abonnement Unibet Coolblue
pi_81590535
studio appartement gezocht in utrecht, budget max 1000 euro
Don't trust anyone else!
Trust me!
  donderdag 27 mei 2010 @ 08:24:30 #202
231003 Muki
I will kick your ass.
pi_81956286
Gezocht!!

Kamer van min. 12 m2 in Leiden voor max 400 euro.
Het liefst in een studentenhuis met fusie; als het een verenigingshuis is maakt het niks uit (geen Minerva).
Voor een eerstejaars die psychologie gaat studeren .
pi_82224066
Vanaf 1 juli appartementje gezocht in Arnhem, moet geschikt zijn voor 2 personen!
Max. Huurprijs 600 all in. Voor de rest niet heel veel eisen.
pi_83114113
Appartement in omgeving Haarlem/Amsterdam gezocht voor 2 personen. Minimale oppervlakte is 22 m2 en maximale huurprijs is 600 inclusief G/W/L.
  dinsdag 22 juni 2010 @ 14:02:29 #205
48008 TheRoman
Smee 'gain
pi_83141639
Te koop óf te huur; per direct te betrekken appartement (80m2) in Leidschendam (20 min reizen van Den Haag Centraal). Om dubbele lasten te voorkomen, stellen we ons huis tegen break-even prijs beschikbaar voor een huurder.

De minimale huurtermijn bedraagt 3 maanden, het huis blijft overigens wel in de verkoop staan (ook met een opzegtermijn van 3 maanden). We laten veel dingen staan, zoals vaatwasser, kasten, magnetron, oven, koelkast, fornuis en enkele lampen.

Koopprijs: ¤ 140.000,-
Huurprijs: ¤ 750,- incl. GWL, servicekosten en verzekering

Meer info: http://www.funda.nl/koop/(...)an-stolberglaan-410/
Appartement in Leidschendam *te huur* of *te koop*. 20 minuten van Den Haag Centraal, vlak bij A12, A4 en winkelcentrum Leidsenhage!
Meer informatie op Funda ~ ¤ 130.000
pi_83342649
Ik zoek een kamer te Breda voor +/- 250 incl. alles. Liefst minimaal 12 m² en in de buurt van het NHTV Mgr. Hopmansstraat.

Als je een leuke kamer hebt kun je me pm'en
pi_83435049
Studio / Appartement gezocht in Utrecht Centrum

Ik ben opzoek naar een studio / appartement in Utrecht, binnen de singels!
Budget is ¤750,-

¤50 beloning voor de gouden tip.
Was ik maar rijk en niet zo gelukkig.
pi_83881041
Gezocht: Zelfstandige studio/appartement rond Hilversum/Baarn/Almere

Ben in december begonnen met werken, dus weinig thuis. Huurprijs maximaal ¤600 incl. g/w/l. Sta al wel ingeschreven voor een sociale huurwoning, maar dit duurt erg lang.
Gek meisje
pi_83913209
Gezocht: (zelfstandige) appartement in Hilversum, Utrecht of Almere (of ergens anders in de buurt van Amsterdam) waarvoor huurtoeslag aangevraagd kan worden.
pi_84296932
Gezocht kamer in Hilversum!!!! Liefst een tijdelijke kamer van augustus t/m december!! Ga stage lopen bij live4you dus moet veel in Hilversum zijn. Ben jij of ken jij iemand die tijdelijk uit zijn kamer vertrekt? Budget is maximaal ¤300,- aangezien ik nu dubbele woonlasten heb. Minimaal 10m2! Gemeubileerd is mooi meegenomen!
pi_84378981
Gezocht:

Kamer of studiowoning in Amsterdam of omgeving
Max. 400 euro per maand
Minimaal 20m2 en liefst eigen douche, keuken en wc (ook graag reageren als dit niet zo is )
pi_84919405
Met spoed gezocht ivm aanvang nieuwe baan 1 september (en op en neer reizen vanuit Wageningen is niet te doen):
Kamer in Den Haag!

Ik heb slechts twee bescheiden wensen, namelijk dat het een gezellig, sociaal huis is waar regelmatig samen wordt gegeten o.i.d. en dat mijn super-toffe-lieve-schattige-schone-rustige-opm'nkamerlevende kat Jaantje mee mag (you'll love her, I assure you!).

Korte omschrijving van mij: 25 lentes jong, spontaan, gezellig, hou van sporten (frisbee), natuur, reizen (tijd in buitenland gewoond), lezen, biertjes/wijntjes, goede gesprekken en het strand.

Als je iets weet, neem contact me met op!
Duizend maal dank,
Inge
  Moderator vrijdag 6 augustus 2010 @ 14:45:04 #213
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_84938474
Hmm iemand die iets leuks weet ? zeg tussen rotterdam - den haag in ? (dus rotterdam , schiedam , delft , rijswijk , den haag )
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
  dinsdag 24 augustus 2010 @ 11:21:22 #214
311159 Mutsefluts
Call me Karl.
pi_85639828
Kamer aangeboden in Leiden! 15 m2, alleen voor eerstejaars met reistijdvoorrang, vanwege die hele fijne eerstejaarsperiode...
Beschikbaar per 10-09-2010, ongeveer ¤280,- per maand exclusief internet. 9 huisgenoten, schoon huis, spontane gezelligheid, samen eten, op max. 10 minuten fietsen van het centrum met een AH XL en een Lidl om de hoek. Ideaal voor de luie student O-)

De hospiteeravond is a.s. donderdag al (Yeah, I know, goeie timing :') ) PM voor linkje naar Kamernet :)
  dinsdag 7 september 2010 @ 08:22:26 #215
66083 Platina
78th Element
pi_86154644
Kamer in onderverhuur aangeboden in verband met buitenlandse stage.

Locatie: Den Bosch
Oppervlakte: 21 m2 (incl. eigen douche en wc)
Meubilair: Bed, stoelen, bank, koelkast, kast, bureau

7 huisgenoten, mogelijkheid tot gezamenlijk eten. Periode van 1 november tot en met 28 februari.
Prijs: 300 euro per maand (exclusief internet en borg).

Graag reageren via PM of mail.
  vrijdag 10 september 2010 @ 12:04:39 #216
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_86273219
Woonruimte gevraagd in Maastricht (Randwyck).

Ik ga voor mijn Master opleiding afstuderen in het academisch ziekenhuis in Maastricht en zoek voor woonruimte met ingang van nu of oktober, tot juni/juli volgend jaar. Onbepaalde tijd is voor de verhuurder natuurlijk ook een optie, aangezien ik er bijna een jaar zal blijven.

Zelfstandige, (gestoffeerde/gemeubileerde) woonruimte waarvoor huurtoeslag aangevraagd kan worden heeft mijn voorkeur. Of een kamer(tje) in een rustig studentenhuis waar mensen vriendelijk met elkaar omgaan. Vrijblijvend samen koken is gezellig, maar zelfstandig is ook prima. :Y)

Budget ongeveer 220 tot 450 EUR incl. servicekosten indien woning geschikt is voor huurtoeslag maar lager mag natuurlijk ook. Voor een kamer zo max 300-350 EUR.

Graag PM of e-mail indien je iets hebt, dan kom ik graag kijken! Kamerruil met mijn stek in Eindhoven ook mogelijk.

[ Bericht 2% gewijzigd door Stereotomy op 11-09-2010 23:11:18 ]
Confidence through competence
pi_86675506
Het lijkt me erg sterk dat je aanspraak kan maken op de huurtoeslag in Maastricht op deze manier.
Woningen waarvoor je huurtoeslag krijgt gaan tot een bedrag van maximaal 675 euro (tussen 23 en 64 jaar), plus dat je een eigen toegangsdeur hebt. Is dat niet het geval, dan dien je te beschikken over een eigen aanrecht en/of badkamer. De meeste kamers in dit segment dien je te regelen via het kamerbureau.
Het lijkt me sterk, dat je bij een particulier kans maakt op een kamer met huurtoeslag op deze manier.

Vaak is het hier de regel, heb je een eigen bel en kan je daarmee de voordeur openen (zo'n telefoon om te vragen wie er aan de deur staat), dat je dan recht hebt op de toeslag.

Verder ben ik ook op zoek:
Appartement Maastricht aan de westkant van de Maas

Bij voorkeur in de wijken Centrum, Statenkwartier, Sint-Pieter, Belfort, Wolder, Champagne.
De wijken Daalhof en/of Brusselse Poort hebben ook mijn interesse, maar minder dan de eerstgenoemden.

Appartement dient te beschikken over eigen keuken en badkamer.
Daarnaast ben ik op zoek naar een appartement met weinig tot geen geluidshinder (veroorzaakt door buren en/of verbouwingen). Over de huurprijs kan onderhandeld worden.

Onlangs ben ik afgestudeerd voor mijn opleiding International Business. Ik ben zelf al geruime tijd woonachtig in Maastricht (in de wijken Centrum, Belfort en momenteel Sint Pieter) en heb veel vrienden en familie in de stad wonen.
pi_86680674
Gezocht;

Huurwoning in Schiedam of heel dicht bij Schiedam
Huur: Max ¤350
Kamers; Het liefst 3 slaapkamers (ivm kinderen), hoeven geen grote kamers te zijn

PM me :)
  zondag 3 oktober 2010 @ 15:29:29 #219
182073 invine
blablabla etc.
pi_87133843
Gezocht:
Kamer/Appartement in amsterdam of eventueel diemen.

max ¤400,- en groter dan 10m2 :)
Ik drink nooit meer! maar ook niet minder.
pi_87139117
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 17:28 schreef wc-eend het volgende:
Gezocht;

Huurwoning in Schiedam of heel dicht bij Schiedam
Huur: Max ¤350
Kamers; Het liefst 3 slaapkamers (ivm kinderen), hoeven geen grote kamers te zijn

PM me :)
Dat klinkt niet heel erg realistisch, dat betaal je misschien voor één studentenkamer..
pi_87667293
quote:
Op dinsdag 7 september 2010 08:22 schreef Platina het volgende:
Kamer in onderverhuur aangeboden in verband met buitenlandse stage.

Locatie: Den Bosch
Oppervlakte: 21 m2 (incl. eigen douche en wc)
Meubilair: Bed, stoelen, bank, koelkast, kast, bureau

7 huisgenoten, mogelijkheid tot gezamenlijk eten. Periode van 1 november tot en met 28 februari.
Prijs: 300 euro per maand (exclusief internet en borg).

Graag reageren via PM of mail.
PM gestuurd
pi_87667977
Nee hoor, bij de woningbouw heb je ze ook maarja, via de organisatie duurt zoooooo lang :P
pi_87672753
Ik heb eens voor je gekeken maar ik heb echt niets onder de 450-500 gevonden..
pi_87674472
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 14:51 schreef _Loki het volgende:
Ik heb eens voor je gekeken maar ik heb echt niets onder de 450-500 gevonden..
Ik reageer toch echt op woningen onder de 400 :P
pi_87725381
Ik heb al een tijdje een apart topicje hiervoor, maar ik ontdekte dit topic vandaag dus ik zal mijn berichtje hier ook maar even plaatsen:

Hallo mensen,

Ik ben 17 jaar en ik zit op Avans Hogeschool in Den Bosch waar ik de studie MER doe. Omdat ik nogal ver moet reizen zoek ik een kamer... Het liefst niet al te duur (als het even kan minder dan ¤300 incl.)
Dus als je een aanbod hebt, laat het me maar weten...

Alvast Bedankt

ps. ik ben al ingeschreven bij woonservice e.d. , ik zoek vooral iemand die een familielid/vriend/wiedanook heeft die toevallig nog wel een kamer beschikbaar heeft. Ik denk namelijk dat het met woonservice e.d. nog een hele tijd kan duren voor ik een kamer heb
pi_88039878
Gezocht (per 1/12/2010 of 1/1/2011)
Appartement in Amersfoort (1 -of 2 persoons), budget ca ¤800,- incl

Sta al ingeschreven bij DirectWonen/Rotsvast/Nederwoon maar nog niet echt tevreden over hun aanbod, en voorwaarden...
Dus als iemand een leuke tip heeft... :)
  donderdag 28 oktober 2010 @ 16:21:16 #227
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_88070451
Woning te koop in Schiedam

2 kamer appartement uit 1930, ong 65m2 met achtertuin en achteruitgang. leuke starterswoning.
Ligging is ideaal, op loopafstand van het centrum maar toch voldoende gratis parkeergelegenheid voor de deur en in 30 minuten fiets je naar het centrum van Rotterdam.

De woning bestaat uit een slaapkamer, badkamer met wasmachine aansluiting, douche en toilet, woonkamer en een keuken. Woning is voorzien van een gaskachel en er is een huurgeiser (Tempus) aanwezig in de keuken.

VVE in dit "appartementencomplex" is voor slechts 2 woningen (deze en de bovenwoning) dus als er reparaties aan het pand gebeuren gaat dat gewoon in onderling overleg met de bovenburen. Daarvoor geen bijdrage VVE vereist.

foto's:













De prijs van dit alles, slechts 90.000 euro (koopsom) k.k.

Voor meer informatie of een bezichtiging is mijn PM beschikbaar of je kunt contact opnemen met de makelaar:

www.maeslanden.nl
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
  zaterdag 20 november 2010 @ 23:06:19 #228
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_88959739
Gemeubileerde woonruimte in Maastricht gevraagd vanaf 1 januari 2011 tot en met juli 2011 voor werkende master student, liefst wijken Centrum of Wyck. Maximaal 450 EUR incl.

Ik woon momenteel nabij het Vrijthof, maar moet m'n woonruimte weer afstaan aan de oorspronkelijke huurder die terugkomt van haar stage. Ik moet nog een halfjaartje onderzoek doen in het azM, dus wil graag doorverhuizen elders in Maastricht. :)
Confidence through competence
pi_89046128
Gezocht: woonruimte in Amsterdam voor stelletje (mijn broertje en schoonzus) beide universitaire studenten waarvan schoonzus engelstalig. Zij is hierheen gekomen om samen met mijn broertje te zijn alleen het vinden van een woning is nog al lastig gebleken tot nog toe. DUWO is sowieso geen optie omdat ze niet in Amsterdam studeren.

Tijdelijk is ook geen probleem, zijn bereid om bij vakantie bijvoorbeeld ook voor de poes te zorgen.
"Not everything that counts can be counted, and not everything that can be counted counts."
  dinsdag 30 november 2010 @ 23:16:26 #230
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_89366682
Ik ben per 1/1 op zoek naar woonruimte in Groningen voor mij en mijn vriendin.

50+ m2, max 700 ex, CV is gewenst. Liefst aan de rand van het centrum.

Weet iemand wat toevallig?
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_90020788
gezocht: Woonruimte in Eindhoven van eind januari tot halverwege juni (afstudeerstage). Mijn budget is ongeveer 350 euro, speciale wensen qua wc's, badkamers of keukens heb ik niet echt, enige voorkeur die ik heb is geen grote huisdieren.

Weet iemand iets voor me? stuur me een PM of reageer in dit topic.
Once I had a little game, I think you know the game I mean, I mean the game called go insane!
-je webicon was 3,8Mb, max. 100Kb toegestaan, niet terugplaatsen!-
pi_90023052
Ik zoek per direct woonruimte in Amsterdam.

Binnen de ring, min 16m2, max 700 euro.

In geval van 2 slaapkamers: max 1400 (die kan ik delen met een vriendin)
  vrijdag 17 december 2010 @ 00:16:19 #233
266754 VeerEli
Nee, ik ben niet Pools.
pi_90026940
Ik weet er alleen eentje voor je in Amsterdam Oost (bij de dappermarkt)
B-b-b-bird, Bird, The Bird is the word.
pi_90180323
Hallo,

ik ben benieuwd of een van jullie mij nog steeds kan helpen.

Per direct ben ik op zoek naar een goed appartement/studio aan de westkant van Maastricht (in wijken als Centrum, Belfort, Sint Pieter, Campagne, Wolder, Jeker) voor een prijs van maximaal 750/800 euro inclusief. Voor mij is het van belang dat het een rustige ruimte is, waar geen tot weinig geluidsoverlast is.

