Koerier?quote:Op dinsdag 29 april 2008 21:52 schreef Sanderrrr het volgende:
Ik ben 18 en werk al bijna 2 jaar in een supermarkt voor nu 5 euro per uur. M'n contract loopt over een half jaar af en ik heb het ook wel een beetje gezien hier dus ik ben nu op zoek naar iets anders. Aangezien ik m'n rijbewijs heb lijkt het me wel leuk om iets te doen waar je veel bij onderweg bent. Weet iemand zo'n baantje? Postbode lijkt me niks, maar er zal vast wel iets anders zijn.
chef afwasquote:Op dinsdag 29 april 2008 22:02 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Koerier?
Ben 16, chef afwas, 2,76 (en daarnaast ook nog ongeveer 25,- fooi per maand)
Hoezo 'studeer officieel"? Ben je er niet meer mee bezig?quote:Op woensdag 30 april 2008 01:09 schreef Pumatje het volgende:
ben 23
en verdien het kut salaris als 11 bruto als barman bij mexicaans cafe/restaurant
studeer officieel nog Hbo communicatie
maar over 3 mnd. leger in
juistemquote:Op woensdag 30 april 2008 15:10 schreef hello_moto1992 het volgende:
[..]
Hoezo 'studeer officieel"? Ben je er niet meer mee bezig?
quote:Op zaterdag 12 april 2008 17:01 schreef Breathtaking het volgende:
Ik ben 16 en ehhh ja ik heb eigenlijk best veel baantjes als ik erover nadenk
Ik werk in de pizzaria voor 4 euro per uur + fooien.
Ik pas op bij mensen voor 20 euro per avond (4/5 uur)
Ik verkoop/verkocht (al heel lang niet meer gedaan) kaarten voor het goede doel,
ik kreeg 1,25 per verkocht pakketje kaarten. Meestal verkocht ik zo'n 7/8 pakketjes per uur dus zo'n 8-9 euro. Soms meer, soms minder.
Ik werk op school als surveillant (hahaha) voor 7,50 per uur.
Ik deel flyers uit voor 10 euro per uur
Al die bedragen zijn netto trouwens. En alleen bij de pizzaria en op school werk ik 'vast'
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |