Dus.... dit wordt wel heel lastig voor kpn en xs4all.
- TS wil van ADSL2+ naar xs4all only.
- Er wordt
een fout gemaakt in de centrale waardoor TS tijdelijk de fax van een callcenter krijgt.
- TS maakt hierdoor voor tientallen, misschien wel honderden euro's extra kosten (Blox, beltegoed, helpdesk).
- Vrijdag worden de draadjes teruggewisseld, maar wordt er
opnieuw een fout gemaakt met de DSLAM, waardoor TS geen IPnummertje krijgt.
- Na aanmaken ticket wordt er
opnieuw een fout gemaakt, TS krijgt helemal geen ADSL signaal meer.
- Na het herstellen heeft TS nog steeds
niet de goede snelheid, en wordt op 12Mbit gezet.
- TS doet een downgrade naar 8Mbit.
- TS heeft echter nog steeds
niet de goede snelheid, 5Mbit slechts.
- TS moet nog een rekening indienen wegens gemaakte kosten.
Nou.... ik denk dat TS er bij de eerstvolgende factuur dit topic aanvult met nieuwe issues omdat er
fouten zijn gemaakt met de vergoedingen....