Verder ben ik bereid om degene die mij in contact brengt met een verhuurder/eigenaar een tip te geven van rond de 150 euro.

Ik hoor graag van jullie...

P.S. Uiteraard ben ik bekend met de vele woningstichtingen die de stad kent. Bij de grotere coöperaties zoals Maasvallei/Servatius maak ik geen kans aangezien hun er lange wachttijden op na houden. Andere woningstichtingen in de particuliere sector zoals Maaslandbeheer/ProHousing/Rotsvast, heb ik nog even niet benaderd door de hoge bemiddelingskosten en hoge bedragen aan borg die gevraagd worden. Ik doe eigenlijk ook liever zaken, direct met de eigenaar zelf (zo heb ik dat eerder ook altijd gedaan, ook in het buitenland toen ik daar woonachtig was).

[ Bericht 3% gewijzigd door JL... op 20-12-2010 19:35:25 ]
pi_90180419
Wel zo handig als je de stad er even bij zet.. :')
Maastricht?
Op zondag 6 mei 2012 16:24 schreef Tamashii het volgende:
Dat kan niet. Dit stond in de Volkskrant. :'(
pi_90181091
quote:
1s.gif Op maandag 20 december 2010 15:40 schreef Cerbie het volgende:
Wel zo handig als je de stad er even bij zet.. :')
Maastricht?
Bedankt voor de tip. Heb hem overgenomen uit het Maastricht topic.
Post is bij deze aangevuld.
  zondag 2 januari 2011 @ 11:38:19 #237
213360 ChrisMoneymaker
heeft geen idee.
pi_90738514
Gezocht:

kamer / studio / appartement in Haarlem / Hoofddorp / Amsterdam.
Maximaal 650 euro incl. gas/water/licht.

Ik hoor graag iets via PM.
pi_91080330
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 november 2010 23:16 schreef Catch22- het volgende:
Ik ben per 1/1 op zoek naar woonruimte in Groningen voor mij en mijn vriendin.

50+ m2, max 700 ex, CV is gewenst. Liefst aan de rand van het centrum.

Weet iemand wat toevallig?
Als je een huisje hebt gevonden, wil je me dan even op de hoogte houden hoe dat is gelukt? Ik zoek zelf ook iets dergelijks voor mij en m'n vriendin :)
  vrijdag 28 januari 2011 @ 11:38:20 #239
297615 MellaBella
Love is not a maybe thing.
pi_91982591
Gezocht:

Appartement binnen de ringbanen van TILBURG voor mijn vriend en ik.
Beide vaste baan.

Maximaal 600 euro incl. gas/water/licht.

Ik hoor graag iets via PM.
  dinsdag 8 februari 2011 @ 00:04:56 #240
93231 Sosa
Bolivian druglord
pi_92485811
Gezocht:

Woonruimte Apeldoorn.

Bij voorkeur alles zelfstandig.

Huurprijs NOTK/in nader overleg.

Wie weet iets?
I only tell you once. Don't fuck me, Tony. Don't you ever try to fuck me.
  dinsdag 8 februari 2011 @ 19:39:26 #241
93231 Sosa
Bolivian druglord
pi_92515137
Of in directe omgeving Apeldoorn kan evt. ook.
I only tell you once. Don't fuck me, Tony. Don't you ever try to fuck me.
pi_92785338
Goedendag,

Zoals in de TT vermeld: een kamer (of anderszins) gezocht voor een Italiaans echtpaar waarvan in ieder geval de man als architect werkzoekend is.
De dame (beiden zijn overigens 33 á 34 jaar oud en spreken ook Engels) zal waarschijnlijk ander werk gaan zoeken in Amsterdam.
Op dit moment verblijven zij bij mij sedert een maand als huisgenoten, doch in Rotterdam en omstreken is geen werk te vinden.
Thans is er uitzicht op werk (heb begrepen een betaalde stageplaats) aan de Ruyterkade te Amsterdam.

Ik heb ze al geïnformeerd dat het lastig zal worden, maar niet geschoten is altijd mis.......

Iemand een suggestie ?

Beleefd groetend,
Fietsenmaker
  woensdag 16 februari 2011 @ 11:48:21 #243
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_92860421
quote:
1s.gif Op zondag 9 januari 2011 19:50 schreef PteV het volgende:

[..]

Als je een huisje hebt gevonden, wil je me dan even op de hoogte houden hoe dat is gelukt? Ik zoek zelf ook iets dergelijks voor mij en m'n vriendin :)
Voor jou en de anderen

www.zeeven.nl

vereiste is vaak dat je geen student bent en werkt. Maar we hadden binnen anderhalve week een woning
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_92905518
Iemand die succesvol is geweest in haar zoektocht dankzij dit topic? Zie alleen maar verzoekjes iedere keer :')
pi_93116864
Per 1 maart komen er in ons studentenhuis twee chille kamers vrij voor een halfjaar. Ze kosten 390 en 420 euro per maand. Huis is netjes en gezellig. Douche deel je met 1 huisgenoot. Woonkamer en keuken deel je met 2 huisgenoten. Heb je interesse? PM me dan!
Juridisch advies nodig? Maar geen behoefte aan een hoge kostenpost? Ga dan naar:
| www.consolve.nl |
pi_93117010
Waar is het? :')
pi_93117281
quote:
1s.gif Op maandag 21 februari 2011 19:51 schreef _Loki het volgende:
Waar is het? :')
Wel zo makkelijk he?:p

Gaat om Groningen. Centrum is nog geen vijf minuten fietsen. Zernike is 10 minuten fietsen.
Juridisch advies nodig? Maar geen behoefte aan een hoge kostenpost? Ga dan naar:
| www.consolve.nl |
pi_93731004
Samen met mijn vriend ben ik op zoek naar:

Net appartment/ woning in Amsterdam binnen de ring. Maximaal 900 euro inclusief g/w/l.

Het liefst in Amsterdam West aangezien we de buurt al kennen, maar andere delen is ook prima!

Ik ben zelf afgestudeerd Bedrijfskundige en mijn vriend studeert nog aan de VU. We zijn nette en sociale mensen en we roken niet :)

Mocht iemand ons kunnen bemiddelen naar een leuk appartement, dan geven we 100 euro beloning :) alle tips zijn welkom! Kan ook via PM.
Strawberry Flavour..
  dinsdag 12 juli 2011 @ 22:28:28 #249
138258 LasTeR
Run for your life.
pi_99388980
quote:
Locatie:Huissensestraat, Arnhem
Oppervlakte:17 m2
Huurprijs:¤ 320 inc.
Beschikbaar vanaf:01-08-2011 voor onbepaalde tijd.

Ik zoek een huurder voor mijn kamer. Per 15 augustus is deze kamer beschikbaar.

Het woonoppervlak is 17m2. Het appartement bestaat in totaal uit 4 kamers, dus deel je de voorzieningen (keuken/badkamer/douche) met 3, rustige, bewoners.

De kamer bevind zich in de wijk malburgen oost, Arnhem. Er zit een klein winkelcentrum met twee supermarkten op korte afstand lopen, de stad is op vijf minuten fietsafstand en een bushalte voor de deur.

De kamer word gemeubileerd opgeleverd;
- TV-meubel, Bureau, Kledingkast, Vloerbedekking

De kamer is een poosje terug nog geverfd.

Evt ter overname heb ik nog een tweepersoons bed incl. matras/lattenbodem.

Voor meer informatie/foto's, graag per PM

Alles in overleg met de huisbaas. Kamer is voor één persoon.
Tekst is wat ingekort omdat hij ook zo op kamernet staat. Bij eventuele interesse zie ik het graag per PM tegemoet en dan zal ik ook een aantal foto's meesturen.
Elk huis z’n kruiswoordraadsels
Iedereen z'n plaats aan tafel
Maar ik kom wat later, ik kom wat later
pi_102724359
Gezocht! Woonruimte in Ede en omstreken.

Liefst 2/3 kamers of meer.
Maximale huurprijs is 550/600 incl.
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')