Alles op schaal maken natuurlijk!quote:Op maandag 28 april 2008 19:16 schreef Soempie het volgende:
Ik had een plattegrondje getekend en Sven is hem aan het invullen met meubels. Alleen tekent hij heel klein, waardoor er veel meer meubels in kunnen, dan in werkelijkheid.! En stug blijven volhouden dat het wel gaat passen.
quote:Op maandag 28 april 2008 19:36 schreef Nembrionic het volgende:
Hoog opgeleide vrouwen minder geil
Kijk, en daarom houden die moslims hun vrouwen thuis
Oh, ik zit al aan mijn tweede studie.quote:Dus hoe meer opleiding een dame heeft genoten, des te beroerder is haar seksleven.
Nee bij Lego moet alles precies en strak in elkaar passen.quote:Op maandag 28 april 2008 19:39 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik dacht dat je van Lego juist een beter ruimtelijk inzicht zou krijgen.
Die deurtip ben je dus al lerende achter gekomen?quote:Op maandag 28 april 2008 19:39 schreef wyccie het volgende:
[..]
Alles op schaal maken natuurlijk!
Pak ruitjespapier, meetlint, schaar, potlood en plakband.
Als je het plakband een beetje minder plakbaar maakt met je vingers, kun je een lusje maken waarmee je de meubels kunt 'verschuiven'.
Zorg ervoor dat je van kasten de opengeslagen deuren erbij neemt.
Aldus, de expert.
Lullig voor jequote:Op maandag 28 april 2008 19:41 schreef wyccie het volgende:
[..]
[..]
Oh, ik zit al aan mijn tweede studie.
Nee hoor, ik was al slim van mezelf.quote:Op maandag 28 april 2008 19:44 schreef Nembrionic het volgende:
Die deurtip ben je dus al lerende achter gekomen?
Zo doe ik het ook altijd, maar dit keer waren we de rolmaat vergeten. Gaat dus op het oog.quote:Op maandag 28 april 2008 19:39 schreef wyccie het volgende:
[..]
Alles op schaal maken natuurlijk!
Pak ruitjespapier, meetlint, schaar, potlood en plakband.
Als je het plakband een beetje minder plakbaar maakt met je vingers, kun je een lusje maken waarmee je de meubels kunt 'verschuiven'.
Zorg ervoor dat je van kasten de opengeslagen deuren erbij neemt.
Aldus, de expert.
Hoezo niet?quote:Op maandag 28 april 2008 19:47 schreef Nembrionic het volgende:
Ik ga waarschijnlijk toch niet naar Rock Werchter
quote:Op maandag 28 april 2008 19:43 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nee bij Lego moet alles precies en strak in elkaar passen.
Dus al die meubels waar Sven aan denkt GAAN ook passen. Je moet alleen niet verwachten dat je erop kunt zitten of tussendoor kunt lopen
Waarom dan een huis kopen?quote:Op maandag 28 april 2008 20:15 schreef Wiebelkont het volgende:
Ik ben blij met een plekje voor mijn computertje en een plekje om te slapen
mag je niet?quote:Op maandag 28 april 2008 19:47 schreef Nembrionic het volgende:
Ik ga waarschijnlijk toch niet naar Rock Werchter
quote:Op maandag 28 april 2008 19:43 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nee bij Lego moet alles precies en strak in elkaar passen.
Dus al die meubels waar Sven aan denkt GAAN ook passen. Je moet alleen niet verwachten dat je erop kunt zitten of tussendoor kunt lopen
yeah rightquote:Op maandag 28 april 2008 20:15 schreef Wiebelkont het volgende:
Oy!
Mijn huidige kamer en de kamer daarvoor waren ook nattevingerwerk. Dat komt echt wel goed! Tis meer die wagonlading aan zooi waar Soemp mee aan komt zetten die we in de kast(en) kwijt moeten
moedig.quote:Op maandag 28 april 2008 20:36 schreef Wiebelkont het volgende:
[..]
Iedereen hier is met Soemp!
Wie neemt het voor mij op?
Omdat de mensen waar ik mee ga zitten te twijfelen aangezien de acts waar zij voor willen gaan ook al in losse concerten komen. En ik ga niet in mijn eentje. Maar het is vooralsnog onbeslist.quote:
Bestel dan maar een bankquote:Op maandag 28 april 2008 20:15 schreef Wiebelkont het volgende:
Als fervent ex-Legoer heb ik met mijn Lego-opmerking toch min of meer jouw kant gekozenquote:Op maandag 28 april 2008 20:36 schreef Wiebelkont het volgende:
[..]
Iedereen hier is met Soemp!
Wie neemt het voor mij op?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |