Eigen vervoer zou ik behoorlijk wat geld op toe moeten leggen, dus dat was niet echt een optie.quote:Op maandag 28 april 2008 23:51 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Goed bezig.
Hoe staat 't met de woonruimte c.q. het vervoersprobleem?
Mja, op zich... de trein stopt zo ongeveer ín je kantoor, dus wat dat betreft is het wel te doen. En al helemaal als het 100% vergoed wordt... scheelt je een hoop verkeersellende. Zowel de A326 als de A50 staan nogal vast 's ochtends, dus vrolijk zou je daar ook niet van wordenquote:Op dinsdag 29 april 2008 00:00 schreef kastanova het volgende:
[..]
Eigen vervoer zou ik behoorlijk wat geld op toe moeten leggen, dus dat was niet echt een optie.
2 appartementen huren ook niet.
En openbaar vervoer wordt geheel vergoed, dus dat gaat hem worden. Scheelt me nog een dik uur reistijd per dag ook.
quote:Op dinsdag 29 april 2008 00:01 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
U gaat door voor een plek bij mij in bed
zijn dat niet die kneuzen van watskeburt?quote:
Ik stond zelfs midden op de middag al vast, dus dat kan smorgens alleen maar erger worden.quote:Op dinsdag 29 april 2008 00:02 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Mja, op zich... de trein stopt zo ongeveer ín je kantoor, dus wat dat betreft is het wel te doen. En al helemaal als het 100% vergoed wordt... scheelt je een hoop verkeersellende. Zowel de A326 als de A50 staan nogal vast 's ochtends, dus vrolijk zou je daar ook niet van worden.
Absoluut. Huldequote:Op dinsdag 29 april 2008 00:15 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Juh al de hele daggeweldige ontdekking
Kom maar brengenquote:Op dinsdag 29 april 2008 00:25 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik heb nog een oranje broek die gestreken moet worden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |