Is je cartoon uitvoering. Ik vind deze leuker, maar dat kan door mijn brillen fetisch komen.quote:Op woensdag 30 april 2008 19:20 schreef MichielV het volgende:
Hoe zie ik die andere layout dan? Ben wel benieuwd naar m'n andere avatar :-)
Barbaar... Origineel is van Samual Barber.quote:Op woensdag 30 april 2008 19:22 schreef Litton-Lane het volgende:
(Het origineel = mijn ultieme nummer 1!)
Hij komt uit de film Elephant men uit 1980. Originele film en originele film muziek in huis. De dans versie`s zijn wat lichter. Maar het origineel is zo mooi en emo. Prachtigquote:Op woensdag 30 april 2008 19:23 schreef on_air het volgende:
[..]
Barbaar... Origineel is van Samual Barber.
Hoewel in de dance uitvoering William idd mijn voorkeur ook heeft.
Dat het echt door hart en ziel gaat.quote:Op woensdag 30 april 2008 19:25 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Hij komt uit de film Elephant men uit 1980. Originele film en originele film muziek in huis. De dans versie`s zijn wat lichter. Maar het origineel is zo mooi en emo. Prachtig
Brillen fetish?quote:Op woensdag 30 april 2008 19:22 schreef on_air het volgende:
[..]
Is je cartoon uitvoering. Ik vind deze leuker, maar dat kan door mijn brillen fetisch komen.
Vind ik, persoonlijk dan, niet iets om te vieren.....(niet gezien overigens)quote:Op woensdag 30 april 2008 19:23 schreef Timo20 het volgende:
Hebben jullie het ook gezien op `t journaal? Was iets voor Met Michiel is het iedere dag feest: Babygooi dag in India![]()
Ja dat! Inderdaad.quote:Op woensdag 30 april 2008 19:25 schreef on_air het volgende:
[..]
Dat het echt door hart en ziel gaat.
quote:Op woensdag 30 april 2008 19:23 schreef Timo20 het volgende:
Hebben jullie het ook gezien op `t journaal? Was iets voor Met Michiel is het iedere dag feest: Babygooi dag in India![]()
hehequote:Op woensdag 30 april 2008 19:29 schreef Maricha het volgende:
[..]
Vind ik, persoonlijk dan, niet iets om te vieren.....(niet gezien overigens)
Ik word er ook nog steeds super vrolijk van!quote:
quote:
Iddquote:Op woensdag 30 april 2008 19:35 schreef Timo20 het volgende:
[..]en dank je wel. Weer een liedje vern**kt
Gerard heeft het voor mij vern**kt en ik wilde niet de enige zijnquote:Op woensdag 30 april 2008 19:35 schreef Timo20 het volgende:
[..]en dank je wel. Weer een liedje vern**kt
Zou ik ook niet willenquote:Op woensdag 30 april 2008 19:37 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Gerard heeft het voor mij vern**kt en ik wilde niet de enige zijn
Proostquote:Op woensdag 30 april 2008 19:38 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Het zijn meer 6-pac`s vandaag, zoals ik dat op tv zag...
Zeg dat wel. is het wel het weer voorquote:Op woensdag 30 april 2008 19:47 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Niet ik, heb het (nog) niet aangeraakt, maar heb wel zin in een biertje...
Hier is de zon weer gaan schijnen, misschien toch nog even het centrum in vanavond. A-mee-zing festivalletje.quote:Op woensdag 30 april 2008 19:50 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Zeg dat wel. is het wel het weer voor
Zeg je wel in de baas z'n tijd he?quote:Op woensdag 30 april 2008 20:08 schreef MichielV het volgende:
Vrouw met bril en haar omhoog, dan bril afdoen en haar losschudden. Hrrrrr
Wacht Jessica je elke avond op die manier op als je thuis komt?quote:Op woensdag 30 april 2008 20:08 schreef MichielV het volgende:
Vrouw met bril en haar omhoog, dan bril afdoen en haar losgooien. Hrrrrr
* Litton-Lane maakt een beeld in zijn hoofd van deze omschrijvingquote:Op woensdag 30 april 2008 20:08 schreef MichielV het volgende:
Vrouw met bril en haar omhoog, dan bril afdoen en haar losgooien. Hrrrrr
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |