Dan krijg ik de fax van Hotel Bon...quote:Op dinsdag 29 april 2008 13:59 schreef Ezechielk het volgende:
En als je naar je oude nummer belt, neemt er dan wel iemand op?
Zit hier 500 meter verderop.quote:Op dinsdag 29 april 2008 14:12 schreef buitenbeentje het volgende:
Zit Hotel Bon bij jou in de buurt of van jou uit ergens aan de andere kant van Nederland?
Is een bedrijf waar je hotels kan boeken via telefoon, internet, etc. Dus fax is wel zo belangrijk.quote:Op dinsdag 29 april 2008 14:14 schreef BMF het volgende:
Waarschijnlijk is dat hotel een zakelijke klant, dus daar zullen ze toch wel wat spoed achter zetten
Heel simpel:quote:Op dinsdag 29 april 2008 14:22 schreef DANILXL het volgende:
ik snap helemaal geen reet van het verhaal
Of dat je in ruil daarvoor je ADSL modem en PC daar neer mag zettenquote:Op dinsdag 29 april 2008 14:28 schreef buitenbeentje het volgende:
Bied ze zo lang aan dat ze tegen een X aantal bonnen zo lang een fax bij je neer kunnen zetten.
Precies, van ruilen komt huilenquote:Op dinsdag 29 april 2008 13:49 schreef -Arena- het volgende:
Had je maar niet over moeten stappen
Klacht?
Samenvatting?
Je kan dan toch gewoon met uhm *21 of #21 je nummer (dus eigenlijk hun nummer) doorschakelen naar Hotel Bon en zij doen hetzelfde. Dan regel je met KPN dat dat op hun kosten is, aangezien het ook hun fout is.quote:Op dinsdag 29 april 2008 14:23 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
[..]
Heel simpel:
Ik heb de lijn van Hotel Bon.
Hotel Bon heeft de lijn van mij.
Nou, zoveel bel ik niet. Hotel Bon (is geen hotel) is een groot kantoor met callcenters en dergelijke, kans dat ze flink de wereld rond hebben lopen faxen op mijn kosten...quote:Op dinsdag 29 april 2008 22:16 schreef Blue Thunder het volgende:
Dat heeft kpn ook laatst bij een klant van ons gedaande SIPS (ofzo) in de centrale waren verwisseld.
1 voordeel, als je belt, bel je op kosten van het hotel(dat had ik gevraagd aan die kpn monteur die langskwam
Zou dat goed gaan? Of krijg je dan een loop?quote:Op dinsdag 29 april 2008 20:34 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Je kan dan toch gewoon met uhm *21 of #21 je nummer (dus eigenlijk hun nummer) doorschakelen naar Hotel Bon en zij doen hetzelfde. Dan regel je met KPN dat dat op hun kosten is, aangezien het ook hun fout is.
En vervolgens wordt de onwetende beller letterlijk van het kastje naar de muur gestuurd, en weer terug, en weer terug (etc.)quote:Op dinsdag 29 april 2008 20:34 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Je kan dan toch gewoon met uhm *21 of #21 je nummer (dus eigenlijk hun nummer) doorschakelen naar Hotel Bon en zij doen hetzelfde. Dan regel je met KPN dat dat op hun kosten is, aangezien het ook hun fout is.
Ja dat wordt nog een interessante onkostencorrectieencompensatievergoeding.... dat gefax van dat callcenter op jouw kosten, dan jullie nu steeds mobiel moeten bellen, en dan ook nou jouw Blox ding van vodafone noodgedwongen moeten nemen.quote:Op dinsdag 29 april 2008 22:27 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
[..]
Nou, zoveel bel ik niet. Hotel Bon (is geen hotel) is een groot kantoor met callcenters en dergelijke, kans dat ze flink de wereld rond hebben lopen faxen op mijn kosten...
Ik heb er vandaag zelfs 60 euro beltegoed doorheen gejaagd.quote:Op dinsdag 29 april 2008 22:33 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja dat wordt nog een interessante onkostencorrectieencompensatievergoeding.... dat gefax van dat callcenter op jouw kosten, dan jullie nu steeds mobiel moeten bellen, en dan ook nou jouw Blox ding van vodafone noodgedwongen moeten nemen.
Bedrijven wel hoor.quote:Op woensdag 30 april 2008 09:36 schreef TheSiege het volgende:
Gebruiken er nog veel mensen fax dan? Ken eigenlijk niemand die het nog wel gebruikt.
Je hebt een iq van 12?quote:Op dinsdag 29 april 2008 14:22 schreef DANILXL het volgende:
ik snap helemaal geen reet van het verhaal
Ja moet je doen als je net een fax ontvangdquote:Op woensdag 30 april 2008 10:19 schreef Farenji het volgende:
Je moet gewoon de telefoonkabel even in het stopcontact jassen, moet je opletten hoe snel kpn actie onderneemt.
quote:Op woensdag 30 april 2008 11:02 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Ja moet je doen als je net een fax ontvangd![]()
dan gaat bij de mens die de fax verstuurdt de lampe branden (alleen als ze tl hebbe)
![]()
![]()
GRTZ
Gelukkig heb je je Blox nog. Wat een gedoe man.quote:Op vrijdag 2 mei 2008 13:13 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
Vanmorgen hebben ze de lijnen weer teruggezet waardoor ik weer mijn eigen nummer heb en Hotel Bon zijn eigen faxlijn.
Ik ben ook overgeschakeld naar XS4ALL Only, alleen hebben ze de draden in de KPN DSLAM laten zitten... Daardoor krijg ik geen IP.
Zojuist totaal anderhalf uur in de wacht gestaan bij de XS4ALL helpdesk. Ik werd ook doorverbonden met iemand van de tweede lijn. Volgens hem was ik al de derde vandaag met hetzelfde probleem.
Ticket is aangemaakt kreeg ik per SMS, dus even afwachten of ik nog dit weekeind kan internetten via XS4ALL.
En dan krijgen ze bij TS' elektro-leverancier allemaal telefoontjes binnen!1!111!!!1quote:Op woensdag 30 april 2008 10:19 schreef Farenji het volgende:
Je moet gewoon de telefoonkabel even in het stopcontact jassen, moet je opletten hoe snel kpn actie onderneemt.
SNR waardes van 9/10 zijn op zich helemaal niet slecht hoor. Rond de 6 wordt het pas kritiek. Maar op zichzelf zeggen die SNR waardes niet zo veel; je moet ook naar de demping (attenuation) en transmit power van modem en dslam kijken om iets zinnigs te kunnen zeggen over de lijnkwaliteit en de oorzaak hiervan.quote:Op zondag 11 mei 2008 17:18 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
Momenteel loopt er nog een ticket omdat ik met deze verbinding met maximaal 5 mbit netto kan downloaden, met misschien de slechte SNR waarde als oorzaak, deze bedraagt 9 db voor de downstream en 10 db voor de upstream. Met de eerdere 12 mbit profiel waren de downstream waardes beter en bij een downgrade zal dit alleen maar moeten verbeteren. Ben wel van ADSL2+ teruggezet naar ADSL2 modulatie.
Ter vergelijking:
KPN:
Downstream 6144 kbps / 16 db SNR
Upstream 768 kpbs / 17 db SNR
Bitstream:
Downstream 7996 kbps / 9 db SNR
Upstream 1023 kbps / 10 db SNR
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |