Om even op de post van Corona te reageren: Het is namelijk zo dat Tara alleen nog geen natte krant kon verkopen laat staan een exemplaar van de Playboy.(Ome Hugh is niet dom) Dus gaan de BEIDE Drop outs SAMEN. Het Januari nummer van de Playboy biedt ons een blik op TARA EN SABINE, dit maal boven de dekens.
I am a Watcher, part of a secret society of men and women who observe and record, but never interfere. We know the truth about Immortals. In the end, there can be only one.
Als ze nog even wachten dan kunnen ze Mona en Bianca ook vragen, onder de kop: In bed met het kwartet" (of zo). Niet dat ik er op zit te wachten om die 2 in hun EVA kostuum te zien, maar smaken verschillen
When you look into the Abyss, the Abyss looks into you.....
Bianca vond ik bij Barend en Van Dorp ook wel een beetje aan het solliciteren naar een reportage in een blootblad. Sabine d'r shirtje was erg bij B&vD, maar Bianca kan er ook wel wat van!
Mona zat bij B&vD helemaal in elkaar gedoken (vooral naast Bianca die heel zelfverzekerd rechtop zat), dus denk niet dat die ooit een aanbieding zou krijgen.
Ik vond Bianca er helemaal niet zelfverzekerd uitzien. Ze zat de hele tijd met haar handen in elkaar op tafel en inderdaad kaarsrecht, niet echt ontspannen, eerder getraind, zo van wanneer ik een goede houding heb kom ik zelfverzekerd over en met meijn handen gevouwen (je moet je ergens laten) lijk ik intelligent. Ze zag er dus kortom gewoon te geforceerd uit. En Tara in Playboy, nee dank je, wat heeft die meid nou voor uitstraling???????? Bientje heeft DAT tenminste nog wel.