abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_58382589
quote:
Op dinsdag 29 april 2008 15:35 schreef Nashje het volgende:

[..]

Vertel mij maar dan wanneer ze die back-up hadden moeten gebruiken? De hele 2e seizoenshelft hebben ze het met Heitinga en Vermaelen gedaan.
Er deden zich een paar situaties voor. Zoals Vermaelen die er een keer af moest, waardoor Emanuelson werd teruggehaald om linksback te lopen en Vertonghen doorschoof naar het centrum, en vervolgens Rommedahl (meen ik?) erin kwam. Het zal dan ook wel met tactiek te maken hebben, maar Koster had ook gewoon Kuffour erin kunnen gooien. Maar hij zal wel niet voldoen aan de eisen van een Ajax-basisspeler, maar dan is het triest dat de technische staf dat niet voor het verhuur hebben ingezien.
pi_58382907
quote:
Op dinsdag 29 april 2008 16:12 schreef Urquhart het volgende:

[..]

Er deden zich een paar situaties voor. Zoals Vermaelen die er een keer af moest, waardoor Emanuelson werd teruggehaald om linksback te lopen en Vertonghen doorschoof naar het centrum, en vervolgens Rommedahl (meen ik?) erin kwam. Het zal dan ook wel met tactiek te maken hebben, maar Koster had ook gewoon Kuffour erin kunnen gooien. Maar hij zal wel niet voldoen aan de eisen van een Ajax-basisspeler, maar dan is het triest dat de technische staf dat niet voor het verhuur hebben ingezien.
Dat inderdaad. Je gooit je elftal op meerdere plaatsen om, waarbij je Emanuelson op een plaats opstelt waar hij meerdere malen gefaald heeft en je aanval op papier verzwakt. Al deze noodgrepen alleen om Kuffour niet in te hoeven brengen.
  dinsdag 29 april 2008 @ 17:25:56 #253
166976 DuvelDuvel
Altijd heet en altijd hype
pi_58384014
Mij lijkt het meest logische dat Lindgren en Emanuelson de plekken in nemen van de Belgen. Kan me niet voorstellen dat Kuffour nu ineens een basisplaats krijgt.
#FreeHat
pi_58384119
Terug uit NY

Heb wel alles kunnen bijhouden, dan maar die kut play offs winnen
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
Michael Jackson 1958-2009
pi_58384355
quote:
Op dinsdag 29 april 2008 15:25 schreef jna het volgende:

[..]

Daley Blind staat inderdaad nog sneller in de basis
Na vanavond is dat ook afgelopen. De A1 van Ajax moet namelijk vanavond tegen GVA (de club waar ik ook voetbal). Een bekende van me staat daar in de spits. Hij is zelf een ras Feyenoorder, en ik heb hem gezegt dat als hij Blind een doodschop geeft hij van mij een kratje bier krijgt
  dinsdag 29 april 2008 @ 17:45:26 #256
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_58384356
http://www.nusport.nl/200(...)mbieert-trainerschap

Ook stagelopen bij Ajax, dan moet Klaas Jan Huntelaar haast wel blijven.
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_58384372
quote:
Op dinsdag 29 april 2008 17:45 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

Na vanavond is dat ook afgelopen. De A1 van Ajax moet namelijk vanavond tegen GVA (de club waar ik ook voetbal). Een bekende van me staat daar in de spits. Hij is zelf een ras Feyenoorder, en ik heb hem gezegt dat als hij Blind een doodschop geeft hij van mij een kratje bier krijgt
Boefje!
  dinsdag 29 april 2008 @ 17:46:33 #258
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_58384379
quote:
Op dinsdag 29 april 2008 15:25 schreef jna het volgende:

[..]

Daley Blind staat inderdaad nog sneller in de basis
So? Lijkt me alleen maar goed, Daley Blind heeft nog toekomst, Samuel Kuffour duidelijk niet.
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_58384587
Zaak van psv uit laten ze schieten, geen SV voor mensen dus?
  dinsdag 29 april 2008 @ 18:20:07 #260
100648 kevin33
Trotse vader!
pi_58384983
'Ajax wil af van Leonardo'

dinsdag 29 april, door SV, Amsterdam, 17:20u, VI
Volgens de Voetbal International zou Ajax af willen van Leonardo. Dat is nog niet aan de speler of zijn zaakwaarnemer meegedeeld.

Zijn zaakwaarnemer zei wel in het weekblad dat de complete subtop van Nederland belangstelling heeft voor de vleugelaanvaller.

Binnenkort heefft de Braziliaanse speler een gesprek met toekomstig Ajax-coach Van Basten, waarin meer duidelijk zal worden.

EN

itesse heeft Slijngard op het oog

dinsdag 29 april, door rodriquez7, arnhem, 16:33u, VI/AS
Vitesse heeft Donovan Slijngard op het oog, zo valt in Voetbal International te lezen. De verdediger van Jong Ajax wordt gezien als ideale versterking voor de Arnhemmers.

Technisch directeur Marc van Hintum bekeek de 20-jarige Slijngard al meerdere malen. Daarin liet de linksback, die een aflopend contract heeft, een goede indruk achter.

Mocht Slijngard zijn contract bij Ajax verlengen, dan krijgt de verdediger in de voorbereiding de kans zich te bewijzen van trainer Marco van Basten.
Ik sta op de grens. Van vroeger en later.
Voor mij een ruimte. Die ik nog niet ken.
Achter mij alles. Wat ik achter moet laten
Ik sta hier met niets meer. Dan alleen wie ik ben
pi_58384997
quote:
Op dinsdag 29 april 2008 17:45 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

ben jij ff een stoere bink zeg
pi_58385114
quote:
Op dinsdag 29 april 2008 18:20 schreef kevin33 het volgende:

itesse heeft Slijngard op het oog

dinsdag 29 april, door rodriquez7, arnhem, 16:33u, VI/AS
Vitesse heeft Donovan Slijngard op het oog, zo valt in Voetbal International te lezen. De verdediger van Jong Ajax wordt gezien als ideale versterking voor de Arnhemmers.

Technisch directeur Marc van Hintum bekeek de 20-jarige Slijngard al meerdere malen. Daarin liet de linksback, die een aflopend contract heeft, een goede indruk achter.

Mocht Slijngard zijn contract bij Ajax verlengen, dan krijgt de verdediger in de voorbereiding de kans zich te bewijzen van trainer Marco van Basten.
eerste waar ik aan denk als ik dit lees: die kopen we over 2 jaar voor een paar miljoen weer terug
pi_58385174
Anders gewoon een jaar verhuren aan Vitesse!
pi_58385283
Meeuwis voor 5 miljoen maar ophalen dan ? Lijkt me goede vervanger voor Davids, alleen al door zijn heldenoptreden tegen psv.
pi_58385309
quote:
Op dinsdag 29 april 2008 18:36 schreef N.i.c.k het volgende:
Meeuwis voor 5 miljoen maar ophalen dan ? Lijkt me goede vervanger voor Davids, alleen al door zijn heldenoptreden tegen psv.
5 miljoen is wel een beetje aan de hoge kant.
  dinsdag 29 april 2008 @ 18:40:35 #266
82589 S-Two
barba macacu
pi_58385363
Ik zie veel liever De Zeeuw, maar die zal ook wel meer kosten.
Before R. Kelly had his teens.. Wutang had their cream
Slick Rick had his rings... crack rock had it's fiends
Martin Luther had his dreams, Stevie Wonder could sing
or Elvis was king, Hip Hop was on the scene
pi_58385423
quote:
Op dinsdag 29 april 2008 18:40 schreef S-Two het volgende:
Ik zie veel liever De Zeeuw, maar die zal ook wel meer kosten.
Mag Ajax wel opschieten, ik denk dat de Zeeuw anders na de zomer actief is bij een hele leuke club uit de Serie A.
pi_58385549
Sulejmani is er donderdag definitief niet bij
  dinsdag 29 april 2008 @ 18:52:06 #269
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_58385559
Ik merk dat ik vandaag toch heel anders die koninginnenacht inga als vorig jaar. Mijn god zeg, ik zat toen echt tegen het suicidale aan.

Maar nou, hopchop, aan het bier, en dat hou ik lekker vol tot donderdagavond, dan ben ik er pas weer. Fijne koninginnenacht/dag, Heerenveen-Ajax, hemelvaart, geniet ervan.
Gourmetten of steengrillen?
pi_58385605
quote:
Op dinsdag 29 april 2008 18:52 schreef Silenus het volgende:
Ik merk dat ik vandaag toch heel anders die koninginnenacht inga als vorig jaar. Mijn god zeg, ik zat toen echt tegen het suicidale aan.

Maar nou, hopchop, aan het bier, en dat hou ik lekker vol tot donderdagavond, dan ben ik er pas weer. Fijne koninginnenacht/dag, Heerenveen-Ajax, hemelvaart, geniet ervan.
Ga jij er nog heen? Ik niet iig.

Ik ben nu al naar de kk, word nog gezellig hehe.
pi_58385678
quote:
Op dinsdag 29 april 2008 18:51 schreef Cyberia18 het volgende:
Kwalitatief hoogstaande flauwekul voor de intelligente onbenul!
pi_58385690
quote:
Op dinsdag 29 april 2008 18:51 schreef Cyberia18 het volgende:
Die simuleert een blessure, omdat hij volgend jaar naar Amsterdam komt .
pi_58385720
quote:
Op dinsdag 29 april 2008 18:36 schreef N.i.c.k het volgende:
NO FUCKING WAY!

Maar wat een oorlog in het Nederlandse voetbal mooi man! Ik krijg steeds meer vertrouwen in volgend jaar! MONTANA ook al?
AFC Ajax - SS Lazio
29 Aug. Mystery Land 2009
pi_58386369
van Gaal bij DWDD
pi_58386440
quote:
Op dinsdag 29 april 2008 19:36 schreef vliegende_olifant het volgende:
van Gaal bij DWDD
Ik zie het ja
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop: