 schreef TheJanitor het volgende:

    [..]

    Maareh is Darkfall een beetje als Neverlands?
    Weet ik niet, heb helaas geen creditcard dus kon hem niet preorderen.. moet wachten tot er andere payment methodes beschikbaar komen (wat op launchday al zou zijn, maja, Aventurine zit vol leugens.... ik vertrouw niks meer wat hun zeggen)
      maandag 2 maart 2009 @ 16:46:01 #148
    181126 MouzurX
    Misschien?
    pi_66621971
    Ach ik heb zoiets van, het komt wel goed.

    Speel namelijk al jaren Battleground Europe waar de release 8 jaar terug ook een ramp was, maar het spel leeft nog steeds en wordt steeds beter b
    When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.
    pi_67097491
    Murderherd member hier.
    Zit er in vanaf dag 1, op dit moment is het net Queuefall. Gisteren hadden we queue tijden van 4 tot 6 uur.

    [ Bericht 11% gewijzigd door #ANONIEM op 16-03-2009 12:01:44 ]
      maandag 16 maart 2009 @ 13:00:34 #150
    22794 Enchanter
    Right you are Ken!!!
    pi_67098940
    Ben zelf nog niet tot aanschaf over gegaan , aangezien ik midden in een verhuizing / verbouwing zit en traag internet via de buren heb

    Misschien in april
    Ik ben inmiddels overleden
    pi_67122866
    quote:
    Op maandag 16 maart 2009 13:00 schreef Enchanter het volgende:
    Ben zelf nog niet tot aanschaf over gegaan , aangezien ik midden in een verhuizing / verbouwing zit en traag internet via de buren heb

    Misschien in april
    Momenteel is het af te raden, na 4 uur in de queue gezeten te hebben heb ik 15 minuten kunnen spelen. Door een enorme lag hebben ze besloten de server opnieuw op te starten, resultaat is dat we nu al anderhalf uur wachten tot een teken van leven.

    Er is geen communicatie, er is geen bericht van dit en dat, het is gewoon: Server gaat offline in 30 minuten. Klaar.
    pi_67124160
    quote:
    Op maandag 16 maart 2009 23:56 schreef Aneurism het volgende:

    [..]

    Momenteel is het af te raden, na 4 uur in de queue gezeten te hebben heb ik 15 minuten kunnen spelen. Door een enorme lag hebben ze besloten de server opnieuw op te starten, resultaat is dat we nu al anderhalf uur wachten tot een teken van leven.

    Er is geen communicatie, er is geen bericht van dit en dat, het is gewoon: Server gaat offline in 30 minuten. Klaar.
    Ik dacht dat het spel 10.000 man op een server aan kon.
    Hoeveel zijn er meestal online?
    Op zondag 8 maart 2009 21:38 schreef Danny het volgende:
    fuck de policy. posten die hap!
    pi_67124474
    quote:
    Op dinsdag 17 maart 2009 01:08 schreef Jegorex het volgende:

    [..]

    Ik dacht dat het spel 10.000 man op een server aan kon.
    Hoeveel zijn er meestal online?
    Dacht iets van 12000 gehoord te hebben, het kan het iig niet aan. Er zijn 15000 accounts verkocht geloof ik of meer zelfs.

    [ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 17-03-2009 01:37:09 ]
      dinsdag 17 maart 2009 @ 09:30:10 #154
    22794 Enchanter
    Right you are Ken!!!
    pi_67127420
    Ze hebben toch een nieuwe server geopend ?
    Ik ben inmiddels overleden
    pi_67128639
    Nope. De server is nu al meer dan 12 uur down door failures in de software oid. Ze willen deze week de server cluster gaan upgraden, maar een extra server die komt er voorlopig niet.

    [ Bericht 94% gewijzigd door #ANONIEM op 17-03-2009 10:14:50 ]
    pi_67128997
    quote:
    Op dinsdag 17 maart 2009 10:13 schreef Aneurism het volgende:
    Nope. De server is nu al meer dan 12 uur down door failures in de software oid.
    Ze hebben de software inderdaad goed getest in de beta fase
    Op zondag 8 maart 2009 21:38 schreef Danny het volgende:
    fuck de policy. posten die hap!
      dinsdag 17 maart 2009 @ 10:30:55 #157
    58560 Oksel
    Gezellig.
    pi_67129121
    Ten onder aan zijn eigen succes?
      dinsdag 17 maart 2009 @ 10:33:53 #158
    22794 Enchanter
    Right you are Ken!!!
    pi_67129217
    quote:
    Op dinsdag 17 maart 2009 10:26 schreef Jegorex het volgende:

    [..]

    Ze hebben de software inderdaad goed getest in de beta fase

    Geen open stress test = fail
    Ik ben inmiddels overleden
    pi_67216520
    Game gaat toch niet ten onder.

    Zijn genoeg mensen die de game steunen doordat het gewoon eindelijk een game is die niet een WoW kloon is.
    When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.
      donderdag 19 maart 2009 @ 21:12:13 #160
    22794 Enchanter
    Right you are Ken!!!
    pi_67218717
    quote:
    Op donderdag 19 maart 2009 20:09 schreef MouzurX het volgende:
    Game gaat toch niet ten onder.

    Zijn genoeg mensen die de game steunen doordat het gewoon eindelijk een game is die niet een WoW kloon is.
    Je bedoelt een Everquestkloon.
    Ik ben inmiddels overleden
    pi_67221705
    quote:
    Op donderdag 19 maart 2009 20:09 schreef MouzurX het volgende:
    Game gaat toch niet ten onder.

    Zijn genoeg mensen die de game steunen doordat het gewoon eindelijk een game is die niet een WoW kloon is.
    We zullen het wel zien wanneer Mortal Online gold gaat. Hoe het nu gaat verdient geen schoonheidsprijsje.
    pi_67223206
    quote:
    Op donderdag 19 maart 2009 22:21 schreef Aneurism het volgende:

    [..]

    We zullen het wel zien wanneer Mortal Online gold gaat. Hoe het nu gaat verdient geen schoonheidsprijsje.
    Fijn.., ik zoek expres niet naar andere games en nu zie ik hier alweer Mortal Online en Aion voorbij komen die ik dan weer uit wil gaan proberen. Grrr
      vrijdag 20 maart 2009 @ 01:48:08 #163
    181126 MouzurX
    Misschien?
    pi_67227743
    quote:
    Op donderdag 19 maart 2009 21:12 schreef Enchanter het volgende:

    [..]

    Je bedoelt een Everquestkloon.
    Leuk dat je de mmo geschiedenis kent. Tis wel handiger WoW te zeggen aangezien iedereen dat wel kent en er juist door WoW zoveel van dat soort games kwamen.
    quote:
    Op donderdag 19 maart 2009 22:21 schreef Aneurism het volgende:

    [..]

    We zullen het wel zien wanneer Mortal Online gold gaat. Hoe het nu gaat verdient geen schoonheidsprijsje.
    Mortal online .. waarvan de site crashte toen ze die nieuwe video lieten zien

    MO ziet er wel vet uit, alhoewel de gevechten er maar een beetje raar uitzagen, niet dat DF er nou zo perfect uitziet maar toch.
    When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.
    pi_67231547
    quote:
    Op vrijdag 20 maart 2009 01:48 schreef MouzurX het volgende:

    [..]

    Leuk dat je de mmo geschiedenis kent. Tis wel handiger WoW te zeggen aangezien iedereen dat wel kent en er juist door WoW zoveel van dat soort games kwamen.
    [..]

    Mortal online .. waarvan de site crashte toen ze die nieuwe video lieten zien

    MO ziet er wel vet uit, alhoewel de gevechten er maar een beetje raar uitzagen, niet dat DF er nou zo perfect uitziet maar toch.
    Ach, beter je site crashen als er data transfer gedaan word dan dat er een order voor het spel geplaatst word zoals bij darkfall het geval was.
      zaterdag 21 maart 2009 @ 15:02:24 #165
    181126 MouzurX
    Misschien?
    pi_67269123
    quote:
    Op vrijdag 20 maart 2009 10:15 schreef Aneurism het volgende:

    [..]

    Ach, beter je site crashen als er data transfer gedaan word dan dat er een order voor het spel geplaatst word zoals bij darkfall het geval was.
    Tsja belooft wel niet zo veel goeds voor MO, maarja zal allemaal wel goed komen
    When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.
    pi_67282294
    quote:
    Op zaterdag 21 maart 2009 15:02 schreef MouzurX het volgende:

    [..]

    Tsja belooft wel niet zo veel goeds voor MO, maarja zal allemaal wel goed komen
    Ik bedoelde dat het beter is dat je crashed als je een filmpje host op je website, wat vele malen meer data is, dan wanneer je site al crashed als mensen een abonnement willen kopen.
      zondag 22 maart 2009 @ 01:07:31 #167
    181126 MouzurX
    Misschien?
    pi_67283542
    quote:
    Op zaterdag 21 maart 2009 23:47 schreef Aneurism het volgende:

    [..]

    Ik bedoelde dat het beter is dat je crashed als je een filmpje host op je website, wat vele malen meer data is, dan wanneer je site al crashed als mensen een abonnement willen kopen.
    Is dat meer data dan dat al die mensen telkens zitten te f5'en? Is dat niet net zoiets als een ddos attack?

    Maarja queue's zijn nu gefixed dus dat is mooi.
    When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.
    pi_67296587
    quote:
    Op zondag 22 maart 2009 01:07 schreef MouzurX het volgende:

    [..]

    Is dat meer data dan dat al die mensen telkens zitten te f5'en? Is dat niet net zoiets als een ddos attack?

    Maarja queue's zijn nu gefixed dus dat is mooi.
    Nu nog de miljoenen bugs
    Ben nu darkfall op W7 aan het installeren woehoe

    [ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 22-03-2009 16:10:58 ]
    pi_67754586
    Iemand die het nog speelt? Ik ben inmiddels uit Murder herd en zit nu in onze nieuwe clan: Game Over.

      maandag 6 april 2009 @ 12:49:02 #170
    22794 Enchanter
    Right you are Ken!!!
    pi_67756250
    quote:
    Op maandag 6 april 2009 11:50 schreef Aneurism het volgende:
    Iemand die het nog speelt? Ik ben inmiddels uit Murder herd en zit nu in onze nieuwe clan: Game Over.

    Ik ga denk ik nog wel beginnen , maar pas als ik verhuisd ben.
    Voorlopig vermaak ik me weer erg goed met Everquest 2
    Ik ben inmiddels overleden
    pi_68050293
    Ik speel het nog, we hebben een city op yssam.
    abonnement Unibet Coolblue
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')