Nou, vind nieuwkomer Agua de Annique anders toch ook wel heel erg goedquote:Op vrijdag 2 mei 2008 16:07 schreef BOKA het volgende:
[..]
Beetje opvallend dat het vooral de oude bands zijn.
Wacht maar tot wij klaar zijn.quote:Op vrijdag 2 mei 2008 16:07 schreef BOKA het volgende:
[..]
Beetje opvallend dat het vooral de oude bands zijn.
Een Fin-Oegrische taalquote:
Ah, je wordt beroemdquote:Op zaterdag 3 mei 2008 11:33 schreef Witchfynder het volgende:
Whoei, toffe recensie op Metalfan..
De Delftse band Conorach had de eer om deze avond in Dynamo te openen. Hoewel ik totaal onbekend was met deze band, heb ik mij toch prima weten te amuseren. Een energieke zanger met ventilator à la Simone Simons vermaakte het publiek met zijn zang die mij erg veel deed denken aan zangers uit het heavy metalgenre. Een bijzondere keuze voor een folk metalband. Tijdens het optreden werd er nog een vaatje gedeeld met dorstige bezoekers en na een half uurtje was het optreden van Conorach alweer voorbij. Klein minpuntje: de zang stond veel te zacht en de gitaar en toetsen veel te hard.
Bron
Oh ok, nou ja ik kan zowel Hongaars als Tsjechisch totaal niet verstaan dus tsjaquote:Op zaterdag 3 mei 2008 11:25 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Een Fin-Oegrische taal
*wijst op signature*
Verder wellicht een beetje een detail maar het maakt toch wel een beetje uit voor de klanken van het gezongene.
Ik vind het nog steeds kut. Maar goed, ik ben niet zo into Folk metal.quote:Op maandag 5 mei 2008 00:18 schreef Black_Tulip het volgende:
Ik vind plotseling Korpiklaani heel tof. Ik moest eerst niks van ze hebben, maar nu draai ik het grijs.
Maar Moonsorrow vond jij wel goed toch?quote:Op maandag 5 mei 2008 09:27 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ik vind het nog steeds kut. Maar goed, ik ben niet zo into Folk metal.
Ja, als 1 van de weinige kijk-ons-eens-true-Thor-aanbidden-Metal (Viking Metal) bandsquote:Op maandag 5 mei 2008 13:51 schreef Black_Tulip het volgende:
[..]
Maar Moonsorrow vond jij wel goed toch?
promoten jullie jezelf met dingen zoals "Epic Faal"?quote:Op maandag 5 mei 2008 18:23 schreef lifeblind het volgende:
Weer tijd voor wat schaamteloze zelfpromotie![]()
Zaterdag 24 Mei, 22:00, Get Rhythm muzikantencentrum, Ridderkerk
- Officium Triste
- Fallen Into Ruin
- Faal
http://www.getrhythm.nl/index.php?option=com_content&task=view&id=247&Itemid=1
Voor Faal wordt het ons eerste optreden btw, spanneeund!
quote:Op maandag 5 mei 2008 18:29 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
promoten jullie jezelf met dingen zoals "Epic Faal"?
He daar ben ik van plan om heen te gaan.quote:Op maandag 5 mei 2008 18:23 schreef lifeblind het volgende:
- Officium Triste
- Fallen Into Ruin
- Faal
Lijkt me wel grappigquote:
quote:Op maandag 5 mei 2008 18:29 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
promoten jullie jezelf met dingen zoals "Epic Faal"?
Ach, die drie slagen per optreden moet best lukken lijkt me.quote:Op maandag 5 mei 2008 19:01 schreef lifeblind het volgende:
[..]
Van OT is het trouwens een try-out optreden met hun nieuwe drummer.
Whehe, mijn huisgenoot speelt in jouw band.quote:Op maandag 5 mei 2008 18:23 schreef lifeblind het volgende:
- Officium Triste
- Fallen Into Ruin
- Faal
Ah je bedoelt Stijn?quote:Op maandag 5 mei 2008 20:12 schreef BOKA het volgende:
[..]
Whehe, mijn huisgenoot speelt in jouw band.
Jep.quote:
Officium Triste vind ik lekkere doom metal (of hoe ze dat tegenwoordig ook noemen)quote:Op maandag 5 mei 2008 18:23 schreef lifeblind het volgende:
- Officium Triste
- Fallen Into Ruin
- Faal
Ja dat is nog steeds best wel vaag. Nou ach maakt ook niks uit. Het zal vast wel gezellig worden. Vorig jaar was ik daar met de CD-presentatie van Officium Triste.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 19:08 schreef lifeblind het volgende:
Ah da's altijd een goed plan, bier zal rijkelijk aanwezig zijn![]()
Ik ben te herkennen aan een gitaar om mn nek en staand op 't podium
oe oe!quote:Op woensdag 7 mei 2008 00:41 schreef theclansman het volgende:
ben op het moment de nieuwe sabaton aan het luisteren.
quote:Op woensdag 7 mei 2008 17:04 schreef Seborik het volgende:
Nieuw dieptepunt van ticketmaster: voor een kaartje waar ik een pdf voor ontving en moet uitprinten, moest ik servicekosten betalen (okee, dat is normaal), maar bovendien nog een euro voor de extra pdf-service.
Volgende keer moet je ook printkosten betalen.quote:Op woensdag 7 mei 2008 17:04 schreef Seborik het volgende:
Nieuw dieptepunt van ticketmaster: voor een kaartje waar ik een pdf voor ontving en moet uitprinten, moest ik servicekosten betalen (okee, dat is normaal), maar bovendien nog een euro voor de extra pdf-service.
Zeker weten! En dan nog veel meer fucking goede bandsquote:Op vrijdag 9 mei 2008 19:17 schreef tijnbrein het volgende:
@ the sorrow
Napalm Death en Suffocation waren beide erg vet. Binnenkort ook weer naar neurotic deathfest. Dat wordt ook vet.
Weg haarquote:Op maandag 12 mei 2008 02:39 schreef Tokus het volgende:
Hier nog een kiekje dat ik geschoten heb:
[ afbeelding ]
Dat heb ik ook nog steeds iddquote:Op maandag 12 mei 2008 12:27 schreef Black_Tulip het volgende:
[..]
Weg haar![]()
Ja, dat wist ik al, maar het blijft schokkend..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |