Nice. Wat is het vermogen van je versterker? Die van mij is op zich redelijke luid maar komt absoluut niet in de buurt van de pijngrens 50w (Koch twintone).quote:Op maandag 28 april 2008 19:06 schreef Jorikjet het volgende:
yes! zojuist me versterker met decibelmeter getest hehehe!
had hem op 7 gezet (clean), en hij kwam op 125-130db! dat komt overeen met een startend vliegtuig YEAH
deed ook wel beetje pijn aan met oortjes
Alleen helaas dat MF bijna niks naar Europa mag verzenden.quote:Op dinsdag 29 april 2008 12:48 schreef ssebass het volgende:
[..]
Nice. Wat is het vermogen van je versterker? Die van mij is op zich redelijke luid maar komt absoluut niet in de buurt van de pijngrens 50w (Koch twintone).
Oh ik heb trouwens EMG DG-20's in mijn strat gezet. Echt een supergeluid nu (het loont zeker wel om even in de VS te shoppen). Op musiciansfriend zag ik ook seymour duncan '59ers voor 70 dollar ofzoEcht superelementen zijn dat voor een Les Paul in de hals.
Nicequote:
Views: 0!quote:Op dinsdag 29 april 2008 13:12 schreef Svyatagor het volgende:
YouTube-ENGL-salespam:
Bekijk deze YouTube-video
Mooi stukje gitaar!quote:Op dinsdag 29 april 2008 13:12 schreef Svyatagor het volgende:
YouTube-ENGL-salespam:
Bekijk deze YouTube-video
Thanks.quote:Op dinsdag 29 april 2008 13:20 schreef Witchfynder het volgende:
Gaaf.
Waarvan is die een na laatste riff die je speelt? Klinkt zo bekend, maar kom er niet op..
Nee, dan Megadethquote:Op dinsdag 29 april 2008 13:22 schreef Witchfynder het volgende:
Vandaar dat ik er niet op kom..
Maar het is een Engl, dus we willen graag wat Ritchie Blackmore horen..
.
Ja maar ik woonde ook in de VS. Volgens mij verzenden ze sommige dingen wel naar europa alleen niet de interessante dingen. Ik heb daar overigens ook een Taylor gekocht 2de hands voor 550 bucks (350 euro)quote:Op dinsdag 29 april 2008 12:50 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Alleen helaas dat MF bijna niks naar Europa mag verzenden..
Ik ookquote:Op dinsdag 29 april 2008 13:13 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Views: 0!
Ik ben de eerste viewer!
Eens!quote:
Slipknot before i forgetquote:Op dinsdag 29 april 2008 13:43 schreef ssebass het volgende:
Welke liedjes speelt men hier op dit moment? Ik heb geen inspiratie meer ik heb het idee dat ik alles wel een keer gespeeld heb.
Ik zou gewoon Deep Purple en Rainbow gaan spelen en dan Svyats amp kopen om een beetje Blackmore-toon te krijgen.quote:Op dinsdag 29 april 2008 13:43 schreef ssebass het volgende:
Welke liedjes speelt men hier op dit moment? Ik heb geen inspiratie meer ik heb het idee dat ik alles wel een keer gespeeld heb.
Té herkenbaar.quote:Op dinsdag 29 april 2008 13:51 schreef brother52 het volgende:
De laatste dagen ben ik vooral met (een poging tot) het bedenken van rifjes bezig. Alleen heb ik het idee dat ik van alles bij elkaar aan het jatten ben. Sommige komen me, na ze een paar keer gespeeld te hebben, namelijk wel heel erg bekend voor.
Britpopquote:Op dinsdag 29 april 2008 13:58 schreef Witchfynder het volgende:
Ik zit naar die verzamelaar door Lars Ulrich te luisteren, "'79 - NWOBHM Revisited". Heerlijke nummers staan daar op. Lekker old school..
Haha ja leuk is dat he. Dan denk je van hmm dit klinkt wel lekker, ja hier moet die toon een beetje omhoog en dan van uh wacht eens even.... dat is dat liedje. Ik gebruik ook heel veel open akkoorden dus dan ben je al veel sneller gelimiteerd en verval je al snel in iets dat al bestaat.quote:Op dinsdag 29 april 2008 13:51 schreef brother52 het volgende:
De laatste dagen ben ik vooral met (een poging tot) het bedenken van rifjes bezig. Alleen heb ik het idee dat ik van alles bij elkaar aan het jatten ben. Sommige komen me, na ze een paar keer gespeeld te hebben, namelijk wel heel erg bekend voor.
Dean gaat morgen optreden en ik ga kijken...quote:Op dinsdag 29 april 2008 14:28 schreef Witchfynder het volgende:
Wie gaat hier morgen optreden? Ik zou het graag willen. Kan ik eindelijk in het oranje spelen..
.
Probeer dit eens:quote:Op dinsdag 29 april 2008 13:43 schreef ssebass het volgende:
Wijquote:Op dinsdag 29 april 2008 14:28 schreef Witchfynder het volgende:
Wie gaat hier morgen optreden? Ik zou het graag willen. Kan ik eindelijk in het oranje spelen..
.
Al wat mentaal aan het voorbereiden?quote:Op dinsdag 29 april 2008 14:58 schreef brother52 het volgende:
[..]
Dean gaat morgen optreden en ik ga kijken...
Ik heb mijn oordoppen al klaarliggenquote:Op dinsdag 29 april 2008 15:18 schreef Deansensitized het volgende:
Al wat mentaal aan het voorbereiden?
Keurigquote:Op dinsdag 29 april 2008 15:22 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ik heb mijn oordoppen al klaarliggen
Toonladders opnemen? Nog nooit gehoordquote:Op dinsdag 29 april 2008 15:27 schreef Daantke het volgende:
Ik heb net even wat blues toonladders gespeeld, klinkt best leuk![]()
Ik kon de pentatonische toonladder al wel op de 12e fret (dat heeft mijn broer me eens geleerd) maar justinguitar.com speelt hem op de vijfde. Nu nog even blues akkoordenschema oefenen en daarna misschien wat opnemen
Doe niet zo flauw tegen een newbiequote:Op dinsdag 29 april 2008 15:32 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Toonladders opnemen? Nog nooit gehoord
Filmen!quote:Op dinsdag 29 april 2008 14:58 schreef brother52 het volgende:
[..]
Dean gaat morgen optreden en ik ga kijken...
Maak je niet druk, waarschijnlijk speel je mij gewoon keihard van de tafel hoor!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Other than that, it's just a piece of crap.
The only thing I shred is cheese when I'm eating taco's.
Dat ook.quote:Op dinsdag 29 april 2008 15:39 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Nee echt, hij heeft nog nooit een toonladder gehoord, laat staan gespeeld..
Zal een beetje lastig gaan bij gebrek aan een cameraquote:
Nah ik houd er niet van om mijn gitaar helemaal anders te stemmen. Akoestisch is het leuk om tommy emmanuel te spelen. Probeer mombasa uit mijn hoofd te leren, maar gooi altijd de stukken door elkaar.quote:
Dean! Neem een camera mee!quote:Op dinsdag 29 april 2008 15:47 schreef brother52 het volgende:
[..]
Zal een beetje lastig gaan bij gebrek aan een camera
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |