quote:Zwartadder vindt dat mooi gezegd. Dat dat nog kan dezer dagen met Rockmuzik. Hetzelfde had ik vannacht met Interzone Mantras van The Tea Party.
Op dinsdag 22 juli 2003 13:27 schreef Disorder het volgende:
Just because is een erg mooi nummer. Ik kon vannacht niet slapen dus zette ik de tv aan toen dat nummer ineens voorbij kwam. Ik heb erg genoten
[Dit bericht is gewijzigd door Dezz op 22-07-2003 13:39]
quote:hee, daar ben ik ook geweest (das lang geleden... in 1989 ofzo?)
Op donderdag 7 maart 2002 22:22 schreef Doc het volgende:
GE-WEL-DI-GE BAND!!!Ben blij ze ooit live in Paradiso gezien te hebben (was niet eens uitverkocht!).
Ik heb even een sample in mekaar geprutst. Moet je eens luisteren. Je weet niet wat je hoort!
Allereerst hier het originele geluid van Ashanti.
Link.
En hier de Jane's Addiction/Ashanti bootleg. (28 sec.)
link
De mix is gemaakt door Mark Van Go Home Productions. Hier de website.
Helaas is de bootleg niet meer online. Er staat sowieso geen mp3 meer op die site. Hij is namelijk druk bezig prof-mixer te worden en aan dat sample te horen niet voor niets. (Ik heb vrijwel zijn hele collectie tot nu toe.)
[Dit bericht is gewijzigd door Beetle op 23-08-2003 04:10]
tell me that you love me
- you know i love you
just SAY IT
- well....it's just that.... YOU STINK!!
*vomits*
but i love you...
quote:dat is inderdaad erg vreemd zeker omdat de band a-trendy muziek maakt en Perry Farell er ouderwets gay uitziet
Op zondag 24 augustus 2003 18:16 schreef Flaw het volgende:
Wie had ooit kunnen denken dat Jane's Addiction superclip zou worden op mtv?
Misschien omdat veel mensen een aversie hebben tegen die kop/stem van farell?quote:Op maandag 16 januari 2006 15:15 schreef Duder het volgende:
Ik snap nog steeds niet waarom het niet zo bekend is als -laat ik zeggen- de Red hot chili peppers. Ik vind BloodSugarSexMagik van de Rhcp eigenlijk minder dan Ritual de lo Habitual wat rond dezelfde tijd uitkwam.
Dave is geweldig !quote:Op woensdag 14 juli 2004 23:36 schreef Kimsomnia het volgende:
Dave Navarro kan ik écht niet meer serieus nemen na dat gezeepzemel op MTV, wat een kwezel! Dat neemt overigens niet weg dat 'Strays' een prettig album is en 'Price I pay' daar een prachtig hoogtepunt van is.
Die clip van Been Caught Steeling was anders ook regelmatig op Mtv te zien volgens mij...quote:Op zondag 24 augustus 2003 18:16 schreef Flaw het volgende:
Wie had ooit kunnen denken dat Jane's Addiction superclip zou worden op mtv?
ze zijn ook al 2 jaar uit elkaar.quote:Op woensdag 18 januari 2006 03:57 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik hoor nu wel weinig van ze
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |