zit je aan de pillen?quote:Op dinsdag 29 april 2008 07:51 schreef Cothen het volgende:
[..]
Dus ga je naar de winkel en koop je een notebook met een sneller processor, een dvd-speler, eem goede grafische kaart en een grote harde schijf.
Kies een merk als Toshiba, Dell, IBM, Sony en je zit goed.
Windows XP kan je trouwens wel vergeten, dat wordt niet meer geleverd op een notebook, tenzij je het er zelf op gaat zetten.
Cenio is verder gewoon een baggermerk dat meer aandacht besteed aan het uiterlijk dan aan de kwaliteit.
quote:Op woensdag 7 mei 2008 14:14 schreef Sander170 het volgende:
[..]
En ik vind jou triest dat je me natrekt terwijl je uit respect me ook gewoon in me waarde kunt laten.
Nou en of ik een laptop wil kopen ik ben er alleen nog niet uit, dat jullie nou zo triest en zielig doen,
kom op zeg het is mijn geld mijn leven mij notebook, hey je hoeft niet te reageren...
En aandacht ik zei toch al je hoeft niet te reageren, dwing ik iemand dan?![]()
Zo einde discussie, door naar deeltje 3.
Tuurlijk kan het serieus ik ga er ook één serieus kopen,quote:Op donderdag 8 mei 2008 18:10 schreef Sjibble het volgende:
[..]
Wat plan je eigenlijk met die laptop te doen?
En dus precies?
Voor werk/thuis combo of als je vaak weg bent is het handig. Maar om voor een laptop 3k neer te leggen om films op je bank te kunnen kijken is eigenlijk absurd.
Wij willen dus eigenlijk weten wat je er allemaal mee wilt doen, en waar het ding naar toe zal gaan, waarom zo veel vermogen wilt etc. Voor je bij ons aan komt janken dat er iets mis mee is.
Dus waar gaat ie overal voor dienen? Waar ga je em gebruiken?
tering zeg, nu ik het topic heb doorgelezen kan ik er echt niet meer serieus op in
Vooral gezien de ruime keuze van overpricede kutlaptops. Je zal ipv 3300 wel 330 euro bedoelen?
1. Je reist veel, zit op kantoor etc. Wanneer zou jij willen gamen?
2. Je doet kantoorbezigheden, geen 3d modelering, videomontage of wat dan ook.
Denk niet dat je accu lang meegaat vriend. Mijn accu gaat ruim 5 uur mee bij kantoorbezigheden, en bij gamen gaat ie nog net een anderhalf uur mee! Fijn dat je een extra accu meeneemt, maar dan toch.
Die Acer Aspirce 5720 is prima voor jou, laptopje voor 600 euro en doet het echt prima. Redelijke videokaart, cpu, ruim geheugen en genoeg op je HDD. Externe HDD is beter te doen.
Geef max 750 uit aan een laptop, en dan 2250 euro voor een dikke HD-TV met een PS3![]()
Je weet er zo te lezen niet mee om te gaan. Ding is alleen bedoeld om mee te patsen.
Acer en Asus beter dan Dell?quote:Op vrijdag 9 mei 2008 09:22 schreef v1st4suX het volgende:
idd mooi weer
maar waarom koop je in godsnaam een dell![]()
ik had zelf eerder gekozen aan een:
- alienware
- xxodd
- asus
- acer
als ik jouw geld had
Heb je zulke rampzalige ervaringen met de Mediamarkt?quote:Op zaterdag 10 mei 2008 12:22 schreef erikkll het volgende:
WAAROM? Ik heb zelden grotere prutsers gezien dan bij de mediamarkt! Dat meot je niet doen!
kutservice - lees: praatjes zodat ze je dingen aansmerenquote:Op zondag 11 mei 2008 02:53 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Heb je zulke rampzalige ervaringen met de Mediamarkt?
IEDEREEN heeft rampzalige ervaringen met de Mediamarkt!quote:Op zondag 11 mei 2008 02:53 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Heb je zulke rampzalige ervaringen met de Mediamarkt?
Oke bedankt ik heb er ook niet gekocht hoor!quote:Op zondag 11 mei 2008 10:14 schreef erikkll het volgende:
[..]
IEDEREEN heeft rampzalige ervaringen met de Mediamarkt!
Ze zijn overigens ook DUUR! Ze hebben altijd 1 of 2 spotgoedkope aanbiedingen om mensen in de waan te laten dat ze heel goedkoop zijn, maar ondertussen vragen ze de hoofdprijs voor verouderde apparatuur in de hoop dat aan onwetende mensen te slijten.
quote:Op zondag 11 mei 2008 13:46 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Ik ben bij een Low-Budget-Shop geweest.
Low budget?quote:Op maandag 28 april 2008 01:43 schreef Sander170 het volgende:
Ik wil best rond de ¤ 2.000 á ¤ 3.000 euro uitgeven.
Het geld heb ik ervoor dus is geen probleem!
Dus welke zou jij kopen als ik je 3.000 euro zou geven?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |