Mooi hè? Volgens mij denken ze dat heel Nederland ze kent, not dus.quote:Op dinsdag 29 april 2008 14:44 schreef Dementor het volgende:
Dit is een mooi voorproefje voor de bewoners
Jaapie heeft nergens beet ze gooien het allemaal op bel maar terug of geen interesse.
Maar ze weten wel hoe zijn stem klinkt, en dat ie getrouwd isquote:Op dinsdag 29 april 2008 14:48 schreef beequeen het volgende:
[..]
Mooi hè? Volgens mij denken ze dat heel Nederland ze kent, not dus.
Die gaan mee naar het nieuwe big brother.quote:Op dinsdag 29 april 2008 14:49 schreef sander-3 het volgende:
kan die niet gewoon zo'n bed van daar mee nemen.. daar doen ze toch niks meer mee
Als het programma een doorstart maakt, bijvoorbeeld BB in de villa, hebben ze wel degelijk bedden nodig!quote:Op dinsdag 29 april 2008 14:49 schreef sander-3 het volgende:
kan die niet gewoon zo'n bed van daar mee nemen.. daar doen ze toch niks meer mee
"Dan moet U het hoofdkantoor maar bellen."quote:Op dinsdag 29 april 2008 14:44 schreef Dementor het volgende:
[..]
Dit is een mooi voorproefje voor de bewoners
Jaapie heeft nergens beet ze gooien het allemaal op bel maar terug of geen interesse.
Ah gadver! Menstruatiebloed van Natasia en Lieke, Anale pretspetters van Brian en Amanda.quote:Op dinsdag 29 april 2008 14:49 schreef Dementor het volgende:
[..]
Die gaan mee naar het nieuwe big brother.
Vergeet de kuil van jaap nietquote:Op dinsdag 29 april 2008 14:53 schreef noekje het volgende:
[..]
Ah gadver! Menstruatiebloed van Natasia en Lieke, Anale pretspetters van Brian en Amanda.
Sterkte en succes aan de BB-deelnemers!
Waar wilt u slapen? De red room or the brown?quote:Op dinsdag 29 april 2008 14:53 schreef noekje het volgende:
[..]
Ah gadver! Menstruatiebloed van Natasia en Lieke, Anale pretspetters van Brian en Amanda.
Sterkte en succes aan de BB-deelnemers!
en die zag het dus ook niet zittenquote:Op dinsdag 29 april 2008 14:52 schreef beequeen het volgende:
Jaaaa, jaap heeft mijn ex collega aan de telefoon.![]()
In de stal!quote:Op dinsdag 29 april 2008 14:54 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Waar wilt u slapen? De red room or the brown?
quote:Op dinsdag 29 april 2008 14:53 schreef Dementor het volgende:
Gaat lekker Jaapie!
Dit is gewoon echt een keiharde confrontatie met de werkelijkheid voor Jaap.
Ze dachten na de kooi van alles af te kunnen dealen.
WRONG.
Gevalletje Welcome in the real world!quote:Op dinsdag 29 april 2008 14:53 schreef Dementor het volgende:
Gaat lekker Jaapie!
WRONG.
Op zich niet dom van Jaap om dit nu al te proberen. Na de kooi wordt het helemaal hopeloos. Nu kan ie nog een paar weken reclame beloven als tegenprestatie.. Maar helaas.. Niemand heeft interessequote:Op dinsdag 29 april 2008 14:53 schreef Dementor het volgende:
Gaat lekker Jaapie!
WRONG.
quote:Op dinsdag 29 april 2008 14:56 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Gevalletje Welcome in the real world!
Heel gezond voor onze Japio.
Ik ook hoor en ik vind zijn poging best hylarisch maar ik vermoed dat hij moet werken om aan een bed te komen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |