Vandaag op Assen geweest.
Was een erg leuke dag met prachtig weer. Ruim 20 graden!
In totaal 5 sessies gereden. Helaas weinig beeldmateriaal omdat ik de camera 4x niet goed ingesteld had. De enige goede film is naar achteren gefilmd
In het begin weer erg wennen. Bijna een jaar geleden dat ik gereden had.
Eerst de auto rustig in laten draaien en opwarmen. Nieuwe remblokken moesten nog inslijten. Ook de rembalans stond nog niet goed dus deze moest ik nog afstellen. Het hard remmen had ik redelijk snel weer op peil. Al moet dat nog wel harder kunnen volgens mij. Het echt vol gas rijden duurde ff. Maar ik wilde de motor ook niet meteen afbeulen.
Uiteindelijk mijn rondetijden weer verbeterd. Ook tov de vorige keer weer wat secondes eraf
De auto heeft zich aardig gehouden. Ondanks de koprevisie lijkt hij echter nog wat (meer) olie te verbruiken. De nieuwe catchcan vangt veel zooi op, dat is goed te zien via het kijkbuisje.
Achter kan ik nog wel wat meer camber gebruiken. En de kleppen tikken, hydrostoters moeten ook vervangen worden waarschijnlijk.
Actie fotootje in de Geert Timmer chicane:
![DF-Assen-0441.jpg]()
De laatste sessie flink achter een Porsche 944 zitten jagen. Ik was maar net iets sneller als hem, waardoor ik op zijn kont bleef hangen. Inhalen ging helaas niet. Wel leuk gespeeld iig.
You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op
zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.