De gemiddelde Mirage voldoet niet helemaal aan het punt "stil" uit de OP. Ik denk dat het tijd is dat TS die logs erbij gaat zoeken.quote:Op dinsdag 29 april 2008 00:57 schreef elilim het volgende:
afgelopen week heb ik franse mirage 2000 zien vliegen die hadden hier een oefening.
http://www.richard-seaman(...)e2000From4oClock.jpg
quote:Op dinsdag 29 april 2008 16:41 schreef krioro het volgende:
[ afbeelding ]
Lijkt er ook wel een beetje op misschien?
Geen idee, kwam het hier tegen.quote:
Daar dacht ik ook aan.quote:Op dinsdag 29 april 2008 17:00 schreef sp3c het volgende:
Sperwer?
http://img176.imageshack.(...)wertcm1581590ww3.jpg
De kortste weg van de VS naar het midden Oosten loopt over Europa. Dus die kans is groter dan je denkt. Alleen hebben we het over slechts 20 exemlaren, dat maakt de kans weer wat kleiner. Bovendien vliegen ze dermate hoog dat je wel heel toevallig op het juiste moment omhoog moet kijken, en ook nog heel helder weer moet hebben.quote:Op dinsdag 29 april 2008 22:04 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
De kans dat je een B2 over hebt zien vliegen is nihil. Die kom je hier echt niet tegen.
Vlogen die dingen tijdens hun raids niet over de Middelandse Zee?quote:Op dinsdag 29 april 2008 22:13 schreef RonaldV het volgende:
[..]
De kortste weg van de VS naar het midden Oosten loopt over Europa. Dus die kans is groter dan je denkt. Alleen hebben we het over slechts 20 exemlaren, dat maakt de kans weer wat kleiner. Bovendien vliegen ze dermate hoog dat je wel heel toevallig op het juiste moment omhoog moet kijken, en ook nog heel helder weer moet hebben.
Nu ja, ik heb t 3 of 4 keer gezien en één keer twee tegelijk. Plus of ze waren heel groot, of ze vlogen best laag.quote:Op dinsdag 29 april 2008 22:13 schreef RonaldV het volgende:
[..]
De kortste weg van de VS naar het midden Oosten loopt over Europa. Dus die kans is groter dan je denkt. Alleen hebben we het over slechts 20 exemlaren, dat maakt de kans weer wat kleiner. Bovendien vliegen ze dermate hoog dat je wel heel toevallig op het juiste moment omhoog moet kijken, en ook nog heel helder weer moet hebben.
Dat heeft met overvliegvergunningen te maken. In geval van Irak hebben een aantal NAVO-landen de directe aanvalsmissies inderdaad geen toestemming gegeven om over te vliegen. Het is echter wel toegestaan om support-missies te doen. Een militair toestel mag wel overvliegen en zelfs landen als hij onderweg is naar een vliegveld in de regio, om van daaruit offensieve missies te vliegen. In geval van transportvluchten mag er in Europa zelfs geland en geladen/ontladen worden bij vluchten direct naar/van Irak en Afghanistan.quote:Op dinsdag 29 april 2008 22:21 schreef Nobu het volgende:
[..]
Vlogen die dingen tijdens hun raids niet over de Middelandse Zee?
Niet eens verkapt.quote:Op dinsdag 29 april 2008 22:43 schreef Sensation89 het volgende:
Verkapt ik-zag-een-UFO topic
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |