Iddquote:Op zondag 27 april 2008 18:23 schreef Yesse het volgende:
Dat haar van Mols is eigenlijk echt hilarisch, doet me denken aan die reclame van "gebruik niet de shampoo van je vriendin"![]()
Dat snappen ze niet in VBLquote:Op zondag 27 april 2008 18:25 schreef Yesse het volgende:
Eigenlijk is dat best wel raar. (ook andersom)
Je kaarten annuleren en weer opnieuw bestellenquote:Op zondag 27 april 2008 18:34 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Godver, bestel ik kaarten voor Wâldrock, vergeet ik het vinkje bij de annuleringsverzekering weg te halen, zonde van de 5 euro die ik nu extra betaald heb.
Dat kan natuurlijk niet. Die verzekering is kut en keert alleen in bepaalde gevallen uit.quote:Op zondag 27 april 2008 18:36 schreef Piles het volgende:
[..]
Je kaarten annuleren en weer opnieuw bestellen
Heb je toch nog iets met die 5 euro gedaan
Oh, ik dacht juist dat je met een annuleringsverzekering altijd mocht annuleren, en zonder verzekering in speciale gevallenquote:Op zondag 27 april 2008 18:40 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Dat kan natuurlijk niet. Die verzekering is kut en keert alleen in bepaalde gevallen uit.
Zelfgemaakte patat uit de oven en koude krootjesquote:Op zondag 27 april 2008 19:09 schreef Piles het volgende:
[..]
Waren de pannenkoeken lekker, of was het iets anders
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |