quote:Op dinsdag 29 april 2008 13:03 schreef octopussy het volgende:
Nou ben ik eigenlijk wel stiekem benieuwd wie het pm'etje heeft verstuurd![]()
kunnen we ff rellen
Met dit soort dingen loop ik altijd weer achter de feiten aan, ik wist nieteens dat zijn vriendin ook mee heeft gepost hierquote:
ik heb >50 paar schoenen maar heb bij elke dezelfde soort broekquote:Op dinsdag 29 april 2008 12:50 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Nou, heb je schoenen met hoge hakken? En sneakers? Als je dezelfde spijkerbroek aanhebt, dan zijn de pijpen met hoge hakken toch veel te kort en/of wanneer je sneakers aan hebt veel te lang?
Bepaalde broeken in je collectie gaan dus met schoenen met hoge hakken en bepaalde andere broeken met sneakers en andere schoenen met lage hakken.
ik ook hoor!quote:Op dinsdag 29 april 2008 13:01 schreef SeaOfLove het volgende:
Ben ik btw de enige die nieuwsgierig is wie die PM'rt iskan het me zo moeilijk voorstellen dat iemand zoiets doet
![]()
wie was zijn vriendin dan? k heb het ook compleet gemist.quote:Op dinsdag 29 april 2008 13:07 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Met dit soort dingen loop ik altijd weer achter de feiten aan, ik wist nieteens dat zijn vriendin ook mee heeft gepost hier![]()
Voortaan toch maar iedere dag alles teruglezen
Jamaar je ziet toch dat sommige broeken dan over de vloer slepen en dat sommige te kort zijn afhankelijk van de haklengte van je schoenen.quote:Op dinsdag 29 april 2008 13:07 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
ik heb >50 paar schoenen maar heb bij elke dezelfde soort broek
Ben ik heel erg als ik de neiging heb om terug te gaan lezen wie er na zijn ban heel erg tof tegen hem deed hier?quote:Op dinsdag 29 april 2008 13:01 schreef SeaOfLove het volgende:
Ben ik btw de enige die nieuwsgierig is wie die PM'rt iskan het me zo moeilijk voorstellen dat iemand zoiets doet
![]()
Hier in Maastricht zijn de winkels gewoon open!quote:Op dinsdag 29 april 2008 13:11 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ben ik heel erg als ik de neiging heb om terug te gaan lezen wie er na zijn ban heel erg tof tegen hem deed hier?![]()
![]()
Overigens is diezelfde PM'rt ook actief via hyves, of dat moet weer iemand anders zijn geweest. Ik verbaas me nergens meer over. Vaag gedoe.![]()
Lieve CUL'lers hoe is het hier? Hebben jullie allemaal al de Grote Boodschappen gedaan voor komende dagen? Ik ga zo maar eens sjouwen.Ik haat het om van te voren te bedenken wat we gaan eten.
Ja geen ideequote:Op dinsdag 29 april 2008 13:10 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Jamaar je ziet toch dat sommige broeken dan over de vloer slepen en dat sommige te kort zijn afhankelijk van de haklengte van je schoenen.![]()
En waarom heb ik deze discussie met jou?![]()
Echt waar?quote:Op dinsdag 29 april 2008 13:13 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Hier in Maastricht zijn de winkels gewoon open!
Ik moet beide dagen werken en we hebben een ge-wel-di-ge personeelskok (als enige ikea in Nederlandquote:Op dinsdag 29 april 2008 13:11 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ben ik heel erg als ik de neiging heb om terug te gaan lezen wie er na zijn ban heel erg tof tegen hem deed hier?![]()
![]()
Overigens is diezelfde PM'rt ook actief via hyves, of dat moet weer iemand anders zijn geweest. Ik verbaas me nergens meer over. Vaag gedoe.![]()
Lieve CUL'lers hoe is het hier? Hebben jullie allemaal al de Grote Boodschappen gedaan voor komende dagen? Ik ga zo maar eens sjouwen.Ik haat het om van te voren te bedenken wat we gaan eten.
Dude!quote:Op dinsdag 29 april 2008 13:11 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |