Niet of over een paar jaar ofzo! Zoals het hoort!quote:
over 2 jaar pas heb ik gelezen ergens. Hoop eik over 5 jaar ofzo als wij GTA VI aan het spelen zijn.quote:Op maandag 28 april 2008 19:08 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Niet of over een paar jaar ofzo! Zoals het hoort!
De engine staat,.... zal mij niet verbazen dat we zeker nog 1 nieuwe GTA zien deze gen los van de DLC die nog moet komen.quote:Op maandag 28 april 2008 19:09 schreef Magneet het volgende:
[..]
over 2 jaar pas heb ik gelezen ergens. Hoop eik over 5 jaar ofzo als wij GTA VI aan het spelen zijn.
quote:Op maandag 28 april 2008 19:08 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Niet of over een paar jaar ofzo! Zoals het hoort!
Mijn vrouw heeft diverse naaktfoto's,... zal vragen of ze je er paar kan PM-enquote:
Ik F5.quote:Op maandag 28 april 2008 19:30 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Mijn vrouw heeft diverse naaktfoto's,... zal vragen of ze je er paar kan PM-enOh,... en ik wilde topicviews inderdaad
Gijs,... ik ga om 00:00 naar Game-maniaquote:Op maandag 28 april 2008 19:33 schreef Bastard het volgende:
Zou het zin hebben om straks nog even naar de MM te gaan?
Piemel in je hand? Foto's in uniform? Ze zal zo wel posten hier,.... kan niet lang duren!quote:
wil het niet meer wetenquote:Op maandag 28 april 2008 19:52 schreef Chocobo het volgende:
Stil,.................... gewoon stil,..............
http://www.g4tv.com/trail(...)V_Causing_Chaos.html
Gijs je hebt toch een reserveringskit? Dan heb je toch geen kans maar gewoon een exemplaar!quote:Op maandag 28 april 2008 20:14 schreef Bastard het volgende:
Net bij de MM geweest... ik was de 20e die er vanavond naar vroeg..... ik had kans om er morgenochtend 1 te bemachtigenHele muur met reserveringskits waren er door heen,
Spel is heus wel te krijgen, ook zonder reserveringskit.quote:Op maandag 28 april 2008 20:14 schreef Bastard het volgende:
Net bij de MM geweest... ik was de 20e die er vanavond naar vroeg..... ik had kans om er morgenochtend 1 te bemachtigenHele muur met reserveringskits waren er door heen,
niet slecht... maar toch ook niet spectaculair?quote:Op maandag 28 april 2008 20:30 schreef Chocobo het volgende:
Mooiste natuurlijke borsten ooit!!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 28 april 2008 20:49 schreef QueenR het volgende:
[..]
niet slecht... maar toch ook niet spectaculair?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |