Ja maar dat was ze toch ookquote:Op vrijdag 2 mei 2008 23:16 schreef Daffodil31LE het volgende:
Als je beseft dat een automaat toch wel veel prettiger rijdt dan een handbak.
Als je Buck Rogers ziet (op DVD) en bedenkt dat dat toch best een goede serie is. En Wilma Deering een lekker wijf.
Als je je ergert aan je kinderen die 's morgens om 07.00 aan je bed staan te jengelen of je alsjeblieft op wil staan. "Kijk nou, papa, het is al licht."
Als je precies weet wat je de afgelopen 20 jaar eigenlijk fout hebt gedaan, maar je tegelijkertijd realiseert dat je 't echt niet meer even kan overdoen.
Als je je ergert aan de taalverloedering om je heen omdat jij (en je klasgenoten) op de lagere school wel een fatsoenlijke leraar hadden.
Als je steeds vaker rouwkaarten in de bus krijgt van mensen naar wie je zo opkeek...
Als je dit topic met droge ogen kunt doorlezen.
Dan was ik op m'n 12e al oudquote:Op zaterdag 3 mei 2008 01:27 schreef pepu het volgende:
Als je weer alle suskes en wiskes opnieuw gaat lezen.
quote:Op zondag 27 april 2008 19:49 schreef SeLang het volgende:
Als BrEeZaHz met geile tieten je met meneer aanspreken
Oei. Zo oud ben ik nog nietquote:Op zaterdag 3 mei 2008 04:15 schreef dvr het volgende:
Als je verlekkerd aan Blondie terugdenkt, en Rowan Moore. Of Claudia Cardinale. Brigitte Bardot.![]()
Als je foto's ziet van een rockfestival uit 1982. Waar je bij was.
Als de tunes van Beertje Colargol en Calimero af en toe nog door je hoofd schieten. Of die van Q & Q, en je meteen weer een koude rilling voelt omdat dat zo'n doodenge serie was.
Als 'de jeugd' geen flauw idee heeft dat veel van hun hun favoriete nummers gebaseerd zijn op gejatte samples en melodieën uit de jaren 60/70/80. Die je nog allemaal herkent. Helemaal erg is het, als dan eens zo'n keigoeie oorspronkelijke versie gedraaid wordt en men meent te weten, dat dat een slappe kutcover is van Puff Daddy's origineel.
Als je Rensenbrink nóg tegen die paal ziet schieten. En dat Zoetemelk altijd tweede was in de Tour, na Hinault.
Als je je maar niet meer aan vérpiesen waagt.
Als de eerste oudklasgenoten binnenkort wel eens opa zouden kunnen worden..
Nou ja, ik heb nog twee maanden te gaan voor ik 40 word. Maar ik was altijd vroegwijsquote:
NOOIT! Wil dat nu zeggen dat ik nooit oud ga zijn?quote:Op vrijdag 2 mei 2008 23:16 schreef Daffodil31LE het volgende:
Als je beseft dat een automaat toch wel veel prettiger rijdt dan een handbak.
Het kan slechter hoor:quote:
Als je dit orginele zinnentje nog weet:quote:Op zaterdag 3 mei 2008 04:15 schreef dvr het volgende:
Als de tunes van Beertje Colargol en Calimero af en toe nog door je hoofd schieten. Of die van Q & Q, en je meteen weer een koude rilling voelt omdat dat zo'n doodenge serie was.
Buck rogers is er daarentegen een stuk slechter aan toe:quote:Op zaterdag 3 mei 2008 16:24 schreef Magic-IRC het volgende:
[..]
Het kan slechter hoor:
[ afbeelding ]
"Knapper" als in "slimmer" klopt toch nog wel.... hoop ik.quote:Op zaterdag 3 mei 2008 16:34 schreef gronk het volgende:
[..]
Buck rogers is er daarentegen een stuk slechter aan toe:
[ afbeelding ]
Tot zover de wandtegelwijsheid dat mannen knapper worden naarmate ze ouder worden
Ik ben 28, en maakte in de 2e helft van mijn middelbare schooltijd de werktstukken primitief op de PC ... ?!quote:Op zaterdag 3 mei 2008 17:18 schreef vencodark het volgende:
Als je in de klas zit met mensen die gemiddeld 4 jaar jonger zijn dan jou.![]()
Wanneer je het over 'vroeger' hebt met ze. Ik maakte bijv. mijn werkstukken de eerste 3 jaar van de middelbare school met pen en papier.
[..]
Dat is echt maf. Ben 22.
En toch...we hadden pas internet in 2002. Geen uitzondering in mijn omgeving. En we hadden voor die tijd wel een pc (sinds 1999 ofzo) maar had nooit geleerd daar werkstukken op te maken, plaatjes in te scannen etc. Toen mócht je nog je werkstukken maken met pen en papierquote:Op zaterdag 3 mei 2008 17:31 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Ik ben 28, en maakte in de 2e helft van mijn middelbare schooltijd de werktstukken primitief op de PC ... ?!
Ik had idd pas internet in '99 ofzo, maar ik deed (toen) ook informatica, dus ik was relatief vroeg Op de uni wel lekker snel internet, ook toen al, wat iedereen nu pas doet deden we toen al lang op de uni met films streamen enzo. Toen was je ook een nerd als je mensen van internet kende, nu is het eigenlijk suf als je niet online vrienden hebt. (Eerste meeting was in de zomer van '99, ik weet het nog goed.) Achteraf was ik wat dat betreft best een trendsetter.quote:Op zaterdag 3 mei 2008 17:34 schreef vencodark het volgende:
[..]
En toch...we hadden pas internet in 2002. Geen uitzondering in mijn omgeving. En we hadden voor die tijd wel een pc (sinds 1999 ofzo) maar had nooit geleerd daar werkstukken op te maken, plaatjes in te scannen etc. Toen mócht je nog je werkstukken maken met pen en papier
Je bent pas echt oud als je 16-jarigen (of 20-jarigen, of vul maar in, het schuift meequote:Op zaterdag 3 mei 2008 17:50 schreef Godshand het volgende:
-Als je een meisje leuk vindt, en hoort dat ze 16 is....
Ik kan maar niet wennen aan dat groep 1 t/m 8.. Ik moet het steeds omrekenen. Hoelang is dat nu al ingevoerd? 20 jaarquote:-Als je mensen hoort over het nieuwe schoolsysteem en jij nog gewoon in klassen zat met vakkenpakket
Volgens mij 21 jaar ofzo inderdaad, want ik ging van de 1e klas naar groep 4.quote:Op zaterdag 3 mei 2008 17:56 schreef sigme het volgende:
[..]
Je bent pas echt oud als je 16-jarigen (of 20-jarigen, of vul maar in, het schuift mee) helemaal niet leuk meer vindt..
[..]
Ik kan maar niet wennen aan dat groep 1 t/m 8.. Ik moet het steeds omrekenen. Hoelang is dat nu al ingevoerd? 20 jaar?
de meeste vind ik qua uiterlijk nog welquote:Op zaterdag 3 mei 2008 17:56 schreef sigme het volgende:
[..]
Je bent pas echt oud als je 16-jarigen (of 20-jarigen, of vul maar in, het schuift mee) helemaal niet leuk meer vindt..
Had op mijn basisschool nog wel bordjes waar klas 6 bijv. opstond maar dat was dan groep 8. Daar heb ik gezeten van 1989 tot 1998 dus in het begin was die switch nog niet helemaal rond blijkbaar. Op ons rapport stond nog wel klas 6 met een streep erdoor, gewijzigt naar groep 8.quote:Op zaterdag 3 mei 2008 17:56 schreef sigme het volgende:
[..]
[..]
Ik kan maar niet wennen aan dat groep 1 t/m 8.. Ik moet het steeds omrekenen. Hoelang is dat nu al ingevoerd? 20 jaar?
Wij hadden bij Informatica nog schrapkaarten!!quote:Op zaterdag 3 mei 2008 17:50 schreef sigme het volgende:
Je moest een soort mini-cassettebandje in de computer stoppen om de juiste les te laden.
Dat vind ik knap. Hoe jong zijn die mensen?quote:Op zaterdag 3 mei 2008 17:50 schreef Godshand het volgende:
-Als je hoort dat er mensen zijn die guldens niet meer kennen....
Mijn moeder heeft nog op het rekencentrum gewerkt, programmeren met ponskaarten.quote:Op zaterdag 3 mei 2008 18:34 schreef dvr het volgende:
[..]
Wij hadden bij Informatica nog schrapkaarten!!![]()
Ik ga zo'n pil van Drion regelen, ik ben een prehistorisch stuk antiek.
Mijn nichtje vertelde laatst een (Bassie en Adriaan- ) mop; waarin vanaf het dak van een hoog gebouw een dubbeltje op de grond gezien werd. Naar beneden rennend af en toen controleren of 'ie er nog lag werd het bij nader inzien een kwartje, een gulden, een rijksdaalder, een putdeksel.quote:Op zaterdag 3 mei 2008 18:34 schreef vencodark het volgende:
[..]
Dat vind ik knap. Hoe jong zijn die mensen?
Als je dWc zn naam ziet en aan DMX, Eve en Jadakiss denkt.quote:Op zaterdag 3 mei 2008 19:32 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Grappig topic, gelukkig word ik 26 juni pas (al) 19
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |