Dat had ik ook een keer, ging de wekker af om 5 uur 's morgens (krantenlopen), was die Rick Astley aan het zingen. Da's echt een heel vreemde ervaring danquote:Op maandag 28 april 2008 07:27 schreef J.Clarkson het volgende:
Moggel herep!
Mezelf rick-rolled daarnet.Draaide de radio bij om 3FM te krijgen, kom ik langs 1 of andere regionale pauper zender. Jawel! Never gonna give you up........
Op 3fm was net reclame voor GTA IV en de xbox, vanaf vandaagquote:Op maandag 28 april 2008 07:27 schreef J.Clarkson het volgende:
Moggel herep!
Mezelf rick-rolled daarnet.Draaide de radio bij om 3FM te krijgen, kom ik langs 1 of andere regionale pauper zender. Jawel! Never gonna give you up........
OT: Kleine kans dat ie vandaag te koop is op sommige plekkies.... Wacht de reacties hier wel af.
lolquote:Op maandag 28 april 2008 08:13 schreef DaMook het volgende:
[..]
Op 3fm was net reclame voor 3fm en de xbox, vanaf vandaag.
Heb het ge editquote:
dubbele lolquote:Op maandag 28 april 2008 08:52 schreef DaMook het volgende:
[..]
Heb het ge editMoest natuurlijk GTA IV en de xbox zijn ipv 3fm en de xbox
.
geloof me: het heeft geen zinquote:Op maandag 28 april 2008 09:13 schreef jorienvdherik het volgende:
Ik ga zo in de stad kijken !
En dan ga je fifa halenquote:
Succesquote:Op maandag 28 april 2008 09:13 schreef jorienvdherik het volgende:
Ik ga zo in de stad kijken !
Waarom 1 uurquote:Op maandag 28 april 2008 09:27 schreef Rolstoelvandaal het volgende:
Net even gebeld naar de winkel waar ik 'm heb besteld. Dat is een kleine winkel hier in de stad, geen keten ofzo.
Vanmiddag om 1 uur mag ik het spel gaan afhalen.
STOP ! zeg dat nu niet, je jinxed iedereen op die manier zoquote:Op maandag 28 april 2008 09:26 schreef Wootism het volgende:
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Gisteren is gewoon mijn fokking HD Tv overleden!!!! DIT VERZIN JE TOCH NIET?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Gewoon gisteren weetje wel, echt gewoon 2 dagen voor de release!!!!
Er is GEEN God!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |