Nice. Wat is het vermogen van je versterker? Die van mij is op zich redelijke luid maar komt absoluut niet in de buurt van de pijngrens 50w (Koch twintone).quote:Op maandag 28 april 2008 19:06 schreef Jorikjet het volgende:
yes! zojuist me versterker met decibelmeter getest hehehe!
had hem op 7 gezet (clean), en hij kwam op 125-130db! dat komt overeen met een startend vliegtuig YEAH
deed ook wel beetje pijn aan met oortjes
Alleen helaas dat MF bijna niks naar Europa mag verzenden.quote:Op dinsdag 29 april 2008 12:48 schreef ssebass het volgende:
[..]
Nice. Wat is het vermogen van je versterker? Die van mij is op zich redelijke luid maar komt absoluut niet in de buurt van de pijngrens 50w (Koch twintone).
Oh ik heb trouwens EMG DG-20's in mijn strat gezet. Echt een supergeluid nu (het loont zeker wel om even in de VS te shoppen). Op musiciansfriend zag ik ook seymour duncan '59ers voor 70 dollar ofzoEcht superelementen zijn dat voor een Les Paul in de hals.
Nicequote:
Views: 0!quote:Op dinsdag 29 april 2008 13:12 schreef Svyatagor het volgende:
YouTube-ENGL-salespam:
Bekijk deze YouTube-video
Mooi stukje gitaar!quote:Op dinsdag 29 april 2008 13:12 schreef Svyatagor het volgende:
YouTube-ENGL-salespam:
Bekijk deze YouTube-video
Thanks.quote:Op dinsdag 29 april 2008 13:20 schreef Witchfynder het volgende:
Gaaf.
Waarvan is die een na laatste riff die je speelt? Klinkt zo bekend, maar kom er niet op..
Nee, dan Megadethquote:Op dinsdag 29 april 2008 13:22 schreef Witchfynder het volgende:
Vandaar dat ik er niet op kom..
Maar het is een Engl, dus we willen graag wat Ritchie Blackmore horen..
.
Ja maar ik woonde ook in de VS. Volgens mij verzenden ze sommige dingen wel naar europa alleen niet de interessante dingen. Ik heb daar overigens ook een Taylor gekocht 2de hands voor 550 bucks (350 euro)quote:Op dinsdag 29 april 2008 12:50 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Alleen helaas dat MF bijna niks naar Europa mag verzenden..
Ik ookquote:Op dinsdag 29 april 2008 13:13 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Views: 0!
Ik ben de eerste viewer!
Eens!quote:
Slipknot before i forgetquote:Op dinsdag 29 april 2008 13:43 schreef ssebass het volgende:
Welke liedjes speelt men hier op dit moment? Ik heb geen inspiratie meer ik heb het idee dat ik alles wel een keer gespeeld heb.
Ik zou gewoon Deep Purple en Rainbow gaan spelen en dan Svyats amp kopen om een beetje Blackmore-toon te krijgen.quote:Op dinsdag 29 april 2008 13:43 schreef ssebass het volgende:
Welke liedjes speelt men hier op dit moment? Ik heb geen inspiratie meer ik heb het idee dat ik alles wel een keer gespeeld heb.
Té herkenbaar.quote:Op dinsdag 29 april 2008 13:51 schreef brother52 het volgende:
De laatste dagen ben ik vooral met (een poging tot) het bedenken van rifjes bezig. Alleen heb ik het idee dat ik van alles bij elkaar aan het jatten ben. Sommige komen me, na ze een paar keer gespeeld te hebben, namelijk wel heel erg bekend voor.
Britpopquote:Op dinsdag 29 april 2008 13:58 schreef Witchfynder het volgende:
Ik zit naar die verzamelaar door Lars Ulrich te luisteren, "'79 - NWOBHM Revisited". Heerlijke nummers staan daar op. Lekker old school..
Haha ja leuk is dat he. Dan denk je van hmm dit klinkt wel lekker, ja hier moet die toon een beetje omhoog en dan van uh wacht eens even.... dat is dat liedje. Ik gebruik ook heel veel open akkoorden dus dan ben je al veel sneller gelimiteerd en verval je al snel in iets dat al bestaat.quote:Op dinsdag 29 april 2008 13:51 schreef brother52 het volgende:
De laatste dagen ben ik vooral met (een poging tot) het bedenken van rifjes bezig. Alleen heb ik het idee dat ik van alles bij elkaar aan het jatten ben. Sommige komen me, na ze een paar keer gespeeld te hebben, namelijk wel heel erg bekend voor.
Dean gaat morgen optreden en ik ga kijken...quote:Op dinsdag 29 april 2008 14:28 schreef Witchfynder het volgende:
Wie gaat hier morgen optreden? Ik zou het graag willen. Kan ik eindelijk in het oranje spelen..
.
Probeer dit eens:quote:Op dinsdag 29 april 2008 13:43 schreef ssebass het volgende:
Wijquote:Op dinsdag 29 april 2008 14:28 schreef Witchfynder het volgende:
Wie gaat hier morgen optreden? Ik zou het graag willen. Kan ik eindelijk in het oranje spelen..
.
Al wat mentaal aan het voorbereiden?quote:Op dinsdag 29 april 2008 14:58 schreef brother52 het volgende:
[..]
Dean gaat morgen optreden en ik ga kijken...
Ik heb mijn oordoppen al klaarliggenquote:Op dinsdag 29 april 2008 15:18 schreef Deansensitized het volgende:
Al wat mentaal aan het voorbereiden?
Keurigquote:Op dinsdag 29 april 2008 15:22 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ik heb mijn oordoppen al klaarliggen
Toonladders opnemen? Nog nooit gehoordquote:Op dinsdag 29 april 2008 15:27 schreef Daantke het volgende:
Ik heb net even wat blues toonladders gespeeld, klinkt best leuk![]()
Ik kon de pentatonische toonladder al wel op de 12e fret (dat heeft mijn broer me eens geleerd) maar justinguitar.com speelt hem op de vijfde. Nu nog even blues akkoordenschema oefenen en daarna misschien wat opnemen
Doe niet zo flauw tegen een newbiequote:Op dinsdag 29 april 2008 15:32 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Toonladders opnemen? Nog nooit gehoord
Filmen!quote:Op dinsdag 29 april 2008 14:58 schreef brother52 het volgende:
[..]
Dean gaat morgen optreden en ik ga kijken...
Maak je niet druk, waarschijnlijk speel je mij gewoon keihard van de tafel hoor!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Other than that, it's just a piece of crap.
The only thing I shred is cheese when I'm eating taco's.
Dat ook.quote:Op dinsdag 29 april 2008 15:39 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Nee echt, hij heeft nog nooit een toonladder gehoord, laat staan gespeeld..
Zal een beetje lastig gaan bij gebrek aan een cameraquote:
Nah ik houd er niet van om mijn gitaar helemaal anders te stemmen. Akoestisch is het leuk om tommy emmanuel te spelen. Probeer mombasa uit mijn hoofd te leren, maar gooi altijd de stukken door elkaar.quote:
Dean! Neem een camera mee!quote:Op dinsdag 29 april 2008 15:47 schreef brother52 het volgende:
[..]
Zal een beetje lastig gaan bij gebrek aan een camera
Dan moet het wel een linkshandige zijnquote:
quote:Op dinsdag 29 april 2008 17:25 schreef brother52 het volgende:
[..]
Dan moet het wel een linkshandige zijn
quote:Op dinsdag 29 april 2008 17:25 schreef brother52 het volgende:
[..]
Dan moet het wel een linkshandige zijn
Ik heb hem even een beetje aangevuld.quote:Op dinsdag 29 april 2008 17:37 schreef Deansensitized het volgende:
Heidevolk – Koning Radboud
Radboud, de koning van het vrije Friese land
Was de gesel van het Noorden en de schrik van elke Frank
Hij maakt hun kerken met de Friese grond gelijk
Tot Keulen en de Schelde strekte eens zijn machtig rijk
Wulfram, de Christen die hem bekeren wou
Beloofde hem de hemel als hij hem dopen zou
Toch, met een been in het vond bedacht de Friese vorst zich snel
Zoals zijn verwanten ging hij liever naar de hel!
Trekt uw zwaard!
Blaast de hoorn!
Thans ontwaakt,
Radbouds toorn!
Volk van het noorden, de eenheid maakt ons sterk
Voor niemand zullen we knielen, niet voor Franken noch de kerk
Noch altijd verhaald men van zijn verborgen faam
Vereeuwigd door zijn heldenmoed is Koning Radboud’s naam
De Franken en het Christenendom had deze man gestuit
Zijn laatste adem blies hij in een heidens Friesland uit
Volgens Christenen verdoemd, maar dat was niet het geval
Want Radboud en de zijnen vieren feest in Wodan’s hal!
Trekt uw zwaard!
Blaast de hoorn!
Thans ontwaakt,
Radbouds toorn!
Liever dood dan slaaf!
…
Liever dood dan slaaf!
…
Liever dood dan slaaf!
In het vaderland
Liever dood dan slaaf!
Vermoorden zal!
Liever dood dan slaaf!
…
Liever dood dan slaaf!
…
Liever dood dan slaaf!
In het vaderland
Liever dood dan slaaf!
Vermoorden zal!
Morgen kijkenquote:
quote:Op woensdag 30 april 2008 02:40 schreef Dribbel_ het volgende:
Waarom wil je per se home video's van Friezenzeker voor Elaine =D
Die moet geen Friezen.quote:Op woensdag 30 april 2008 02:40 schreef Dribbel_ het volgende:
Waarom wil je per se home video's van Friezenzeker voor Elaine =D
Dat moet hij al hebben van meeklappen.quote:Op woensdag 30 april 2008 08:07 schreef Deansensitized het volgende:
Omdat hij benieuwd is hoe hard aars wij schoppen
Maar dat filmen komt wel goed
Zet anders het statief wel neer, besparen we brother een lamme arm
Dat statief is wel een goed plan. Ik ben niet zo heel erg goed met camera's, er zitten voor mij te veel knopjes op.quote:Op woensdag 30 april 2008 08:07 schreef Deansensitized het volgende:
Maar dat filmen komt wel goed
Zet anders het statief wel neer, besparen we brother een lamme arm
En mij laat je die reis wel maken?quote:Op woensdag 30 april 2008 10:40 schreef Witchfynder het volgende:
Ik vind dat wij hier moeten zien hoe tof Kramtried is, zonder dat wij gelijk een lange en gevaarlijke reis naar de buitengebieden hoeven te ondernemen..
.
Jij maakt hem al vrijwilligquote:Op woensdag 30 april 2008 10:47 schreef brother52 het volgende:
[..]
Dat statief is wel een goed plan. Ik ben niet zo heel erg goed met camera's, er zitten voor mij te veel knopjes op.
[..]
En mij laat je die reis wel maken?
quote:Op woensdag 30 april 2008 10:40 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Die moet geen Friezen..
Ik vind dat wij hier moeten zien hoe tof Kramtried is, zonder dat wij gelijk een lange en gevaarlijke reis naar de buitengebieden hoeven te ondernemen..
.
Min of meer vrijwillig, er zit wel lichte druk van de familie achter...quote:
quote:Op woensdag 30 april 2008 12:05 schreef Witchfynder het volgende:
Ja, maar jij bent stoerder dan wij..
Dat had ik eerder moeten weten, dan was ik gisteravond al die kant op gereden.quote:Op woensdag 30 april 2008 11:57 schreef Deansensitized het volgende:
Zoooo, lekker alleen met alles sjouwen... waar zijn je roadies als je ze nodig hebt![]()
Vet dat je er even was man!quote:
Jullie moeten echt allemaal aan de leren broeken manquote:Op donderdag 1 mei 2008 13:25 schreef Witchfynder het volgende:
Thanks!.
Overigens ben ik niet midden in de set mij gaan verkleden. De foto's met mij in een Blind Guardianshirt zijn van de soundcheck..
Ik weet niet hoe ik dat op moet vatten....quote:Op donderdag 1 mei 2008 14:13 schreef Dribbel_ het volgende:
Ik wil het wel eens zien =D
Gewoon amicaal denk ik... ik stel voor dat jullie samen gaan shoppen... eerst leren broeken,... en dan voor Drib_ naar een leren politiepetten shop...quote:Op donderdag 1 mei 2008 14:29 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe ik dat op moet vatten.....
Had je kunnen verwachtenquote:Op donderdag 1 mei 2008 14:51 schreef Dribbel_ het volgende:
het blijft me achtervolgen he =D
Nee, heel zachtjes op mijn Spaanse gitaarquote:Op vrijdag 2 mei 2008 01:04 schreef Witchfynder het volgende:
En nu midden in de nacht op je POD raggen?.
.
Waarom dan ookquote:Op vrijdag 2 mei 2008 07:40 schreef Witchfynder het volgende:
Bah, wat vroeg...
Moet werken. Daar ben ik nu ook. Het is stil want 2/3 van het bedrijf is dicht, dus wij werken als een malloot achterstanden weg, want we willen vanmiddag gaan lannen.quote:
Gitaartjes verkopen!quote:Op vrijdag 2 mei 2008 11:21 schreef Witchfynder het volgende:
Wat, een héle week?
Wat moet je daar doen?.
Omdat m'n baas een hele week op vakantie is!quote:Op vrijdag 2 mei 2008 12:13 schreef Witchfynder het volgende:
Waarom maar een week? Of begrijp ik je verkeerd?.
De Duitsers komenquote:Op vrijdag 2 mei 2008 14:00 schreef Dribbel_ het volgende:
http://media.putfile.com/asdf-35-45
Die op 1:40
Rest niet op letten
quote:Op vrijdag 2 mei 2008 14:00 schreef Dribbel_ het volgende:
http://media.putfile.com/asdf-35-45
Die op 1:40
Rest niet op letten
Goed leermoment. Altijd extra zooi meenemen, geloof mequote:Op vrijdag 2 mei 2008 14:08 schreef EroSenninn het volgende:
Nee niemand had wat bij onsmjaa als je ffies wacht kan ik het filmpje posten en jullie oordelen
Na, schiet opquote:Op vrijdag 2 mei 2008 14:08 schreef EroSenninn het volgende:
Nee niemand had wat bij onsmjaa als je ffies wacht kan ik het filmpje posten en jullie oordelen
Dean bijv.quote:Op vrijdag 2 mei 2008 14:26 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Goed leermoment. Altijd extra zooi meenemen, geloof me
Batterijen, kabels, pedaal, snaren, eventueel backupgitaar... of een guitartech inhuren
Hahahaha... jij aan het tappen?quote:Op vrijdag 2 mei 2008 18:28 schreef Dribbel_ het volgende:
Ben helemaal into tappen vandaag op de 1 of andere manier =D
En vanavond ook aan de tap hangen
Waarom staat er (kuthond) achter je username??quote:
Lace sensors zijn lekker, maar inderdaad niet bedoeld of optimaal voor flinke distortion partijen...quote:Op zaterdag 3 mei 2008 13:31 schreef Jorikjet het volgende:
oja ik ga denk ik me fender pickups met mid scoop in me strat zetten ipv de lace sensors die er nu in zitten. die lace sensors klinkten me toch iets te braaf op een of andere manier.
quote:Op zaterdag 3 mei 2008 11:35 schreef Witchfynder het volgende:
Recensie: http://www.metalfan.nl/concertreviews.php?id=378.
Weinig voor nodig dan...quote:
was het wel iets?quote:Op maandag 28 april 2008 14:31 schreef Witchfynder het volgende:
Hollenthon stond gister op het podium met een rickenbacker bas, een telecaster en een les paul. Rare combi..
ik vind het juist eerder andersom eigenlijk... de clean is wel erg clean, maar mist toch net het kleine dingetje wat een strat een strat maakt. bij veel distortion klinken ze juist duidelijker,quote:Op zaterdag 3 mei 2008 14:04 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Lace sensors zijn lekker, maar inderdaad niet bedoeld of optimaal voor flinke distortion partijen...
*gooit bloempot naar Dribbels hoofd*quote:Op zondag 4 mei 2008 03:28 schreef Dribbel_ het volgende:
Ik zou voor de tulp gaan
Dean, kom er maar in!quote:Op zondag 4 mei 2008 10:20 schreef Jorikjet het volgende:
misschien ik dus ff op marktplaats ga speuren naar een slagplaat met daarop alles al voor gesoldeerd.
Laat ik dat nou net niet hebben. Als je de spullen opstuud kan ik het wel voor je doen, maar heb niks kant en klaar liggen helaas.quote:
ik kan het zelf wel, maar ik wil niet de orginele slagplaat en bedrading niet verprutsen, voor het geval ik de gitaar weg doe, want dan is alles nog orgineel, jeweet!quote:Op zondag 4 mei 2008 11:05 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Laat ik dat nou net niet hebben. Als je de spullen opstuud kan ik het wel voor je doen, maar heb niks kant en klaar liggen helaas.
Zo'n grapje had ik ook willen maken, maar uiteindelijk niet gedaan, te flauw..quote:Op zondag 4 mei 2008 03:28 schreef Dribbel_ het volgende:
Ik zou voor de tulp gaan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh, apart... ik heb echt het tegenovergestelde: Clean heeft echt die Fender-chime, kippenvel. Met distortion vind ik ze net weer te strak!quote:Op zondag 4 mei 2008 10:20 schreef Jorikjet het volgende:
[..]
ik vind het juist eerder andersom eigenlijk... de clean is wel erg clean, maar mist toch net het kleine dingetje wat een strat een strat maakt. bij veel distortion klinken ze juist duidelijker,
Heb jij ook gold-lace of een andere kleur?Sure 'nuff 'n Yes I Do
http://hasthelargehadroncolliderdestroyedtheworldyet.com/
FOK!kers maken muziek.
Thanks.quote:Op zondag 4 mei 2008 11:52 schreef TeleluvR het volgende:
Zo'n grapje had ik ook willen maken, maar uiteindelijk niet gedaan, te flauw..
We hadden redelijk wat opgenomen toen m'n laptop crashte en alles kwijt wasquote:Op zondag 4 mei 2008 12:58 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Thanks..
Dribbel moet geen grapjes over mastering gaan maken wanneer hij zelf nog geen noot voor de eeuwig aangekondige TLFG-demo heeft ingespeeld..
quote:Op zondag 4 mei 2008 13:14 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
We hadden redelijk wat opgenomen toen m'n laptop crashte en alles kwijt was
Die laptop is al maanden gerepareerd. Wat heb je sindsdien gedaan?quote:Op zondag 4 mei 2008 13:14 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
We hadden redelijk wat opgenomen toen m'n laptop crashte en alles kwijt was
quote:Op zondag 4 mei 2008 11:52 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Zo'n grapje had ik ook willen maken, maar uiteindelijk niet gedaan, te flauw..gold lace ja. ik vind dat de clean net een beetje mist, maar toch ook niet. hmz, niet uit te leggen, moet je gewoon horen vind ik. met drive zijn ze idd strak, maar dat is juist wel een goed ding, behalve als je ehm rommelige rock wilt maken (jimi hendrix op woodstock achtig ofzo, veel feedback en lawaai)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Oh, apart... ik heb echt het tegenovergestelde: Clean heeft echt die Fender-chime, kippenvel. Met distortion vind ik ze net weer te strak!
Heb jij ook gold-lace of een andere kleur?♥ ♥ ♥ ♥ ♥
Moet je bij niels zijn die heeft weinig tijdquote:Op zondag 4 mei 2008 13:19 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Die laptop is al maanden gerepareerd. Wat heb je sindsdien gedaan?.
Ja, zoals ik al uit onze ervaringen hoor zijn de meningen over de pickups nogal verschillend. Ben jij niet beter af met een leuk setje Texas Specials ofzo? Gewoon de (oude) standaard elementen uit de US strats zijn ook leuk, nooit echt de behoefte gehad om ze te vervangen (behalve dan door Lace sensorsquote:Op zondag 4 mei 2008 13:20 schreef Jorikjet het volgende:
[..]
gold lace ja. ik vind dat de clean net een beetje mist, maar toch ook niet. hmz, niet uit te leggen, moet je gewoon horen vind ik. met drive zijn ze idd strak, maar dat is juist wel een goed ding, behalve als je ehm rommelige rock wilt maken (jimi hendrix op woodstock achtig ofzo, veel feedback en lawaai)
Je impliceert hier dat dat de aanschaf van een tele niet verstandig is?quote:Op zondag 4 mei 2008 14:42 schreef Svyatagor het volgende:
Maar toch nog maar even verstandig geweest.
Als de bodem van de schatkist in zicht is wel ja.quote:Op zondag 4 mei 2008 14:49 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Je impliceert hier dat dat de aanschaf van een tele niet verstandig is?
Neu, da's tranistor hè. Dit is idd andere koek.quote:Ik moet trouwens beter lezen, ik dacht dat je het had over de Crush 30. Wat een prutdingen zijn dat zeg! Dit is inderdaad wel anders, ziet er op papier goed uit (Celestion Vintage speaker is fijn!)
Ja, het ging een beetje fout in de bovenkamer.... als je beide aanschaft ben je gauw 1500+ euro verder. Ik dacht die 150 van die el-cheapo Orange kan er dan toch wel bij... Maar goed, zoals gezegd, ik was in de war... Tof versterkertje, lijkt me!quote:Op zondag 4 mei 2008 16:08 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Als de bodem van de schatkist in zicht is wel ja.
[..]
Neu, da's tranistor hè. Dit is idd andere koek.
Yep. Uiteindelijk was ie met korting e.d. 895... met die Tele erbij was het 1275, dus je begrijpt dat ik errrnstig verleid was. Maar dat was toch een iets te snelle beslissing geweest, ben ik bang (hoewel ik nog steeds overweeg om die winkel nog maar 'ns te bezoekenquote:Op zondag 4 mei 2008 16:16 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Ja, het ging een beetje fout in de bovenkamer.... als je beide aanschaft ben je gauw 1500+ euro verder. Ik dacht die 150 van die el-cheapo Orange kan er dan toch wel bij... Maar goed, zoals gezegd, ik was in de war... Tof versterkertje, lijkt me!
Goede prijzen, dat sowieso, maar wel veel geld... Bij mij jeukt het ook weer (vakantiegeld in aantocht), maar ik wil het toch graag doen met wat ik heb!quote:Op zondag 4 mei 2008 16:23 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Yep. Uiteindelijk was ie met korting e.d. 895... met die Tele erbij was het 1275, dus je begrijpt dat ik errrnstig verleid was. Maar dat was toch een iets te snelle beslissing geweest, ben ik bang (hoewel ik nog steeds overweeg om die winkel nog maar 'ns te bezoeken)
Geweldige dingen!quote:Op zondag 4 mei 2008 14:42 schreef Svyatagor het volgende:
Yay, ik ben sinds gisteren eigenaar van een Orange Rocker 30 combo. Fijn bakkie, non-master clean kanaal dat op hoge volumes zelf 'breekt' , en een heerlijk harmonisch scheurend dirty kanaal. Ook verbazingwekkend hoe anders de amp reageert op verschillende gitaren.
Ik speelde in de winkel nog even op een Fender Baja Telecaster, butterscotch, damn, die had ik er bijna bij gekocht.Maar toch nog maar even verstandig geweest.
[ afbeelding ]
(ik lees dit nu pas!quote:Op zondag 4 mei 2008 17:30 schreef Metalfreak het volgende:
Ben ik net nietsvermoedend op mijn balkon de LiveXS aan het lezen, kom ik daarin ineens een (zeer positieve) review van de EP van I Kissed Charles tegen
ja ik ook, maar mooi vrij genomenquote:Op zondag 4 mei 2008 20:16 schreef TeleluvR het volgende:
Gewoon werken op bevrijdingsdag.... Afgelopen vrijdag trouwens ook
Zie boven, 895. Ik kon mijn ENGL goed verkopen, dus hoefde niet zo heel veel bij te leggen. Het is het simpelste orange buizencombo, daarna wordt het meteen veul duurder.quote:
nice! is zo'n orange beetje te vergelijken met vox ac30 ofzo?quote:Op zondag 4 mei 2008 14:42 schreef Svyatagor het volgende:
Yay, ik ben sinds gisteren eigenaar van een Orange Rocker 30 combo. Fijn bakkie, non-master clean kanaal dat op hoge volumes zelf 'breekt' , en een heerlijk harmonisch scheurend dirty kanaal. Ook verbazingwekkend hoe anders de amp reageert op verschillende gitaren.
Ik speelde in de winkel nog even op een Fender Baja Telecaster, butterscotch, damn, die had ik er bijna bij gekocht.Maar toch nog maar even verstandig geweest.
[ afbeelding ]
Pff, hele reply getikt, loopt Fok te kloten...quote:Op zondag 4 mei 2008 21:42 schreef Jorikjet het volgende:
[..]
nice! is zo'n orange beetje te vergelijken met vox ac30 ofzo?
ik had laatst samen met een vriend van me allemaal tele's utigeprobeerd, en de classic 50 kwam als wannaar uit de bus binnen het budget van ongeveer 700 euro.. een american standard was niet eens zo heel veel beter! ik vond de classic 50 wel (veel?) beter dan de baja klinken, en de hals van de classic is iets dunner, wat het net iets sneller maakt
Wat hij zegt.quote:
Of nietquote:
of modden dat ie tot 11 kanquote:Op maandag 5 mei 2008 09:18 schreef Jorikjet het volgende:
jij moet gewoon een mesa triple rectifier kopen en die op 10 zetten en niet zeuren!
quote:Op maandag 5 mei 2008 09:18 schreef Jorikjet het volgende:
jij moet gewoon een mesa triple rectifier kopen en die op 10 zetten en niet zeuren!
Zijn hele mooie versterkers hoor.quote:
MESA/Boogie Sextuple Rectifierquote:Op maandag 5 mei 2008 09:22 schreef Aresdreams het volgende:
dat 11 is al gedaan, modden dat ie tot de 20 kan, dubbel zo hard!
Denk dat het er wel een stoer ding van wordt. Humbuckers met bladen schoppen wel aarsch, vraag maar aan Dean.quote:Op zondag 4 mei 2008 16:59 schreef wikwakka2 het volgende:
Hey, ik ben van plan mijn MiM Tele te upgraden. Nu klinkt mijn Tele met distortion nog een beetje te schel en niet echt gedefineerd. Ik ben vna plan dit te kopen:
[ link | afbeelding ]
Lijkt dit jullie een beetje een goeie upgrade? Of kan ik beter een hot lead voor in de brug kopen?
Ik speel voornamelijk muziek van Thrice, The Offspring, Thursday, Glassjaw, Refused etc.
EDIT: Je hebt gelijk,ik was vergeten dat Imageshack zuigt
Ik vond tele's er vroeger echt niet uitzien, maar nu vind ik ze geweldig. Toen ik laatst een strat ging kopen probeerde ik voor de grap even een tele (een HWY) en ik was echt verbaasd over het geluid en dergelijke. Ik heb toen nog overwogen om die te kopen. Later heb ik hem weer een keer geprobeerd en vond ik het een stuk minder, maar toen speelde ik over een vetta en daar ben ik niet zo weg van.quote:Op zondag 4 mei 2008 21:42 schreef Jorikjet het volgende:
[..]
nice! is zo'n orange beetje te vergelijken met vox ac30 ofzo?
ik had laatst samen met een vriend van me allemaal tele's utigeprobeerd, en de classic 50 kwam als wannaar uit de bus binnen het budget van ongeveer 700 euro.. een american standard was niet eens zo heel veel beter! ik vond de classic 50 wel (veel?) beter dan de baja klinken, en de hals van de classic is iets dunner, wat het net iets sneller maakt
Gefeliciteerd! Hoeveel gitaren heb je voor je verjaardag gekregen?quote:
In dat akoestische filmpje van je, is die nek zo dun heb je van jezelf zulke grote klauwen? Tof nummer trouwens!quote:Op maandag 5 mei 2008 10:41 schreef Cynic het volgende:
Lil Puncher is een fijn element voor een tele.
Hier een filmpje dat ik er ooit mee heb opgenomen
Orange = tof. Een paar jaar geleden heb ik op het Roadburnfestival meegemaakt dat de Orange versterkers van het podium werden gehaald toen Orange Goblin ging optredenquote:Op zondag 4 mei 2008 18:17 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Geweldige dingen!
Duur?
Ik wil ooit nog wel een Orange.
Wie gaat er morgen nog naar het bevrijdingsfestival Overijsel?
Ik vrees het laatste...quote:Op maandag 5 mei 2008 11:22 schreef SNArky het volgende:
[..]
In dat akoestische filmpje van je, is die nek zo dun heb je van jezelf zulke grote klauwen? Tof nummer trouwens!
Waarom ga je niet naar Rotterdam, dat is toch een stuk dichterbij? Of hebben ze daar geen KaG?quote:Op maandag 5 mei 2008 11:41 schreef Witchfynder het volgende:
Ik wou dat ik naar Wageningen kon. Mijn vriendin is er wel heen, maar ik moet werken..
Oke, anders koop ik wel iets van een Hot Lead voor in de brug, maar het hoeft niet te heavy te zijn. Maar ja, die GFS dingen zijn zo goedkoop dat ik ze altijd naderhand nog kan vervangenquote:Op maandag 5 mei 2008 10:30 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Denk dat het er wel een stoer ding van wordt. Humbuckers met bladen schoppen wel aarsch, vraag maar aan Dean.. Ik ken de elementen in kwestie niet echt goed. Je zou ook een mini Jeff Beck kunnen overwegen (het element, niet de man
) voor een wat algemener HB-geluid. Lil puncher is volgens mij vrij vintage, maar weet het niet zeker. Het is maar wat je zoekt. Van je lijstje bands ken ik alleen The Offspring eigenlijk, maar volgens mij hebben die ook niet echt een vintage geluid nodig.
Welke versie van de lil punchers heb je er daar in zitten? Klinkt niet slecht.quote:Lil Puncher is een fijn element voor een tele.
Hier een filmpje dat ik er ooit mee heb opgenomen
En anders heb je onze verwoede Friesche pickupverzamelaar nog.quote:Op maandag 5 mei 2008 13:11 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Oke, anders koop ik wel iets van een Hot Lead voor in de brug, maar het hoeft niet te heavy te zijn. Maar ja, die GFS dingen zijn zo goedkoop dat ik ze altijd naderhand nog kan vervangen
quote:Op maandag 5 mei 2008 11:41 schreef Witchfynder het volgende:
Ik wou dat ik naar Wageningen kon. Mijn vriendin is er wel heen, maar ik moet werken..
quote:Op maandag 5 mei 2008 10:30 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Denk dat het er wel een stoer ding van wordt. Humbuckers met bladen schoppen wel aarsch, vraag maar aan Dean..
quote:Op maandag 5 mei 2008 13:44 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
En anders heb je onze verwoede Friesche pickupverzamelaar nog..
Lijkt mij ook wel een goede upgradequote:Op zondag 4 mei 2008 16:59 schreef wikwakka2 het volgende:
Hey, ik ben van plan mijn MiM Tele te upgraden. Nu klinkt mijn Tele met distortion nog een beetje te schel en niet echt gedefineerd. Ik ben vna plan dit te kopen:
[ link | afbeelding ]
Lijkt dit jullie een beetje een goeie upgrade? Of kan ik beter een hot lead voor in de brug kopen?
Ik speel voornamelijk muziek van Thrice, The Offspring, Thursday, Glassjaw, Refused etc.
Gefeliciteerdquote:
Opruimen man, luiheid is geen excuusquote:Op dinsdag 6 mei 2008 09:14 schreef Aresdreams het volgende:
wat voor stoel
geen ruimte voor verder, maar goed...
bij mij staan er heel wat gitaren (oude meuk, die ik niet wil verkopen) in een hoekje, dan nog me eerste nieuwe eigen gitaar tegen een stoel, en dan nog 2 gitaren in een standaard, en me bas bij me vriendin, en mijn B.C. ligt in de oegenruimte... al bij al... ik heb te veel troep en te lam om het op te sturen/te verkopen
oei...da's minder. wel heel nog?quote:Op dinsdag 6 mei 2008 09:17 schreef guitarist.nl het volgende:
Gisteren de slechtste gig ooit gespeeld!
Geluid was om te huilen, ik dus mijn versterker schuin gezet zodat ik mezelf kon horen, pleurt m'n versterker om!Kut zooi!
Inderdaadquote:Op dinsdag 6 mei 2008 10:08 schreef Cynic het volgende:
[..]
oei...da's minder. wel heel nog?
ik heb jullie optreden gemist maar had begrepen dat het wel okay was, het gebeurt wel vaker dat je zo'n optreden zelf veel slechter ervaart dan het publiek.
Kraag wel omhoog?quote:Op dinsdag 6 mei 2008 10:12 schreef Daantke het volgende:
het geluid was idd kut!en ik stond wel redelijk vooraan maar net toen jullie begonnen gingen er twee van die blije meppelaars mee staan schreeuwen vlak voor onze neus!
maar het optreden op zich was wel vet! die drummer is grappig
ik weet niet of je me gezien hebt, ik stond ongeveer voor jou en ik had een bruinzwart gestreept shirt aan en een witte korte broek
Luiheid is een excelent excuusquote:Op dinsdag 6 mei 2008 09:25 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Opruimen man, luiheid is geen excuus
quote:
Hippiequote:Op dinsdag 6 mei 2008 10:19 schreef Witchfynder het volgende:
Met sokloze mephistos!.
Vanmiddag moet UPS langs komen..
Wel goed voorverwarmen, anders vloeit het zo moeilijk.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 10:30 schreef Witchfynder het volgende:
Lekker relaxt houden..
.
Moet zo weg. Geen zin! Gelukkig ben ik na de lunch weer terug. Ga ik bij de deur zitten wachten met mijn soldeerbout..
Nee, dank je. Ik heb al meerdere van dat soort stoelen.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 09:09 schreef Deansensitized het volgende:
Naja, maakt bij mij niks uit, gitaren staan toch op de oefenzolder. Had alleen de akoestische op de kamer staan, en die zet ik altijd op de stoel, wegens gebrek aan standaard. En smijt mijn kleren ook op die stoel. Bedenk me net dat ik die stoel alleen gebruik voor opslag, en ik er nooit op zit...
Iemand stoel kopen?
Haha, dat zou best eens kunnen jaquote:Op dinsdag 6 mei 2008 11:21 schreef brother52 het volgende:
[..]
Nee, dank je. Ik heb al meerdere van dat soort stoelen.
Ik heb zelfs een hele kamer die ik bijna niet gebruik.
Zijn de opnames van afgelopen woensdag trouwens een beetje gelukt?
Ik had daar wel een beetje het idee dat ik (buiten de mensen die jullie zelf meegenomen hadden) de enige was die het wel kon waarderen.
Toffe uitvoering van Simmermoarn trouwens.
Nee, ik heb je niet gezien!quote:Op dinsdag 6 mei 2008 10:12 schreef Daantke het volgende:
het geluid was idd kut!en ik stond wel redelijk vooraan maar net toen jullie begonnen gingen er twee van die blije meppelaars mee staan schreeuwen vlak voor onze neus!
maar het optreden op zich was wel vet! die drummer is grappig
ik weet niet of je me gezien hebt, ik stond ongeveer voor jou en ik had een bruinzwart gestreept shirt aan en een witte korte broek
De bierkraag?quote:
Tof, ik zal vanavond eens even kijken. Youtube doet het hier helaas niet.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 11:22 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Haha, dat zou best eens kunnen ja![]()
Maar ja, die zijn wel vet opzich, staan inmiddels een aantal op Youtube
Bij mij is het mijn baas die op youtube kijkt.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 12:38 schreef Deansensitized het volgende:
Nee, weet er alles van, mag er hier van de baas ook niet op
en nu wachten op het geen dribbel wou regelen zodat we nog meer mensjes achter de plaatsjes te zien krijgen?quote:Op dinsdag 6 mei 2008 12:17 schreef ikheetmartijn het volgende:
Was een leuk showtje hoor guitarist.nl, niks gemerkt van omvallende versterkers
Fijne Rickenbacker heeft jullie bassist ook!
Gister Cynic met z'n vrouwtje ook nog gespot zo tussen de mensenmassa. Grappig om het gezicht achter de gitaarpraatjes er een keer bij te zien. Relaxt kereltje.
Naja, gewone meet regelen hoeft niet alleen van Martijn af te hangen toch??quote:Op dinsdag 6 mei 2008 12:53 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
en nu wachten op het geen dribbel wou regelen zodat we nog meer mensjes achter de plaatsjes te zien krijgen?
Maar jij hebt onze 'zanger' nog niet gehoordquote:Op dinsdag 6 mei 2008 12:54 schreef Deansensitized het volgende:
Ach Herman, het kan altijd nog slechter
ja, maar... dan heb ik een echte reden om ergens heen te gaanquote:Op dinsdag 6 mei 2008 12:56 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Naja, gewone meet regelen hoeft niet alleen van Martijn af te hangen toch??
Jij bedoeld de bandjesavond denk ik? Maar dat kan wel een losstaand iets zijn
ik ben heel gezellig, vooral wanneer ik slaap en geen herrie meer maakquote:Op dinsdag 6 mei 2008 13:58 schreef Witchfynder het volgende:
Lekker gezellig ben jij, Ares..
Bandjesavondje ligt nog bij Fok! zelf. Maar we kunnen ook gewoon vandezomer ergens een Feedback Utrecht bestormen en daarna voldaan bier zuipen op een terrasje. Zeker gezien het feit dat als dat bandjesavondje al door gaat, het pas in oktober/november/zoiets zal zijn.
Klopt, maar die van ons is het noodgedwongen geworden sinds we onze vorige zanger eruit hebben getrapt.quote:
Als iedereen nou kaartjes voor waldrock koopt, kunnen we daar bier gaan zuipen. Lijkt me een stuk beter dan Feedback.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 13:58 schreef Witchfynder het volgende:
Lekker gezellig ben jij, Ares..
Bandjesavondje ligt nog bij Fok! zelf. Maar we kunnen ook gewoon vandezomer ergens een Feedback Utrecht bestormen en daarna voldaan bier zuipen op een terrasje. Zeker gezien het feit dat als dat bandjesavondje al door gaat, het pas in oktober/november/zoiets zal zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |