'Gaan jaa samenwonen jaaa'quote:Op dinsdag 29 april 2008 09:58 schreef Etcetera het volgende:
Soempie
m'n zus en vriend gaan ja samenwonenals ik kon zou ik het filmen en er een slapstick van maken
quote:
ja maar ze slaapt nog thuis, duurt nog minstens een maand geloof ikquote:En nu mag je de kamer van je zus? En wanneer ga je met Pitt samenwonen?
dit is trouwens een halve gewordenquote:Op maandag 28 april 2008 21:31 schreef Etcetera het volgende:
ik ga nog ff 1 of 2 afleveringen van ncis kijken en dan
Af en toe word ik er ook op betrapt. Echt tijd om uit Groningen weg te gaan dus.quote:
Dus jij bent er elke dag om ze te helpen?quote:
ik heb wel leukere dingen te doenquote:Op dinsdag 29 april 2008 10:25 schreef Soempie het volgende:
[..]
Dus jij bent er elke dag om ze te helpen?![]()
Je wilt je zus toch graag het huis uit hebben, of niet dan.quote:
quote:Op dinsdag 29 april 2008 10:45 schreef sir_dalord het volgende:
soempie, neem alstublieft het hef in handen voor de kamerindeling!
anders word de woonkamer straks gewoon een hok vol met computers en mogen de gasten zitten op kratjes bier!
quote:Op dinsdag 29 april 2008 10:51 schreef Etcetera het volgende:
van de enige persoon van wie ik zou verwachten dattie het voor wiebel zou opnemen
Ik begin het ook al te doenquote:'Gaan jaa samenwonen jaaa'![]()
Je kunt toch leuke anekdotes posten?quote:Op dinsdag 29 april 2008 09:58 schreef Etcetera het volgende:
Soempie
m'n zus en vriend gaan ja samenwonenals ik kon zou ik het filmen en er een slapstick van maken
quote:Op dinsdag 29 april 2008 10:45 schreef sir_dalord het volgende:
soempie, neem alstublieft het hef in handen voor de kamerindeling!
anders word de woonkamer straks gewoon een hok vol met computers en mogen de gasten zitten op kratjes bier!
ze willen tapijt van beneden op de zolder leggen (makes sense)quote:Op dinsdag 29 april 2008 10:57 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Je kunt toch leuke anekdotes posten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |