Die heeft nog competitie met Barca denk ik.quote:Op zaterdag 10 mei 2008 22:34 schreef toma het volgende:
speelt Bojan nog bij Spanje?
zijn de andere landen echt ZO getalenteerd??quote:Op zondag 11 mei 2008 00:40 schreef DJ_Ryow het volgende:
Nederland duidelijk de minste van de laatste 4. de groep overleven is het hoogst haalbare.
absoluutquote:Op zondag 11 mei 2008 00:45 schreef toma het volgende:
[..]
zijn de andere landen echt ZO getalenteerd??
Dan nog - hij wordt in augustus 18 en is dus niet speelgerechtigd. Da's maar goed ook, drie u17-ek's is misschien ook wat te veel van het goede.quote:Op zaterdag 10 mei 2008 22:44 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Die heeft nog competitie met Barca denk ik.
Was toch vorig jaar ?quote:Op zondag 11 mei 2008 02:28 schreef neilpad het volgende:
Nederland lijkt in het toernooi te groeien. Ik kan me nog een U21 toernooi herinneren waarin NL geloof ik van Oekraine kansloos in de poule fase verloor om ze vervolgens overtuigend te kloppen in de finale. Hetzelfde scenario zit er nog steeds in alleen dan met Turkije.
EK in Portugal voor jeugdteams. Vorig jaar was het in Nederland, het jaar daarvoor in Portugal. 2006 dus.quote:
Ik kan me ook nog een toernooitje in 1988 herinneren!quote:Op zondag 11 mei 2008 02:28 schreef neilpad het volgende:
Nederland lijkt in het toernooi te groeien. Ik kan me nog een U21 toernooi herinneren waarin NL geloof ik van Oekraine kansloos in de poule fase verloor om ze vervolgens overtuigend te kloppen in de finale. Hetzelfde scenario zit er nog steeds in alleen dan met Turkije.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |