Even een newsflash voor je, dit is een Forum en op een Forum discussieer je over dit soort dingen. In jouw visie kan dus het hele Fok! meteen wel op zwartquote:Op vrijdag 2 mei 2008 10:14 schreef -Trinity- het volgende:
Ik snap alleen eerlijk gezegd het hele probleem in dit topic niet. Waarom elkaars levensstijl bekritiseren? Gaat toch om de keuzes die je zelf maakt en je draagt zelf de consequenties van die keuzes. Heeft een ander niks mee te maken lijkt me zo.
Het is maar waar je het voor over hebt, maar als jij daar geen probleem mee hebt....quote:Op donderdag 1 mei 2008 22:11 schreef Renesite het volgende:
[..]
40 uur stage en 6 uur werken om toch fatsoenlijk geld binnen te krijgen?
mager of slank?quote:Op zaterdag 3 mei 2008 17:58 schreef Miss_S het volgende:
De jongeren om mij heen (16+) sporten toch bijna allemaal wel
Tijdens de middelbare school werd het sporten wel minder maar nu dus niet meer
Zelf probeer ik toch ook wel tussen de 3 en 5 uur per week te sporten
Maar mager zal ik nooit worden en zal ook nooit een maatje 34 passen
30??! aan het sonjabakkeren of ben je flink gaan sporten?quote:Op zaterdag 3 mei 2008 18:10 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Slank ben ik
en maat 36/38 pas ik ook dus ben erg tevreden
Zeker na 30 kilo afgevallen te zijn
Gewoon normaal eten en inderdaad lekker sporten (waar dit topic overgaat)quote:Op zaterdag 3 mei 2008 18:12 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
30??! aan het sonjabakkeren of ben je flink gaan sporten?
Ah. Knap, dat is een aardig gewicht.quote:Op zaterdag 3 mei 2008 18:14 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Gewoon normaal eten en inderdaad lekker sporten (waar dit topic overgaat)
Bij veel jongeren zie ik dat hardlopen inderdaad populair is ook het gewone fitness
Bij mij bij dansen zitten alleen bijna geen jongeren
Heb het al vaker gezegd, maar je kan erg trots zijn op jezelf.quote:Op zaterdag 3 mei 2008 18:10 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Slank ben ik
en maat 36/38 pas ik ook dus ben erg tevreden
Zeker na 30 kilo afgevallen te zijn
Tja, het ligt ook een beetje aan waar je woont. Als kleuter woonde ik in een nogal slechte buurt, daar kon ik niet zomaar naar buiten omdat dan m'n geld (gulden voor snoepjes of zo), speelgoed of zelfs schoenen gestolen werden. Ook had ik als kind hele zware medicatie waardoor ik niet kon fietsen of rennen, dan ben je ook nogal belemmerd. Later toen ik ouder was en we verhuisd waren ging ik ook buiten spelen, daar was dat wel normaal, maar als je als kind in zo'n buurt opgroeit als waar ik eerst woonde, dan komt daar niet veel van. Hetzelfde geldt natuurlijk voor kinderen in een buurt waar veel drukke wegen zijn en weinig speelgelegenheid (stadscentrum bijv). Ik denk wel dat kinderen tegenwoordig gewoon minder ruimte hebben. Zelfs in buurten waar speeltuintjes en -veldjes zijn, is het lastig spelen. In die tweede buurt waar ik woonde was die ruimte er wel, maar je kon nergens spelen omdat je dan wel klagende mensen op je dak kreeg omdat je te veel herrie maakte. Nou ja, en er waren dan wel veldjes, maar je had nergens muren die je kon gebruiken, dus tegen de muur tennissen of voetballen (doel op de muur tekenen) leidde altijd tot ruzie. Er waren veel tuinen, lag je bal in de tuin dan kon je er naar fluiten of je kreeg een hele preek. Dus echt heel veel ruimte om te doen wat je wilde had je daar ook niet. Dat is op veel plaatsen wel zo.quote:Op zaterdag 3 mei 2008 17:50 schreef xFriendx het volgende:
Zal ook wel een kwestie van 'niet beter weten' zijn.
Vroeger (oh god, ben nog maar 24) toen wist ik niet beter dat ik na schooltijd (basisschool) naar buiten ging en oorlogje ging spelen, hutten bouwen, keihard rondfietsen op je toffe fietsje en je knie openhalen als je onderuit ging.
Kan me voorstellen dat kinderen nu sneller voor de pc zitten ipv buiten. Dit is vaak nog niet eens omdat het kind niet buiten wil ravotten, maar ja, alles moet brandschoon zijn tegenwoordig (zie de talloze reclame's met brandschoon aanrecht) dus onder de modder zitten is er niet bij. Hetzelfde geldt voor het brengen van de kids naar school. Auto in en gaan ipv fietsen door wind en regen.
Als je als jonkie al veel bewoog pak je dit later ook sneller op of je blijft dit gewoon doen.
Dit vind ik echt onbegrijpelijk. Kots je je dan niet helemaal leeg?quote:Eten maken (rest had al gegeten), kwart over 7 de deur uit en half 8 stond ik in de sportschool.
Nee niet echt. Hoewel er misschien wel wat nuances te plaatsen zijn. Ik kan me voorstellen dat als je net gegeten hebt en je gaat spinnen dat het dan niet echt lekker gaat.quote:Op zaterdag 3 mei 2008 21:57 schreef Maeghan het volgende:
[..]
Dit vind ik echt onbegrijpelijk. Kots je je dan niet helemaal leeg?
Als ik dat doe kunnen we een mooi filmpje aan youtube toevoegen.quote:Op zaterdag 3 mei 2008 22:26 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Nee niet echt. Hoewel er misschien wel wat nuances te plaatsen zijn. Ik kan me voorstellen dat als je net gegeten hebt en je gaat spinnen dat het dan niet echt lekker gaat.
Echter begon ik met 2 andere vrienden eerst met krachttraining en daarna pas cardio. Voordat we aan de cardio begonnen waren we dus al weer iets verder. Sowieso begonnen we dus pas 15-20 minuten na het eten in de sportschool ivm reistijd.
Gaat hier primaquote:Op zaterdag 3 mei 2008 22:26 schreef xFriendx het volgende:
Ik kan me voorstellen dat als je net gegeten hebt en je gaat spinnen dat het dan niet echt lekker gaat.
Bij mij in de buurt is stijldansen de laatste tijd superpopulair onder de jongeren. Ik ken meerdere paren die al wedstrijden zijn gaan dansen enzoquote:Op zaterdag 3 mei 2008 18:14 schreef Miss_S het volgende:
Gewoon normaal eten en inderdaad lekker sporten (waar dit topic overgaat)
Bij veel jongeren zie ik dat hardlopen inderdaad populair is ook het gewone fitness
Bij mij bij dansen zitten alleen bijna geen jongeren
Gewoon eten na het sporten, bij mij is dat ook vaak pas om 9 uur.quote:Op zaterdag 3 mei 2008 22:38 schreef Maeghan het volgende:
[..]
Als ik dat doe kunnen we een mooi filmpje aan youtube toevoegen.![]()
Zelfs voor iets als bodypump kon ik echt niet eten. Mijn ontbijt voor ik naar de sportschool ging was letterlijk drie lepels All Bran met een minimale hoeveelheid rijstemelk, meer kon ik niet binnenhouden. 's Avonds na een avondmaaltijd hoef ik de eerste twee uur echt niets te doen. Verder word ik ook heel snel niet lekker als ik niks eet, dus dat is ook geen optie. Ik nam ook altijd een flesje verdund appelsap mee en een mueslireep of zo, voor als ik licht in m'n hoofd werd halverwege (want dat gebeurde op dat ontbijt nog weleens).
Het gedoe met eten vind ik eigenlijk het lastigste, dat houdt me nog het meeste tegen om te gaan sporten. Gisteren ook, lekker weer en ik had best willen gaan hardlopen met m'n vriend (nou ja, strompelen, want het zou m'n tweede keer pas zijn haha), maar dan zit je weer met dat eten.
In wat voor schijnwereld leef jij?quote:Op dinsdag 29 april 2008 10:53 schreef zwaaibaai het volgende:
[..]
Maar bij de sportclub gaan ze ook niet uit
Met dansen bedoelde ik streetdance/hiphop, dat is vooral voor onder de 18 wat ik ziequote:Op zondag 4 mei 2008 09:31 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Bij mij in de buurt is stijldansen de laatste tijd superpopulair onder de jongeren. Ik ken meerdere paren die al wedstrijden zijn gaan dansen enzo.
Naast fitness en hardlopen zijn er hier in ieder geval ook nog genoeg jongeren die wel op een teamsport zitten, ook nog na hun 16e. Vooral voetbal, maar ook korfbal en tennis wordt nog gewoon jaren gedaan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |