quote:In zijn laatste wedstrijd kreeg hij van scheidsrechter Charles Corver een symbolische rode kaart, waarna hij op de schouders van het veld gedragen werd.
Vandaar dit topic.quote:
quote:Op maandag 28 april 2008 18:25 schreef tong80 het volgende:
Trouwens off topic. Mooiste en leukste TV-fragment van het jaar
Ik ga nog een keer kijkenquote:
quote:Op maandag 28 april 2008 18:25 schreef tong80 het volgende:
Iemand die zei graag bij Ajax had willen spelen maar het niet kon maken tegenover zijn Feijenoord suportersquote:
Inderdaad, iedere keer weer lig ik dubbel, wat een geweldige vent. TV-moment van het jaar!quote:
Ik heb alle WK's op Video. Ooit gecopyeerd van eurosport. Elk WK heeft een officieele film. Lijkt me dat er ook officieel aan is te komen.quote:Op maandag 28 april 2008 19:38 schreef N.i.c.k het volgende:
Nee, maar het wordt me ook niet veel duidelijker zo.
Net zo min als ik kan beoordelen hoe goed cruijff of pele waren.
Kun je historische wedstrijden ergens kopen / downloaden ?
Inderdaad hij ging op het geluid van de bal afquote:Op maandag 28 april 2008 20:23 schreef qwerty_x het volgende:
in een interview vertelde hij eens dat hij zeer slechte ogen had en alles in een soort van waas zag
zoals hij zelf zei: "ik vraag me af hoe goed ik nou eigenlijk echt zou zijn geweest met een stel goede ogen of lenzen in"
En rond was met Kees Rijvers om bij PSV te komen voetballen maar de voorzitter wilde geen spelers van boven de rivieren.quote:Op maandag 28 april 2008 19:08 schreef tong80 het volgende:
[..]
Iemand die zei graag bij Ajax had willen spelen maar het niet kon maken tegenover zijn Feijenoord suporters
Open een Faas Topicquote:Op maandag 28 april 2008 23:29 schreef golfer het volgende:
Kan je nagaan hoe goed Faas Wilkes was, maar daar is tong80 weer een te jonge user voor.
Ja, Willem was een leuke voetballer, maar niet in de categorie Wilkes, Cruijff, Van Basten en Bergkamp.quote:Op maandag 28 april 2008 23:41 schreef tong80 het volgende:
Open een Faas Topic
Maar ik heb gelijk met dit topic of niet Golfert ?
Ik zet hem op hetzelfde niveau als Bergkamp Rensenbrink en van Basten.quote:Op maandag 28 april 2008 23:45 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja, Willem was een leuke voetballer, maar niet in de categorie Wilkes, Cruijff, Van Basten en Bergkamp.
Net even daaronder. Net even wat minder begaafd.
Daarom waren ze zo goedquote:Op dinsdag 29 april 2008 01:24 schreef DuvelDuvel het volgende:
Ik vind het wel raar dat de twee beste voetballers van Nederland totaal niet te volgen zijn als ze aan het praten zijn.
Wat een geweldige vent is het toch.quote:Op maandag 28 april 2008 18:25 schreef tong80 het volgende:
Maar ken je hem als voetballer ? Dat is de vraag.quote:Op dinsdag 29 april 2008 02:56 schreef Nashje het volgende:
Haha dat fragment. Schitterend.
Vind het altijd mooi als een presentator een vraag aan hem stelt en hij vervolgens stil blijft, geen antwoord geeft en een rare kop trekt.
Hier is hij trouwens een held, behalve bij mijn ma. Die vindt hem irritant op zondag.quote:Afl.: Van Hanegem. Portret van Willem van Hanegem. De hoogte- en dieptepunten van zijn carrière
Mijn mooiste moment van de Kromme is met een terminale Ernst Happel dat ie zijn hand vast houdt en moeite doet niet te huilenquote:Op maandag 26 mei 2008 18:32 schreef Guncta het volgende:
Kan iemand dat filmpje vinden van RTL voetbal over dat hij stil wordt?
Echt zo'n kippevelmoment.
Zal even een docu opzoeken voor dit topic..
Als het Ronaldo was geweest.....quote:
Inderdaad. Willem die vertelde over zijn schilderijen. Schitterend!quote:Op vrijdag 16 maart 2012 17:57 schreef GGMM het volgende:
Enorme droogkloot is het. Vooral die momenten bij DWDD waren super om zien.
Want?quote:Op vrijdag 16 maart 2012 19:26 schreef hello_moto1992 het volgende:
Ik vind het altijd maar een irritante man.
Feijenoord was destijds wereldtop.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 15:29 schreef pirlo444 het volgende:
Niet zo goed anders speelde hij wel bij Madrid ofzo
Dat is overdreven.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |