Post jij eens een paint, en tjah.. :p niet iedereen is even goedquote:Op maandag 28 april 2008 17:08 schreef MASD het volgende:
Mijn neefje van 3 weet nog meer talent en zinnigheid in een paint te stoppen.
quote:Op maandag 28 april 2008 17:09 schreef TryX het volgende:
[..]
Post jij eens een paint, en tjah.. :p niet iedereen is even goed
Geef mij 45 minuten.quote:Op maandag 28 april 2008 17:12 schreef cerror het volgende:
Ik geef het een kansje maar ik zie de humor er niet van in.
Ik wacht.quote:
quote:Op maandag 28 april 2008 17:08 schreef MASD het volgende:
Mijn neefje van 3 weet nog meer talent en zinnigheid in een paint te stoppen.
quote:Op maandag 28 april 2008 18:07 schreef MASD het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Met die gedachte zat ik ook in mijn maag, misschien maar gewoon omtoveren naar [PAINT] Bash hier TS' paintkunsten-topic.quote:Op maandag 28 april 2008 19:05 schreef cerror het volgende:
Ja godverdomme, nu kan ik 'm niet meer sluiten na zoiets briljants.
open een topique met MASD z'n paints, en flikker deze dichtquote:Op maandag 28 april 2008 19:09 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Met die gedachte zat ik ook in mijn maag, misschien maar gewoon omtoveren naar [PAINT] Bash hier TS' paintkunsten-topic.
Niks doen, aanbid mij. Dan kan ik verder f5'en met mijn penis in mijn hand.quote:Op maandag 28 april 2008 19:09 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Met die gedachte zat ik ook in mijn maag, misschien maar gewoon omtoveren naar [PAINT] Bash hier TS' paintkunsten-topic.
Na zo'n dis?quote:Op maandag 28 april 2008 19:27 schreef LudoSanders het volgende:
Ik ben eigenlijk wel benieuwd of TS nog komt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.full stops and exclamation marks
Ja toch swa.quote:Op maandag 28 april 2008 19:31 schreef Paramnesia het volgende:
MASD bitchslapped al die fokkerts tantoe hard.
Erg makkelijk achter je pc inderdaad.quote:Op maandag 28 april 2008 19:31 schreef Paramnesia het volgende:
MASD bitchslapped al die fokkerts tantoe hard.
Idd, maak dat es af.quote:Op maandag 28 april 2008 20:02 schreef ToT het volgende:
Dude! Als je gaat painten, doe het dan hier![INTERACTIEFTOPIQUE] *UGH*
(Maar@ deze paint van je hoor!
)
*Paint.exe indrukt*quote:Op maandag 28 april 2008 20:05 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Erg makkelijk achter je pc inderdaad.
* TheSorrow shaked achter zn pcquote:Op maandag 28 april 2008 20:07 schreef MASD het volgende:
[..]
*Paint.exe indrukt*
je lokt het gewoon uit. moment.
quote:Op maandag 28 april 2008 19:15 schreef MASD het volgende:
En waarom is er nog geen TTP topic? voor heerschende posts.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |