Ongewenst aangezicht.quote:Op maandag 28 april 2008 18:40 schreef OldJeller het volgende:
Dit gaat werkelijk problemen en aanrandingen uiteindelijk opleveren.
Tevens moet je men ook behoeden voor ongewenst gedrag, maar ook ongewenst aanzicht.
Zo zouden enkel fijne vrouwen zich op deze manier mogen tonen en ook kansloze, lelijke mannen zou toegang moeten worden ontzegd.
Maar dat gebeurt niet, dus zal het niet werken.
Ach kan best een uurtje bijquote:Op maandag 28 april 2008 12:43 schreef Basp1 het volgende:
Dan maken we er nog wel een exta zwem uurtje erbij.
We hebben al:
het boerkini uurtje,
naakzwem uurtje,
Bejaardensoos uurtje,
Babyzwemmen,
discozwem uren, enz,,,
WEL!quote:Op maandag 28 april 2008 19:13 schreef K-Billy het volgende:
[..]
Ongewenst aangezicht.Als jij iets niet mooi vindt dan kijk je maar gewoon niet. Ook lelijke mensen hebben het recht om er te zijn, vind ik, en hoeven niet verpakt over straat, terwijl mooie mensen wél mogen dragen wat ze willen.
Belachelijk dat iemand anders voor je gaat bepalen of je wel of niet kleding aandoet. Over het algemeen word ik meer opgewonden als een vrouw net nog wat verhult, dan als ze helemaal naakt is.
Aanranding in een zwembad ?quote:Op maandag 28 april 2008 19:07 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Zoals je eigenlijk je fiets gewoon zonder slot in het centrum van een grote stad zou moeten kunnen neerzetten en na twee uur weer terugkomen om hem te pakken en weer weg te fietsen. Maar nee, meestal is die dan gejat.
Dat mag niet, dat is tegen de wet. Het gebeurt toch wel, ook al zijn de meeste mensen er op tegen en doen ze dit niet, er zijn blijkbaar mensen die het wel doen.
Ik wil niet eens de tieten van iedere vrouw zien.![]()
Tevens ben ik ook voor om gewoon speciale tijden voor lelijke mensen te maken in het zwembad ofzo.
Nee, eigenlijk ook weer niet, het boeit me weinig.. zwembad...
Niet met allemaal mensen er omheen, maar heb een tijd lang in een prive zwembad gezwommen (in mijn eentje) en vond het toen best prettig.quote:Op maandag 28 april 2008 12:37 schreef Herald het volgende:
dus in Denemarken is er wel behoefte aan? Of is dit naar aanleiding van zo'n ludieke actie maanden geleden? Volgens mij vinden vrouwen het zelf namelijk ook niet echt prettig om topless te zwemmen in een binnenbad.
quote:PS wel toevallig dat als ik dit topic open heb er ineens een boel collega's langskomen om dingen te vragen of te melden.
Die is niet meer geloofwaardigquote:Per slot van rekening bestaan ze slechts uit veel vet, wat vocht en weefsel. [b]Niets om opgewonden van te raken, aldus raadsleden.[b]
Ze trekt velen, maar baantjes?quote:Op maandag 28 april 2008 12:28 schreef WammesWaggel het volgende:
Is het bekend waar Kira Eggers haar baantjes trekt?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |