AHAA! Een inhoudelijke vraag. Nu kan ik daar niet veel over vertellen. Het bleek allemaal voor een hoger plan te zijn. Hierover volgt later meer.quote:Op donderdag 1 mei 2008 20:38 schreef yome het volgende:
Vraag aan TS: glijdt de moonwalk nu beter door cum of remt het af? Anyway, kwaliteitstopic!
Ik hou dit topic in de gaten koning der KLBquote:Op donderdag 1 mei 2008 20:43 schreef Lyzio het volgende:
[..]
AHAA! Een inhoudelijke vraag. Nu kan ik daar niet veel over vertellen. Het bleek allemaal voor een hoger plan te zijn. Hierover volgt later meer.
Ik zal hierbij jouw post toevoegen, stay tuned.
Hoi RickoKun/Lyzio.quote:Op donderdag 1 mei 2008 20:56 schreef yome het volgende:
[..]
Ik hou dit topic in de gaten koning der KLB
HALLO MASD! Als je wilt kan ik je nog wel tips geven hoe je wél met je fallus uit de broek kan moonwalken. PM me maar als je eraan toe bent! Lyzio staat altijd klaar voor mede-baggeraarsquote:
Een mannetjequote:Op donderdag 1 mei 2008 20:36 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Zijt ge een manneke of een wiefke?One way or the other zal je post in mijn voordeel uitvallen! HAIL!
Potatoes/Patatoes. Even goeie vrienden swa, je weet. Stay tuned.quote:Op donderdag 1 mei 2008 21:52 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Een mannetje![]()
Het is mij een keer overkomen toen ik mijn held MC Hammer nadeed, alleen ging ik wel op mijn smoel![]()
[ afbeelding ]
in de déjâ-vu mode?quote:
* WyriHaximus doet een poging tuxepux op te vrolijken met een knuffelquote:Op zondag 27 april 2008 15:54 schreef tuxepux het volgende:
[..]
Boehoe.
* tuxepux gaat in een hoekje zitten huilen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |