Komt zo wel.. minimaal 1 inprikken anders is het billen knijpen maandagquote:Op donderdag 1 mei 2008 15:31 schreef MarkNMGN het volgende:
Suarez speelt inderdaad goed, maar weergaloos? Dan had 'ie er wel ééntje ingeprikt.
Hij had inderdaad moeten scoren, maar goed, hij houdt constant 2-3 man bezig, waardoor zometeen Huntelaar vrij komt en die schiet hem er wel in. Let maar opquote:Op donderdag 1 mei 2008 15:31 schreef MarkNMGN het volgende:
Suarez speelt inderdaad goed, maar weergaloos? Dan had 'ie er wel ééntje ingeprikt.
Ik schat zelf Heereveen hoger in dan Twente.quote:Op donderdag 1 mei 2008 15:33 schreef MarkNMGN het volgende:
Ajax zal zo wel scoren inderdaad, denk dat de evt. wedstrijd tegen Twente een stuk interessanter wordt.
Ik vind het een hele leuke wedstrijd hoor. Twee ploegen die aanvallend willen én kunnen voetballen. Het is toch wel een klein wondertje dat het nog steeds 0-0 staat.quote:Op donderdag 1 mei 2008 15:33 schreef MarkNMGN het volgende:
Ajax zal zo wel scoren inderdaad, denk dat de evt. wedstrijd tegen Twente een stuk interessanter wordt.
Ik ook, maar zoals Heerenveen nu speelt.quote:Op donderdag 1 mei 2008 15:34 schreef MaxC het volgende:
[..]
Ik schat zelf Heereveen hoger in dan Twente.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |