quote:
Op dinsdag 18 januari 2011 10:43 schreef daNpy het volgende:Dat gaat wel ten koste van de stevigheid. Dan kun je die buis net zo goed weglaten.
Bovendien zit er geen bekleding op de deur, en de deur steekt dus verder niet naar binnen....
Voor zijdelingse impact is het juist beter als hij naar buiten gebogen staat inderdaad.
Specs:
- FE-DOHC motor (148pk versie met 10.0:1 zuigers en FE5A nokkenassen)
- verstelbare nokkenastandwielen
- 70mm trottlebody
- Wezel chip
- olie opvangbak tbv carterontluchting
- KUWE uitlaatspruitstuk ( 4 --> 1)
- Green luchtfilter
- shortshifter
- 2.0 12v versnellingsbak
- Fidanza alu vliegwiel
- AP 4 pots remklauwen
- grotere remschijven
- aangepaste remdrukverdeler
- Stalen remleidingen
- lucht inlaten richting de remschijven
- Rondom camberplates
- KW schroefset
- PU bushings overal
- Ford Probe stabilisatorstang
- costum tailing armen achter
- Ford Probe stabilisatiebrug achter
- olie temp meter
- olie druk meter
- volt meter
- 2,5" Simons uitlaatsysteem
- volledig gestript interieur
- lexaan zijruiten
- lexaan luchtinlaten in zijruiten
- Sparco evo stoelen
- QSP 5 punts gordels
- FIA gekeurde rolkooi
- Finishline bodykit
- JDM knipperlichten
- JDM sidemarkers
- gecleande achterklep
- luchthapper op de motorkap
- verstevingingsframe motorkap verwijderd
- hoodpins
- kill switch
- startknop
- Snapoff naaf
- 2 maal Toyo Proxes R888
- 2 maal Bridestone Potenza RE070
- 4 maal 17" VOLK SE37
- ED's veerpootbrug