vanwege het grasquote:Op zondag 27 april 2008 19:16 schreef conleche het volgende:
Manet
Ja dezelfde vragen komen regelmatig voorbijquote:Op zondag 27 april 2008 19:22 schreef conleche het volgende:
GMTA: (ik had dezelfde vraag een topic of 10 geleden ook gesteld!)![]()
Ik vind het niet erg hoor, dan weet ik het antwoord tenminste!!quote:Op zondag 27 april 2008 19:23 schreef qonmann het volgende:
jodium ?
[..]
Ja dezelfde vragen komen regelmatig voorbij
Bijna, hoort nog iets voorquote:Op zondag 27 april 2008 19:30 schreef conleche het volgende:
Lorraine? (lotharingen)
Jawel , gebied is nogal wat heen en weer gegaanquote:Op zondag 27 april 2008 19:34 schreef conleche het volgende:
Elzas?
zou moeten helpen eigenlijk,....pistache ?quote:Op zondag 27 april 2008 19:50 schreef conleche het volgende:
Misschien helpt het als ik zeg dat het roomijs waar de zaden voor worden gebruikt een groenige kleur krijgt?
Vreemd hier had ik ook al 2 punten. Op de een of andere manier ben ik onderweg weer een punt kwijtgeraakt.quote:Op zondag 27 april 2008 18:22 schreef tomtomaat het volgende:
[..]
of een winehouse![]()
qonmann +1
Punten in deel 1233:
Tabloid 1
slaveloos 4
conleche 3
mounirk 1
Mobster273 2
BoerBert 1
Mark 5
tomtomaat 2
Asmodian 6
qonmann 9
Ofyles2 2
starla 1
Oeps sorry, ga het nu veranderen, (was nogal gehaast vanwege de kip die in de oven zit)quote:Op zondag 27 april 2008 19:57 schreef tomtomaat het volgende:
[..]
Vreemd hier had ik ook al 2 punten. Op de een of andere manier ben ik onderweg weer een punt kwijtgeraakt.
Volgens mij moet ik er nu 3 hebben...
Nee, ergens is er iets fout gegaan, maar bedankt voor het hertstellenquote:Op zondag 27 april 2008 19:59 schreef conleche het volgende:
[..]
Oeps sorry, ga het nu veranderen, (was nogal gehaast vanwege de kip die in de oven zit)
-edit- ik kopieer altijd de punten van degene boven mij, zonder controle......dacht dat ik het nu vergeten was, maar dat was dus niet zo...
Goed genoeg, op wiki staat Jerevan vemeldt.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |