Was alleen gewoon bijna me werk voorbij gereden en gaan tourenquote:Op dinsdag 29 april 2008 10:23 schreef DarkElf het volgende:
[..]
groot gelijk! van mooi weer moet geprofiteerd worden
logisch maar ja, neem niet aan dat je werkgever daar heppie mee zou zijnquote:Op dinsdag 29 april 2008 10:35 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Was alleen gewoon bijna me werk voorbij gereden en gaan touren
Ik haar ook...quote:Op dinsdag 29 april 2008 10:46 schreef Tezz het volgende:
Steertje ik zou je wel willen knuffelen....
Hihi.quote:Op dinsdag 29 april 2008 10:49 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik haar ook...
okee volgens mij praten we langs elkaar heen
Doe je best, het is heel wat!quote:
Ach, vakantieperiode een beetje hequote:Op dinsdag 29 april 2008 10:36 schreef DarkElf het volgende:
[..]
logisch maar ja, neem niet aan dat je werkgever daar heppie mee zou zijn
Nee, ze had zwarte schoenen met ronde punt en kleine hakjes en een iets donkere broek aan. Broek en hak waren denk ik op elkaar afgestemd, was precies de juiste lengte. Met daaroverheen een bruin truitje (niet te strak en niet te diepe hals, maar beide wel aanwezigquote:
Je broek zit toch automatisch goed met je hakken, mis ik ietsquote:Op dinsdag 29 april 2008 10:55 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Nee, ze had zwarte schoenen met ronde punt en kleine hakjes en een iets donkere broek aan. Broek en hak waren denk ik op elkaar afgestemd, was precies de juiste lengte. Met daaroverheen een bruin truitje (niet te strak en niet te diepe hals, maar beide wel aanwezig), een goudkleurige ronde ketting met grote kralen om haar hals en licht met mascara opgemaakte ogen en haar haar in een halflos knotje op haar hoofd.
*smelt*
Ze had haar best gedaan. Ik geloof dat ik degene was die underdressed was met mijn lichtpaarse overhemd en blauwe spijkerbroek en zwarte schoenen.Oh ja, en 2 kleine spraytjes Terre d'Hermès.
![]()
Ja.quote:Op dinsdag 29 april 2008 11:49 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
Je broek zit toch automatisch goed met je hakken, mis ik iets![]()
jah lach maar, jij was er ookal nietquote:
Hoe weet je nou of ik er wel of niet was? je kent me niet eensquote:Op dinsdag 29 april 2008 12:15 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
jah lach maar, jij was er ookal niet![]()
Op de een of andere manier was Steer er wel![]()
Ohgod en de risotto mislukte steeds, wat risotto op een tapasparty moet weet ik ookal niet![]()
Damzzz...ik ben gesloopt nu, ben alles nog aan het verwerken
quote:Op dinsdag 29 april 2008 12:15 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
jah lach maar, jij was er ookal niet![]()
Ohgod en de risotto mislukte steeds, wat risotto op een tapasparty moet weet ik ookal niet![]()
Damzzz...ik ben gesloopt nu, ben alles nog aan het verwerken
Ik ben stiekem in alle dromen van vrouwelijke SC'ers aanwezig, honey.quote:Op dinsdag 29 april 2008 12:15 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |