abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_60304123
quote:
Op woensdag 23 juli 2008 17:59 schreef Loqi het volgende:

[..]
En 12 kaarten tegelijk? Lijkt me erg leuk om er zo veel te mogen, maar vind dat er al snel veel geld in gaat zitten( ja ik heb nogal enthousiast kaarten ingeslagen ), niet dat me dat weerhoudt
Ik denk altijd maar zo: elke hobby kost geld. En dit is 92 ct (max) én de prijs van een kaartje (Tussen de 35 ct en 1 euro). Dus maximaal 2 euro per kaart

Er waren 3 kaarten aangekomen: United Arab Emirates, Litouwen en Polen. De 3 nieuwe gaan naar: Oostenrijk, Wit-Rusland en Frankrijk.
  donderdag 24 juli 2008 @ 17:16:25 #102
161748 Loqi
Hoezo sarcastisch?
pi_60324274
quote:
Op woensdag 23 juli 2008 20:36 schreef QTPi het volgende:

[..]

Ik denk altijd maar zo: elke hobby kost geld. En dit is 92 ct (max) én de prijs van een kaartje (Tussen de 35 ct en 1 euro). Dus maximaal 2 euro per kaart

Ja, dat is ook waar Daarom ga ik me ook niet inhouden mocht ik ooit op dat aantal komen

Vandaag geen kaartjes
Knoei
pi_60348599
Vandaag 1 kaartjes uit Australië en 3 kaartjes aangekomen op hun plaats van bestemming...nieuwe adresjes aanvragen doe ik later
  vrijdag 25 juli 2008 @ 22:04:02 #104
161748 Loqi
Hoezo sarcastisch?
pi_60350805
Ik had ook een kaartje uit Australie met een hele lieve vogel
Knoei
pi_60357374
quote:
Op vrijdag 25 juli 2008 22:04 schreef Loqi het volgende:
Ik had ook een kaartje uit Australie met een hele lieve vogel
Wat leuk! Je hebt helemaal de smaak te pakken zeker?

O verrek er waren gisteren 4 kaarten aangekomen... ik ga nu even nieuwe adressen opvragen....
pi_60357407
En ze gaan naar.........
China , Duitsland, Estland en Zwitserland
  maandag 28 juli 2008 @ 12:35:27 #107
161748 Loqi
Hoezo sarcastisch?
pi_60393557
Ik ....uh... heb er een verslaving bij ja Ik moet echt meteen als ik thuis kom op de mat en in m'n mailbox kijken en meteen een kaart sturen als ik weer mag, het is echt veel te leuk
Knoei
  maandag 28 juli 2008 @ 13:29:05 #108
112545 Muck
Meine Sprache: International
pi_60394608
quote:
Op maandag 28 juli 2008 12:35 schreef Loqi het volgende:
Ik ....uh... heb er een verslaving bij ja Ik moet echt meteen als ik thuis kom op de mat en in m'n mailbox kijken en meteen een kaart sturen als ik weer mag, het is echt veel te leuk
leuk he
It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
  maandag 28 juli 2008 @ 15:29:57 #109
161748 Loqi
Hoezo sarcastisch?
pi_60397169
quote:
Op maandag 28 juli 2008 13:29 schreef Muck het volgende:

[..]

leuk he
Te....
Voel me net een klein schoolmeisje met een nieuwe pop
Knoei
pi_60498390
Ik ben momenteel ook druk aan het postcrossen richting mijn oma. Ze ligt nu al een paar weken in het ziekenhuis na een zware operatie aan haar maag. Daar had ze kanker. Nu kreeg ze allerlei vervelende complicaties en kregen we 2 weken geleden te horen dat mijn oma nog maximaal 3 weken te leven heeft......... Geen fijn nieuws dus!

Tot afgelopen dinsdag...... er is een klein wondertje gebeurd want het lichaam van mijn oma is zichzelf aan het herstellen met als gevolg dat er een behandelplan is opgesteld en mijn oma ineens weer kansen heeft. Ze had al afscheid genomen van het leven, wij waren bezig afscheid te nemen. Mijn zus en ik hadden een heel mooi aandenken van haar gehad wat ze mijn ouders heeft laten kopen. Er waren al bepaalde zaken opgezegd....... en ineens krijgen we te horen dat mijn oma blijft leven.

Dan sta je even raar te kijken. We zijn ook dolgelukkig uiteraard. Maar dit is zo'n bizarre situatie! Dus nu lekker veel kaartjes naar oma sturen!
  zaterdag 2 augustus 2008 @ 12:28:07 #111
112545 Muck
pi_60507014
Wat geweldig zeg
pi_60508286
Ik zie dit topic nu pas en ik ken dit helemaal niet
Maar ik ben dol op kaartjes versturen!

Ik zal zo de site eens gaan bekijken en kijken of het iets voor mij is, maar als ik dit zo lees is het erg leuk!

Jullie sturen dus kaartjes van Nederland naar die mensen?
Of ook gewoon andere mooie/leuke/grappige kaartjes?

En als je een kaart ontvangen hebt, dan moet je er dus ook weer 1 aanvragen en terug sturen?

Ben benieuwd!
pi_60511948
Ik heb inmiddels 3 adressen gevraagd erg leuk!

Finland, Duitsland en USA (chicago)

Ben op zoek naar leuke hollandse post/wens/ansicht kaartjes, online te bestellen?
Zit me rot te zoeken maar kan ze niet vinden
pi_60513782
Hoi Tamaartje!! Welkom bij de postcrossclub

Online Hollandse bestellen ben ik zelf ook nog niet tegengekomen. Wordt dus het ouderwetse winkelen bij een Bruna, Boekenvoordeel etc.
pi_60513831
ik heb nog geen één kaart gekregen terwijl er al twee zijn aangekomen
pi_60514383
quote:
Op zaterdag 2 augustus 2008 19:23 schreef QTPi het volgende:
Hoi Tamaartje!! Welkom bij de postcrossclub

Online Hollandse bestellen ben ik zelf ook nog niet tegengekomen. Wordt dus het ouderwetse winkelen bij een Bruna, Boekenvoordeel etc.
Dank je!

Ja ben vanmiddag hier de stad even in gegaan maar kon niet veel vinden, alleen een kaart met tulpen erop
Terwijl die eigenlijk uit Turkije komen haha, maar toch wel een typisch nederlands ding zijn in het buitenland.
Net even met mijn moeder over gehad en die zegt dat ze bij haar in de boekenwinkel wel kaartjes hebben van Holland dus ben benieuwd! Van de week even zoeken

Ik heb overigens vandaag dus 3 adressen gekregen maar kan ze maandag pas op de post doen, ivm postzegels kopen, het postkantoor was vanmiddag dicht.. dit maakt hopelijk niets uit?

Ben benieuwd naar mijn 1e kaartje die ik mag ontvangen

[ Bericht 3% gewijzigd door Tamaartje op 02-08-2008 20:03:54 ]
pi_60514637
Het maakt niet uit, die dagen tellen alleen wel mee.

Ik heb wel eens een kaartje vergeten te posten en daar kwam ik pas na drie weken achter.
Binnen drie dagen werd hij geregistreerd maar ja, ik had dat adres al drie weken dus telde het wel drie weken en drie dagen

Overigens heb ik ook de grootste moeite om kaarten van "Holland"te vinden hoor, ik vind ze wel eens van een grote stad hier in de buurt, maar van mijn stad zijn er helemaal geen maar als ik dan in een echte toeristenstad ben zeg maar neem ik altijd gewoon holland kaarten mee voor een heel jaar
pi_60514973
Oke ja die dagen tellen dan wel,.. maarja ik weet zelf wanneer ik hem heb gepost en waneer die dan is aangekomen dus dat scheelt wel.
Ik ben helemaal enthousiast vind het zo'n leuk idee dit!
Hoelang zijn jullie al actief?
  zaterdag 2 augustus 2008 @ 20:41:13 #119
161748 Loqi
Hoezo sarcastisch?
pi_60515346
Ik net pas
Ik heb vandaag ook weer een hele stapel kaarten ingeslagen, bij de Xenos hebben ze nu goedkope setjes bloemenkaarten, en ik heb een groot aantal kaartjes met molens/klederdracht/kaasmarkt gekocht
Ik stuur heel veel verschillende soorten kaarten: bloemen, dieren, holland, stadskaarten, boekillustraties etc
Knoei
pi_60522837
Ik heb een poos geleden mijn account opgezegd maar ik zag zulke leuke kaartjes (en 30 cent maar, niet duur toch?) dat ik toch weer kriebels krijg. Misschien toch maar weer doen dan
pi_60525162
Bij de action hadden ze laatst ook leuke, met van die poppetjes met klompen, op de kaarten zelf stonden ook klompen,volgens mij heb ik die daarna nog eens bij xenos gekocht. Delfts blauw en oud roze met bijpassende enveloppen.

Ik koop bijna alle kaarten bij xenos en action en ik heb een paar van een klooster/ kerk hier in de buurt (rolduc) waar wel kerkrade op staat.die stuur ik als ze specifiek om kaarten van "mijn woonplaats"vragen.

Ik heb een heel bord in de gang met allemaal kaarten (alleen de exotische, want 200 keer finland gaat ook vervelen!)
pi_60547725
Hier in Alphen gewoon geen normale en leuke kaartjes te vinden...
Allemaal greeting cards (dubbele dus)
Dus ik ga nu vanmiddag even in de woonplaats van mn ouders kijken of die wat hebben
Moeilijk om zo te beginnen!
Binnenkort even overal waar ik kom zoeken naar leuke kaartjes
  dinsdag 5 augustus 2008 @ 13:20:10 #123
161748 Loqi
Hoezo sarcastisch?
pi_60573844
Kaartje uit Japan gekregen, is 20 dagen onderweg geweest.
Mijn kaart naar Mexico is al bijna 30 dagen onderweg En die user is ook bijna nooit online en heeft nog amper kaarten verstuurd (dit jaar zelfs geen), dus die zie ik niet meer aankomen
Knoei
  dinsdag 5 augustus 2008 @ 13:33:55 #124
83885 Weirdow
Floating in hyperspace
pi_60574217
Ik doe nu ook gezellig mee, vanochtend 2 kaartjes op de bus gedaan naar Finland en Amerika.
Foar de kofje net eamelje en dernei ek net...
  dinsdag 5 augustus 2008 @ 13:44:30 #125
112545 Muck
pi_60574528
quote:
Op dinsdag 5 augustus 2008 13:20 schreef Loqi het volgende:
Kaartje uit Japan gekregen, is 20 dagen onderweg geweest.
Mijn kaart naar Mexico is al bijna 30 dagen onderweg En die user is ook bijna nooit online en heeft nog amper kaarten verstuurd (dit jaar zelfs geen), dus die zie ik niet meer aankomen
ik wil niet pessimistisch zijn, maar ik ben bang dat je die kaart wel op je buik kunt schrijven

En natuurlijk heel hartelijk welkom aan alle nieuwe postcrossers
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')