Komt zo wel.. minimaal 1 inprikken anders is het billen knijpen maandagquote:Op donderdag 1 mei 2008 15:31 schreef MarkNMGN het volgende:
Suarez speelt inderdaad goed, maar weergaloos? Dan had 'ie er wel ééntje ingeprikt.

Hij had inderdaad moeten scoren, maar goed, hij houdt constant 2-3 man bezig, waardoor zometeen Huntelaar vrij komt en die schiet hem er wel in. Let maar opquote:Op donderdag 1 mei 2008 15:31 schreef MarkNMGN het volgende:
Suarez speelt inderdaad goed, maar weergaloos? Dan had 'ie er wel ééntje ingeprikt.
 .
.

Ik schat zelf Heereveen hoger in dan Twente.quote:Op donderdag 1 mei 2008 15:33 schreef MarkNMGN het volgende:
Ajax zal zo wel scoren inderdaad, denk dat de evt. wedstrijd tegen Twente een stuk interessanter wordt.

Ik vind het een hele leuke wedstrijd hoor. Twee ploegen die aanvallend willen én kunnen voetballen. Het is toch wel een klein wondertje dat het nog steeds 0-0 staat.quote:Op donderdag 1 mei 2008 15:33 schreef MarkNMGN het volgende:
Ajax zal zo wel scoren inderdaad, denk dat de evt. wedstrijd tegen Twente een stuk interessanter wordt.

Ik ook, maar zoals Heerenveen nu speelt.quote:Op donderdag 1 mei 2008 15:34 schreef MaxC het volgende:
[..]
Ik schat zelf Heereveen hoger in dan Twente.

.
 .

!
! 

quote:Op donderdag 1 mei 2008 15:45 schreef MarkNMGN het volgende:
Heerenveen - Suarez 0-1.

quote:
 .
 .

Inderdaad zeg, de hele wedstrijd al.quote:Op donderdag 1 mei 2008 15:53 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Wat een drama achterin bij Heerenveen eigenlijk.

Je zal toch moeten toegeven dat dat niet bepaald z'n sterkste kant is.quote:

Zit al met z'n hoofd in het buitenland.quote:Op donderdag 1 mei 2008 15:54 schreef Mr.Mills het volgende:
Wat is dr met KJH vandaag

Zou toch wat zijn als we tegen de meest scorende ploeg (op Ajax na) de 0 houdenquote:Op donderdag 1 mei 2008 15:54 schreef VoreG het volgende:
wij krijgen ook nog wel ons traditionele tegendoelpunt

we spelen dan ook in frieslandquote:Op donderdag 1 mei 2008 15:55 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
Zit al met z'n hoofd in het buitenland.

idd drommedahl durft het nietquote:Op donderdag 1 mei 2008 15:55 schreef Mindstate het volgende:
Die bal had net veel eerder naar Suarez gespeeld moeten worden.

quote:

Oké ik moest lachen.quote:

quote:Op donderdag 1 mei 2008 15:58 schreef GieJay het volgende:
Wanneer moeten we tegen twente trouwens?

waar en wanneer is volgend jaar eigenlijk de CL finalequote:Op donderdag 1 mei 2008 15:58 schreef GieJay het volgende:
Wanneer moeten we tegen twente trouwens?

Is het kampioensfeest weer op P3?quote:Op donderdag 1 mei 2008 16:00 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
waar en wanneer is volgend jaar eigenlijk de CL finale

quote:Op donderdag 1 mei 2008 16:00 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
waar en wanneer is volgend jaar eigenlijk de CL finale

Nop in Eindhovenquote:

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |