Dat is wel lang geledenquote:Op maandag 28 april 2008 22:43 schreef Enchanter het volgende:
Weet ik ook niet , die gozer heeft natuurlijk ook nooit echt een kans gehad , A3 zag het gewoon niet in hem zitten , laten we hopen dat van Basten dat wel ziet , dat die gozer kan voetballen heeft ie wel bewezen.
dat jongetje probeert zich nog altijd te bewijzenquote:Op maandag 28 april 2008 22:16 schreef Ordinair het volgende:
Feyenoord is bereid mee te werken aan een transfer van Buijs.
Pfff, dat jullie dit soort dingen nog steeds leuk vinden...quote:Op maandag 28 april 2008 22:51 schreef toma het volgende:
dat jongetje probeert zich nog altijd te bewijzen
ik kan er nog steeds om lachen als ik dat moment terug ziequote:Op maandag 28 april 2008 22:57 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Pfff, dat jullie dit soort dingen nog steeds leuk vinden...
Stukje pizza?quote:Op maandag 28 april 2008 22:57 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Dat is retro jeweetssquote:Op maandag 28 april 2008 22:57 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
blijft heerlijkquote:Op maandag 28 april 2008 22:51 schreef toma het volgende:
[..]
dat jongetje probeert zich nog altijd te bewijzen
Waarom dat? Hij heeft geen enkele ervaring op dat gebied, alleen als speler.quote:Op maandag 28 april 2008 23:39 schreef w00h00 het volgende:
Keje Molenaar als Algemeen Directueur?
Ik weet niet zoveel van die man, maar toen hij laatst bij Studio Voetbal zat, vond ik het toch een hele intelligente man, maar dat dacht ik eerlijk gezegd van Van Geel ook, maar Molenaar heeft wat meer voetbal know how volgens mij.
Zie mijn sigquote:
Molenaar is DE man bij uitstek die geschikt is voor de functie die nu open is. De funtie als technisch coordinator voor van Basten. Molenaar is een jurist die ook voetbalverstand heeft. Er moet iemand komen die van Basten aanvult op het technische gebied. Als ze goed samen kunnen werken en mekaar de ruimte gunnen zou dit een mooi duo kunnen zijn.quote:Op maandag 28 april 2008 23:48 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Waarom dat? Hij heeft geen enkele ervaring op dat gebied, alleen als speler.
Nou ik denk dat Davids tegen Real Madrid wel zijn scheenbeschermers had gedragen.quote:Op maandag 28 april 2008 23:43 schreef Noshiba het volgende:
Davids zegt zijn stimulans van nature te bezitten: 'Het maakt mij niet uit of ik tegen Real Madrid of FC Zwolle speel. Ik ga met dezelfde instelling de wedstrijd in. Ik denk dat dat ook een van de grote problemen is bij de selectie van Ajax. Sommige spelers hebben wat moeite om ook tegen kleinere clubs het allerbeste te geven.'
Jaakke was ook een jurist maar die wil ook iedereen wegquote:Op dinsdag 29 april 2008 00:07 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Molenaar is DE man bij uitstek die geschikt is voor de functie die nu open is. De funtie als technisch coordinator voor van Basten. Molenaar is een jurist die ook voetbalverstand heeft. Er moet iemand komen die van Basten aanvult op het technische gebied. Als ze goed samen kunnen werken en mekaar de ruimte gunnen zou dit een mooi duo kunnen zijn.
Omdat?quote:Op dinsdag 29 april 2008 00:00 schreef TiMPiN het volgende:
Molenaar vind ik een misselijkmakend ventje
Nee ik heb podiumvreesquote:Op maandag 28 april 2008 23:08 schreef Sethje het volgende:
Zou Dario nu op komen treden bij zijn eerste wedstrijd in de Arena.?
quote:Op dinsdag 29 april 2008 00:17 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Jaakke was ook een jurist maar die wil ook iedereen weg
Hij komt over als een lijkenpikker die altijd z'n mond open doet als er chaos is.
En wanneer is het laatst dat hij iets met voetbal heeft gedaan? 15/20 jaar geleden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |