Huh, hoe dan? Fotoquote:Op dinsdag 29 april 2008 11:53 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ja.Je hebt hoge, middelhoge en schoenen zonder hak. Daar horen andere broeken bij.
Je hebt haar aan zitten starenquote:Op dinsdag 29 april 2008 10:55 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Nee, ze had zwarte schoenen met ronde punt en kleine hakjes en een iets donkere broek aan. Broek en hak waren denk ik op elkaar afgestemd, was precies de juiste lengte. Met daaroverheen een bruin truitje (niet te strak en niet te diepe hals, maar beide wel aanwezig), een goudkleurige ronde ketting met grote kralen om haar hals en licht met mascara opgemaakte ogen en haar haar in een halflos knotje op haar hoofd.
*smelt*
Ze had haar best gedaan. Ik geloof dat ik degene was die underdressed was met mijn lichtpaarse overhemd en blauwe spijkerbroek en zwarte schoenen.Oh ja, en 2 kleine spraytjes Terre d'Hermès.
![]()
quote:Op dinsdag 29 april 2008 12:38 schreef SeaOfLove het volgende:
Steer! Player!![]()
@ DE: nope je was er echt niet, durf te wedden dat ik jouw usericon dan wel gedroomd had op een lichaam![]()
Inmiddels even lekker uitgebreid gedouched, maar ben nog steeds onrustig in mezelf, zo weird zeg.
Ben benieuwd hoe ik de week voor de meet doorkom in mijn dromen
Hier ook een action-fan...damzz wat kom ik altijd met veel thuisquote:Op dinsdag 29 april 2008 10:26 schreef Tezz het volgende:
Hier in Brabant ook heerlijk weer!
Ben net met mijn dochter naar de Action geweest. Ze had wat centjes gespaard en waar kun je die beter opmaken dan bij de Action![]()
![]()
![]()
De buit: een nep my-little-pony, twee stickerboekjes en een sieraden zelf-maak-set (nep pandorra). En de schade? 5,30 euro......woehahaha......
Zometeen maar eens bij mijn ouders op de koffie. Kan ik meteen mijn kind achterlaten daar en door naar het werk.
Ik doe niet als of.quote:Op dinsdag 29 april 2008 12:39 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Doe niet net alsof je niet snapt wat ik bedoel
vaders op msnquote:ik denk dan met de trein anders kan ik de hele dag niks drinken ,niet dat dat belangrijk is maar anders duurt de dag wel heeel erg lang:D
Ja, d'r gebeurt vrij veel achter de schermen, er wordt flink wat afgeroddeld.quote:Op dinsdag 29 april 2008 12:36 schreef Bluezz het volgende:
Wat een smerige praktijken gebeuren hier in de SCBah, dat had ik echt niet verwacht.
Kinderachtig ook
Goedemorgen.
quote:Op dinsdag 29 april 2008 12:47 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
vaders op msn(opa is jarig de 11e en nu hebben ze een rondvaart georganiseerd en een feestje in het huis van mn tante met de hele familie
)
het schoolplein vroeger is er niets bijquote:Op dinsdag 29 april 2008 12:47 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Ja, d'r gebeurt vrij veel achter de schermen, er wordt flink wat afgeroddeld.
quote:Op dinsdag 29 april 2008 12:43 schreef Bluezz het volgende:
SOLIk heb over gordon ramsey gedroomd
ik kreeg er van langs, liet allemaal coquilles aanbranden
Nou, heb je schoenen met hoge hakken? En sneakers? Als je dezelfde spijkerbroek aanhebt, dan zijn de pijpen met hoge hakken toch veel te kort en/of wanneer je sneakers aan hebt veel te lang?quote:
Oh dan droom je daar vanavond over...quote:Op dinsdag 29 april 2008 12:51 schreef Bluezz het volgende:
Ik niet he Elf, ik heb ferkansie
* Bluezz gaat naar ikea
quote:Op dinsdag 29 april 2008 12:49 schreef SeaOfLove het volgende:
Ik las btw dat je er van langs kreeg met allemaal coquilles
Ik kan er gewoon kwaad om worden, om wildvreemde mensen al te 'waarschuwen'. Echt belachelijk.quote:Op dinsdag 29 april 2008 12:54 schreef Stereotomy het volgende:
Oh en inderdaad, er kunnen best achter de schermen dingen spelen maar laten we het een beetje aardig houden tegen elkaar zeg. Euc heeft niets misdaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |