Juuuuuuuistquote:Op maandag 28 april 2008 19:01 schreef Deansensitized het volgende:
Wist ik helemaal niet joh!
Oh ja! Je was op vakantie immers
Beetje leuk daar?
Neee en ik moest eerst nog helemaal naar huis reizenquote:Op maandag 28 april 2008 18:48 schreef Deansensitized het volgende:
Die mag niet met haar mond vol praten
Dankuquote:Op maandag 28 april 2008 19:04 schreef Deansensitized het volgende:
Mooi man, veel plezier daar
Foto's!?
Bedoelde gewoon dat je waarschijnlijk naar ik dacht gewoon zat te eten... wat die anderen met hun zieke geesten denken weet ik ook allemaal niet hoorquote:Op maandag 28 april 2008 19:05 schreef Yesse het volgende:
[..]
Neee en ik moest eerst nog helemaal naar huis reizen
Balen man!! Maar dan houden we ze te goedquote:Op maandag 28 april 2008 19:07 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Danku![]()
Ja heb ik wel, maar mn Nokia en Appeltje willen niet connecten met hun blauwe tandenDus ik moet wachten tot ik weer thuis ben
Fawkesquote:Op maandag 28 april 2008 19:08 schreef G.Fawkes het volgende:
hallo luitjes.
Mag ik even zeggen opper beste bui ben. Een werkweek van twee dagen![]()
Deanquote:
Jaquote:Op maandag 28 april 2008 19:08 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Balen man!! Maar dan houden we ze te goed
Nee, maar leuk dat ik word gezochtquote:Op maandag 28 april 2008 19:07 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Bedoelde gewoon dat je waarschijnlijk naar ik dacht gewoon zat te eten... wat die anderen met hun zieke geesten denken weet ik ook allemaal niet hoor
quote:Op maandag 28 april 2008 19:12 schreef Bravebart het volgende:
[..]
JaMaar ik waarschuw alvast, ik maak nooit doorsnee foto's
Dus als er een mooi gebouw is, met een duif die een dropje zit op te eten ervoor, zal de duif op de foto gaan en niet het gebouw
Ik heb al een foto van een wilde schildpad op de Akropolis
Hoe bedoel je?? Ben er de hele dag zowat geweest hoorquote:Op maandag 28 april 2008 19:09 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
DeanWe hebben je moeten missen vandaag
Hehehequote:Op maandag 28 april 2008 19:12 schreef Bravebart het volgende:
[..]
JaMaar ik waarschuw alvast, ik maak nooit doorsnee foto's
Dus als er een mooi gebouw is, met een duif die een dropje zit op te eten ervoor, zal de duif op de foto gaan en niet het gebouw
Ik heb al een foto van een wilde schildpad op de Akropolis
Is correctquote:Op maandag 28 april 2008 19:14 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Hoe bedoel je?? Ben er de hele dag zowat geweest hoor
Zie je wel Fawkes, beter oplettenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |