Unidentified Flying Object. En nu proberen we er hier een Identified Flying Object van te maken, met de weinig nauwkeurige info die is aangereikt. Tot nu toe zijn er (gelukkig) alleen maar wereldlijke mogelijkheden langsgekomen, maar anders zou ik zeggen schopje => TRUquote:
Nou zeg, ik doe mijn bestquote:Op dinsdag 29 april 2008 23:35 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Unidentified Flying Object. En nu proberen we er hier een Identified Flying Object van te maken, met de weinig nauwkeurige info die is aangereikt. Tot nu toe zijn er (gelukkig) alleen maar wereldlijke mogelijkheden langsgekomen, maar anders zou ik zeggen schopje => TRU
Het was een constatering, geen klacht.quote:Op dinsdag 29 april 2008 23:37 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Nou zeg, ik doe mijn best. Heb naar de logs gekeken trouwens, maar op de PC staat het niet. Zal straks op de laptop kijken.
Uit de opslag gejat voor een rondvluchtje door een oud-vlieger zekerquote:Op dinsdag 29 april 2008 23:46 schreef refused. het volgende:
Mischien de achterkant van een SR71 Blackbird
[ afbeelding ]
Uit een museum zelfs (er is er niet één meer geschikt om te vliegen)!quote:Op woensdag 30 april 2008 00:22 schreef Nobu het volgende:
[..]
Uit de opslag gejat voor een rondvluchtje door een oud-vlieger zeker
Nee?! Die zijn dan toch ook maar kort in dienst geweest? Hoe lang al niet meer?quote:
ze waren te duur in onderhoud en de F-22 kan met gemak zijn rol overnemenquote:Op woensdag 30 april 2008 12:23 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Nee?! Die zijn dan toch ook maar kort in dienst geweest? Hoe lang al niet meer?
edit: oh, volgens wikipedia sinds 22 April niet meer
Kan me nog wel herinneren dat ik er over heb zien vliegen (West Brabant) jaren geleden.
TS had het over een paar maanden geleden, dus dat zou nog kunnen dan.quote:
Zal wel een transportkist zijn of een andere kist. stealth bakken komen zeer weining nog over nederland en anders moet je wel heeel erg goed kijken als je er een zietquote:Op zondag 4 mei 2008 13:24 schreef piekartz87 het volgende:
was het niet gewoon 1 of ander transport vliegtuig ofzo? hercules?
of iets anders wat nederland heeft.
best kleine kans dat je 1 van die USA stealth jagers ziet
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |