als examenstunt .... Dus wie heeft er nog iets leuks
gedaan???
quote:jah zo iets ie wel tof maar geloof dat ze zoiets alleens gedaan hebben....
Op donderdag 07 maart 2002 18:31 schreef Raven het volgende:
Leraren voor lul zetten voor heel de school.
Met elkaar laten trouwen ofzo.
En lekker lullige liedjes maken.
Toneel stukje doen waarin ze je nadoet ofzo.
1 leraar kreeg het bij ons in zijn oog.... en dat is geen pretje kan ik je zeggen gezien zijn reactie
quote:ROFL!!!
Op donderdag 07 maart 2002 18:36 schreef Akyra het volgende:[..]
jah zo iets ie wel tof maar geloof dat ze zoiets alleens gedaan hebben....
dus jah
En trouwens je oom geet les bij onsDus bedenk nog iets cools...
Euhz.. tja.. Hij ligt altijd dubbel als ik Bob de Rooy na doe.
Je kunt ook een soort van ontvoering doen, dan kleed je je allemaal in het zwart enzo met mutsen op en dan ontvoer je alle leraren uit de lessen e.d. naar de aula waar je ze dan terecht stelt (met eieren naar gooien ofzo, want anders).
quote:Op leerlingen is misschien ook leuk
Op donderdag 07 maart 2002 18:37 schreef Brad het volgende:
ga in ieder geval geen waterballonetjes vanuit het raam naar de leraren toegooien1 leraar kreeg het bij ons in zijn oog.... en dat is geen pretje kan ik je zeggen gezien zijn reactie
quote:Jah maar wist het van LKM
Op donderdag 07 maart 2002 18:39 schreef Raven het volgende:[..]
ROFL!!!
Dat gaat nu zeker heel die school daar rond?Euhz.. tja.. Hij ligt altijd dubbel als ik Bob de Rooy na doe.
Je kunt ook een soort van ontvoering doen, dan kleed je je allemaal in het zwart enzo met mutsen op en dan ontvoer je alle leraren uit de lessen e.d. naar de aula waar je ze dan terecht stelt (met eieren naar gooien ofzo, want anders).
Maar dit idee vind ik eigenlijk wel tof....
quote:Ja! Koel idee
Op donderdag 07 maart 2002 18:39 schreef Raven het volgende:[..]
ROFL!!!
Dat gaat nu zeker heel die school daar rond?Euhz.. tja.. Hij ligt altijd dubbel als ik Bob de Rooy na doe.
quote:Dat zou wel wat voor bij ons zijn. Een paar 'leuke' gasten hebben dus verzonnen dat we de school niet op z'n kop mogen zetten maar dat we moeten gaan optreden
Op donderdag 07 maart 2002 18:31 schreef Raven het volgende:
Leraren voor lul zetten voor heel de school.
Met elkaar laten trouwen ofzo.
En lekker lullige liedjes maken.
Toneel stukje doen waarin ze je nadoet ofzo.
Verder iets met de Knock Out-show en dan natuurlijk genante vragen over leraren
En ze hebben ooit de voltallige schoolleiding in een roeibootje naar het eilandje midden in het naast de school gelegen meer geroeid, en ze daar een paar uur laten zitten
quote:Bij ons werden op die manier alle niet eindejaars de school uitgedreven om voor de ingang bekogeld te woorden met meel en ater ...
Op donderdag 07 maart 2002 18:48 schreef Bierie het volgende:
Ik heb samen met wat vrienden een soort van SAS team samengesteld die helemaal in het zwart gekleed was.
Met bivakmuts en al de school in gerend, al roepend *go go go* *alpha Bravo, Charlie* *going in*
Klas instormen op een leraar af en waterballonnen gooien, dit zolang mogelijk volhouden en om daarna weer net zo snel te verdwijnen.
Dit was echt een meesterlijk wreede actie al zeg ik het zelf![]()
quote:Jah is leuker de leraren maar zijn ze nooit zo blij mee...
Op donderdag 07 maart 2002 18:50 schreef Cheiron het volgende:[..]
Bij ons werden op die manier alle niet eindejaars de school uitgedreven om voor de ingang bekogeld te woorden met meel en ater ...
Maar kan ook alle sloten met purschuim dicht spuiten
Ken iemand die dat dus gedaan heeft maar moest toen wel 3 weken nakomen
quote:Alles wat we gaan doen eerst bespreken met de directie enzo, anders krijgen we echt problemen...
Op donderdag 07 maart 2002 18:52 schreef Akyra het volgende:[..]
Jah is leuker de leraren maar zijn ze nooit zo blij mee...
Maar kan ook alle sloten met purschuim dicht spuiten
![]()
Ken iemand die dat dus gedaan heeft maar moest toen wel 3 weken nakomen
[Dit bericht is gewijzigd door Dr.Daggla op 07-03-2002 19:00]
quote:Jah zeker wel maar wat hadden ze toen voor de rest gedaan??? niet echt veel.. jah iedereen uit de les gehaald ofzo iets?
Op donderdag 07 maart 2002 18:56 schreef liefkleinmeisjuh het volgende:[..]
Alles wat we gaan doen eerst bespreken met de directie enzo, anders krijgen we echt problemen...
Vorig jaar met die maden, dat was echt goor!!
quote:Euh, jij zat toevallig niet op het HLW in Amsterdam he?
Op donderdag 07 maart 2002 18:59 schreef -roys- het volgende:
Onze stunt was wel cool!!In/uitgangen dichtmetselen en de hele school inpakkenmet folie!
quote:Hoe heb je dat voor me kaar gekregen??
Op donderdag 07 maart 2002 18:59 schreef -roys- het volgende:
Onze stunt was wel cool!!In/uitgangen dichtmetselen en de hele school inpakkenmet folie!
quote:neuh niet echt!!
Op donderdag 07 maart 2002 19:00 schreef Dr.Daggla het volgende:[..]
Euh, jij zat toevallig niet op het HLW in Amsterdam he?
Daar hebben ze dat ook gedaan
En natuurlijk op het dak gaan staan en dan met brandslang iedereen nat maken en een "telekids" opblaasbaan stormbaan huren en daar leraren + directie wedstrijdje laten houden!!!
quote:Yep
Op donderdag 07 maart 2002 19:01 schreef Akyra het volgende:[..]
Hoe heb je dat voor me kaar gekregen??
ben je een hele nacht bezig geweest???
maar met 6 examenklassen (havo/vwo) en veel bier kom je een heel eind!!
zelf eigenlijk niet meegeholpen net als de rest van de havo leerlingen, we hadden het veels te druk met andere dingen Vwo mannetjes hebben het klusje geklaard
toedels,
makaken
oerend hard als themadag
met allemaal boerenspellen zoals je die in de gelijknamige serie ziet bijvoorbeeld varkenstikken, kuilgraven, schijt je rijk etc.
wel heel primitief, maar gegarandeerd leuk!
wat er overdag gebeurd als stunt weet ik eigenlijk nog niet echt
quote:
Op donderdag 07 maart 2002 20:39 schreef n0.G3n het volgende:
wij gaan dit jaar filmpje ala jackass maken, vervolgens vertonen 's middags voor de leerlingen....
quote:dat zal de peuterlijtster niet leuk vinden
Op donderdag 07 maart 2002 18:31 schreef Uncle_Sam het volgende:
Ik ben van plan de school in brand te steken.
Moet je maar een keer met mij of Steven regelen
hopelijk ben ik maandag of dinsdag weer op school
quote:Mhh das wel een id
Op vrijdag 08 maart 2002 13:49 schreef MahRain het volgende:
Misschien moeten de examenklassen dat even samen regelen, wij waren al van plan om hooibalen vol water voor de schooldeuren op te stapelen (net beton, volgens sommigen), en om het hele plein onder een halve meter blusschuim te laten zetten door de brandweer (kost ¤100 ofzo).Moet je maar een keer met mij of Steven regelen
hopelijk ben ik maandag of dinsdag weer op school
Dat leraren ontvoeren vin ik ook wel koel trouwens, met een paar mensen in zwarte kleding leraren uit de les halen en dan de goorste dingen met ze gaan doen
Maar ik wil wel toestemming vragen, want anders krijgen we echt gezeik, en dan is het ook niet meer leuk...
quote:Laat je hem wel heel?
Op vrijdag 08 maart 2002 13:52 schreef liefkleinmeisjuh het volgende:[..]
en dan de goorste dingen met ze gaan doen
quote:We geven hem een prive behandeling, omdat hij familie van jou is
Op vrijdag 08 maart 2002 13:53 schreef Raven het volgende:[..]
Laat je hem wel heel?
Hij mijn favo familielid.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |