abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 7 mei 2008 @ 09:08:16 #81
35098 Metalfreak
Maar bijt niet
pi_58526000
quote:
Op woensdag 7 mei 2008 04:13 schreef sqdtnz het volgende:
Oh, ik heb zo'n hekel aan die smalltalk. Kerst voorop, familie die je een poosje niet hebt gezien... Altijd weer dezelfde verhalen, vaak nog dezelfde verhalen die je vorig jaar ook al hebt verteld...
Heel herkenbaar, inderdaad voornamelijk bij familie. Het interesseert me echt geen zak wat die oom nu nog steeds doet bij dat vreselijk saaie bedrijf... En elke keer weer dezelfde "grapjes" en "lollige opmerkingen" Ik heb dan ook een gruwelijke hekel aan familiedingen en vermijd ze zo hard mogelijk... Ik ga 1000x liever iets met vrienden doen dan met familie. Behalve mijn ouders en zus (+ haar man) zie ik de rest van mijn familie dan ook niet erg veel...
Don't let my username fool you...
pi_58526043
Als ik iemand ken en ik mag hem niet of ben niet geinteresseert in zijn dag dan vraag ik hem/haar daar ook niet na, zelfs niet als "beleefde wedervraag".
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
pi_58526052
Ik hoop dan dat je ooit al jouw familieleden kwijt raakt.
A little bit hateful
pi_58526157
quote:
Op woensdag 7 mei 2008 09:11 schreef Liquidootje het volgende:
Ik hoop dan dat je ooit al jouw familieleden kwijt raakt.
wat is dat nou weer voor een achterlijke opmerking
Ja doei.
pi_58526188
ik heb het tegen metalfreak
A little bit hateful
pi_58526269
ja, en ik heb het tegen jou

nogmaals: wat is dat voor een achterlijke opmerking?

dat wens je toch niemand toe? Niet iedereen heeft een sterke band met zijn familie. Ik heb ook een kant van de familie die ik zoveel mogelijk mijd gewoon omdat het nare lui zijn. Moeten ze daarom maar gewoon dood?
Ja doei.
pi_58526303
Ik ga liever 1000x iets met vrienden doen. Dat is vrij veel he. Dat is zoiets wensen alsof je helemaal van je familie af bent.

Vind het altijd zo dom dat mensen niet beseffen wat ze wél hebben.

En nu heb ik het ook tegen jou.
A little bit hateful
pi_58526442
nou, je kunt zeggen wat je wilt, maar ik word echt niet blijer met die koude kant van de familie hoor

de andere kant kan ik niet vaak genoeg zien, ga er zoveel mogelijk heen en vind 't jammer dat dat minder is nu ik in het oosten woon, maar die andere kant, die missen mij ook als kiespijn
Ja doei.
pi_58526485
Ok dan hoop ik dat je de mindere helft van jouw familie kwijtraakt.
A little bit hateful
  woensdag 7 mei 2008 @ 09:35:28 #90
30252 Soempie
Procreating
pi_58526520
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
pi_58526658
quote:
Op woensdag 7 mei 2008 09:33 schreef Liquidootje het volgende:
Ok dan hoop ik dat je de mindere helft van jouw familie kwijtraakt.
kansloos figuur
ik denk ook écht niet dat ik ze ook maar een moment in mijn leven zal missen, écht niet maar dan nog wens je niemand dood

[ Bericht 26% gewijzigd door motorbloempje op 07-05-2008 09:49:59 ]
Ja doei.
pi_58526670
we zaten overigens al te bedenken of we hulpmiddelen nodig gingen hebben, mocht oma overlijden, zoals uien of pepperspray om nog enigszins verdrietig over te komen. ben benieuwd voor m'n pa dan.. want het blijft zijn moeder, hoe naar we haar ook vinden
Ja doei.
pi_58527062
Waarom moet kwijtraken gelijk staan aan dood? Er zijn zoveel meer mogelijkheden.

Ze kunnen ook samen op vakantie gaan naar Aruba, trillen en verdwijnen.
Ze kunnen ook vliegen via Australië een vliegtuigongeluk krijgen en belanden op een eiland die niemand kan vinden.

En jij jou geval kun jij ze ook shunnen.
A little bit hateful
  woensdag 7 mei 2008 @ 11:03:58 #94
35098 Metalfreak
Maar bijt niet
pi_58528213
quote:
Op woensdag 7 mei 2008 09:23 schreef Liquidootje het volgende:
Ik ga liever 1000x iets met vrienden doen. Dat is vrij veel he. Dat is zoiets wensen alsof je helemaal van je familie af bent.

Vind het altijd zo dom dat mensen niet beseffen wat ze wél hebben.

En nu heb ik het ook tegen jou.
Wat ben jij voor een domme josti? Ik heb gewoon niets met een hoop familieleden, nooit gehad ook. Mis er ook totaal niets aan eigenlijk... Zal bijvoorbeeld nooit geheimen of gevoelens delen met mijn familie, maar wel met sommige vrienden. Maar waarom moeten ze dan meteen verdwijnen? Ik heb met zoveel mensen niks die er in Nederland rondlopen, moeten die dan ook maar verdwijnen?
pi_58528400
Wat een kromme vergelijking eigenlijk? Dat van andere willekeurige mensen en die "gruwelijke hekel aan familiedingen en vermijd ze zo hard mogelijk" .

Maar wat dan nog als ze zouden verdwijnen. Je geeft er toch minder om dan Jaapje van de brugklas toch? Geen idee waarom je je zo druk maakt.

Schelden is trouwens nergens voor nodig.
A little bit hateful
  woensdag 7 mei 2008 @ 11:47:38 #96
35098 Metalfreak
Maar bijt niet
pi_58529181
quote:
Op woensdag 7 mei 2008 11:14 schreef Liquidootje het volgende:
Wat een kromme vergelijking eigenlijk? Dat van andere willekeurige mensen en die "gruwelijke hekel aan familiedingen en vermijd ze zo hard mogelijk" .

Maar wat dan nog als ze zouden verdwijnen. Je geeft er toch minder om dan Jaapje van de brugklas toch? Geen idee waarom je je zo druk maakt.

Schelden is trouwens nergens voor nodig.
Mijn familie boeit me totaal niet, waarom zou ik die oubolligheid en dat saaie gedoe gaan opzoeken? Mijn familie is trouwens sowieso niet zo groot en heb alleen veel contact met ouders en m'n zus. M'n grootouders zijn, op 1 oma na, allemaal al overleden en die ene oma is momenteel zo dement als een deur... Met die grootouders had ik dan wel nog wat, maar ja, die zijn er niet meer. De rest van mijn familie heeft gewoon niets boeiends te vertellen, zal ze ook nooit zelf alles vertellen aangezien ze toch alles "vreemd" en "apart" vinden wat niet binnen hun referentiekader ligt.

Jouw opmerking over het verdwijnen snap ik dan ook niet. Waarom zouden ze dan ook meteen moeten verdwijnen? Wat is dat voor een opmerking? Waarom wil je zo graag dat ze verdwijnen dan en waarom wil je zo graag dat ik die vraag beantwoord?

Mijn excuses voor het schelden overigens, ben gewend in KLB te posten
  woensdag 7 mei 2008 @ 11:59:55 #97
97934 ASroma
Flamboyant
pi_58529486
hij wil alleen maar aangeven dat het je toch niks zou boeien of ze er nu wel of niet waren op deze wereld
pi_58530064
quote:
Op zondag 27 april 2008 16:46 schreef Isabeau het volgende:

Mensen zijn niet echt gecharmeerd van mijn langere tijd gebruikte "ja, ach, kut"
Dat heb ik ook een tijd gezegd... dan staan mensen je ook aan te kijken of je een insect bent en komen niet verder als "oh". Origineel is het overigens wel.
Ja, ik generaliseer.
pi_58542760
ik vind het altijd wel gezellig om te kwekken, of die persoon nou aardig is of niet . Meestal kom ik niet eens toe aan de wedervraag, maar zijn wel al leuk in gesprek. En als we niet leuk in gesprek zijn ga ik ook niet de wedervraag stellen want dan is hij/zij blijkbaar toch niet zo interessant
  maandag 12 mei 2008 @ 03:30:25 #100
97452 VinnieJones
So you're a righty?
pi_58621598
Als ik op de maandagochtend op werk aankom. En dan begint m'n collega meteen van : Goedemorgen, en hoe is het ?? Nog leuks gedaan het weekend????

Kijk ik hem meteen zo aan
Hou je bek 's, ik ben nog brak heb slaap.. EN doe niet zo vrolijk in de ochtend
The cardinal rule is to keep them playing and to keep them coming back. The longer they play, the more they lose, and in the end, we get it all.
pi_58624079
quote:
Op woensdag 7 mei 2008 11:59 schreef ASroma het volgende:
hij wil alleen maar aangeven dat het je toch niks zou boeien of ze er nu wel of niet waren op deze wereld
die kant van de familie gisteren weer eens gezien... en wederom tot de conclusie gekomen:

ik zou ze écht niet missen...
Ja doei.
pi_58624204
Ga er dan niet heen ipv wel gaan en dan achteraf zeiken dat je ze niet mist als ze morgen doodgaan.
Op maandag 30 november 2009 19:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Pietje's hobby is puzzelen en misschien ben jij wel het laatste stukje O+
pi_58624333
quote:
Op maandag 12 mei 2008 12:01 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ga er dan niet heen ipv wel gaan en dan achteraf zeiken dat je ze niet mist als ze morgen doodgaan.
Doe het ook alleen voor m'n pa Als mn pa het contact niet had hersteld jaren geleden, hadden we er ook niet meer heen ge'hoeven'.

Maar omdat m'n pa het elke keer weer een kans wil geven, ga ik eens in de 3 maanden even langs. Ik geef namelijk wél om mn pa
Ja doei.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')